Vem e bäst på V1

DeletedUser

Guest
Det är ju lite tvetydigt hur man ska tolka denna tråd. då det varit så väldigt många ägarbyten på dom konton som existerar så är det ägaren eller kontot som ska bedömas.

och vad är det sen som man ska vara bäst på.


Bäst hanterade konto är tveklöst Huggormen. giftig som satan och ingen går oberörd när hans trupper marcherar.

Bästa spamfejkaren med både tillåtna och förbjudna medel är förstås Eggeh

Bästa dipmomaten är i mina ögon Barhoppan då hon från en hopplös position såg till att få vara med i slutstriden

Bästa deffspelaren är allas våran Supernova tillsammans med Rainbow som överlevde grymt länge.

bästa strategen får jag ge Humlan då han var steget för SKs ledning för en gång skull i sitt sista utspel.

Bästa stamsvikaren är förstås Narcea som inte hann mer än lämna sina vänner i Hellz innan hon började adla dom.

Bästa forumsinläggare är nog Humlan tillsammans med Teeza
 

dalapeter

Member
Reaktionspoäng
0
bästa strategen får jag ge Humlan då han var steget för SKs ledning för en gång skull i sitt sista utspel.
Bra val, riktigt geni den där humlan!

Antar att du syftar på att vi inte var förberedda på kriget ?

Snabbsummering:

1. Knight är väl äldsta allians på värld 1 (under många och långa stunder den enda)

2. Knight tar ut fred/vapenvila mot DH (efter ett rejält misslyckande)

3. I samma veva drabbas Knight-ledning tydligen av tunghäfta, INGEN av dom kunde föra en dialog med oss (läs; mig).
De kunde dock komma med femtioelva ursäkter som alla var lika lama.
Detta tysthetslöfte pågick under ca 3 månader.

4. Knight förklara krig mot oss, men innan den officiella krigsförklaringen kommer så släpper de in en massa DH-spelare.
Första "riktiga" Knight-attacken kommer ngn timme senare...

Bara en total jubelidiot kan ha undgått vad som var på gång från Knight.

Visste vi att det skulle hända? JA
Visste vi exakt när det skulle hända? NEJ (bara ett par timmar i förväg)


Men för all del ge humlan den här titeln, han kan gott behova en boost för sitt självförtroende :rolleyes:


För egen del, snubbla inte in i forumet med dumma kommentarer när du onekligen inte har koll på läget...
 

DeletedUser

Guest
För egen del, snubbla inte in i forumet med dumma kommentarer när du onekligen inte har koll på läget...

Du bekräftar just det jag skrev. Humlan hann före Grinollarna i sista vändan. Hur han bad sig åt är fulkomligt irrelevant. Och då hans agerande gjort att Grinollarna chans att vinna V1 minskat dramatiskt förstås jag mycket väl att du är ledsen.

Måhända är en utomstående mer insiktsfull än en Bitter*****
 

DeletedUser

Guest
Dala, eggeh o co. - Mata inte trollet. Han har fruktansvärt tråkigt och vet att vi häcklar på forumet mer än den genomsnittliga Lillebrodern. Sen är det inga nyheter att samma människor som hade Chicago Bulls-jerseys på sig i hundra år, kastade tomater på Michael Jordan när han spelade i Wizards och var sämre än i sina glansdagar. Samma personer som hånar Fedor för hans förluster nyligen, utan att nämna hans undefeated-streak på ett helt decenium. Haters gonna hate ;)
 

DeletedUser

Guest
Dala, eggeh o co. - Mata inte trollet. Han har fruktansvärt tråkigt och vet att vi häcklar på forumet mer än den genomsnittliga Lillebrodern. Sen är det inga nyheter att samma människor som hade Chicago Bulls-jerseys på sig i hundra år, kastade tomater på Michael Jordan när han spelade i Wizards och var sämre än i sina glansdagar. Samma personer som hånar Fedor för hans förluster nyligen, utan att nämna hans undefeated-streak på ett helt decenium. Haters gonna hate ;)

Vi får väl se vem som skrattar sist ;) Nu tar Dala o eggeh o co. och lyssnar på FN!! :p
 

DeletedUser

Guest
Natchiown är lätt bäst av alla på värld 1

South park <33

Säg det till -Sk- de säger att jag är sämst :'( Jaa :p Abel sa att han ''gav'' mig en by i k34 men sedan så plockade jag alla där... MrSinatra sa att jag ALDRIG skulle plocka en by o whooops jag har plockat runt 90 xD.. Jag sa till Abel att jag ska ta mig till SFFN o han säger att jag inte kmr lyckas :O
 

DeletedUser

Guest
Säg det till -Sk- de säger att jag är sämst :'( Jaa :p Abel sa att han ''gav'' mig en by i k34 men sedan så plockade jag alla där... MrSinatra sa att jag ALDRIG skulle plocka en by o whooops jag har plockat runt 90 xD.. Jag sa till Abel att jag ska ta mig till SFFN o han säger att jag inte kmr lyckas :O

Varför sitta och skryta att du tagit en massa byar av -SK-? -.-'
 

DeletedUser

Guest
Varför sitta och skryta att du tagit en massa byar av -SK-? -.-'

Jag berättar sanningen om vad ni i -SK- säger, svider det?? Då ber jag om ursäkt :p

Skryter man om man bevisar att ett svar är fel?? Då ska ni kanske sluta lägga in statistik om att ni leder :p
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Du kanske har tagit 90byar av -SK- men finns över över 20k byar att ta över -SK-. + finns spelare av -SK- som har själv tagit 90byar av Knight.
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
South park <33

Säg det till -Sk- de säger att jag är sämst :'( Jaa :p Abel sa att han ''gav'' mig en by i k34 men sedan så plockade jag alla där... MrSinatra sa att jag ALDRIG skulle plocka en by o whooops jag har plockat runt 90 xD.. Jag sa till Abel att jag ska ta mig till SFFN o han säger att jag inte kmr lyckas :O

Grattis, du ska få ett diplom.
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Den jag tycker är bäst på v1 är Barhoppan och Sffn.

Barhoppan , En person som är VÄLDIGT hård ( envis som fan!!!) och är så jävla go person, har man problem och drar ett pm så wips får man svar direkt. Hon är ju också väldigt taktis av sig också. Och e en väldig snäll människa. ( som dissa mig när jag var i sth som alla andra elakingar:( ) Vad finns de mer och säga. Typ du är väldigt aktiv när du ringer och väcker mig klockan 7 på morgonen när jag är ledig men det är en annan sak :p. Du är grymt bra på och kriga och hjälpa andra och finns ingen snack om saken att JAG anser att du e bäst på v1! Sen får alla säga vad de vill

Sffn. Känner knappt dig men vet var du har dina spelare någonstans. Ni är en krigarstam ser man på Oba och du samt er ledning som sköter detta jättebra. Ni har krigat till er plats upp och varför ni är så stora är ju för er ledareskap precis som vad vi i knight har. Har alltid när man liten spelare en gång i tiden beundrat er stam rejält när ni krigade mot r.e vet inte hela historien där. Hmm vad skall man mer säga , vet inte så mycket om dig. Men iaf tycker jag att du förtjänar att bli nominerad, sen får alla säga vad de vill. :)
 
Topp