Vem e bäst på V1

DeletedUser

Guest
Nja jag tror inte riktigt detta, knight har 80 spelare och ja har inte sett än enda som skickat adelståg på under 10 sek.. och då har jag sett EN DEL atåg
Från en hel DEL spelare och jag är inte imponerad..

makaveii vem bryr sig om hur tågen skickas? om du lånar mormors brillor och kollar på statsen så ser du att man inte behöver skicka 0.00001 secs atåg för att ta byar från er...
 

DeletedUser

Guest
Lilla gubben, det är ju du och dina grabbar som sitter och leker allanballan här på forumet så hur får det det till att jag är den barnsliga?
 
Senast redigerad av en moderator:

Puffve

Member
Reaktionspoäng
0
Det minst tidskrävande sättet att skicka adelståg på är ~0,5sek-tågen(dock så tar det inte många sekunder extra med 150ms) så lathet kan man ju inte skylla på när man skickar 24 sekunders tåg... Däremot en dålig dator eller kass lina som lätt kan sabba tajta tåg. Dock så skickar alla sina tåg som de vill, så länge dem går igenom är det ett bra adelståg, eller hur?

Nog om det.

För att återgå till Topic:

IamXerxes är v1's bästa spelare i dagsläget tätt följt av SSK11 som tuggar ikapp avståndet. Varför? Jo, han har flest byar och leder därmed och har tålmodigt stått ut i flera år som är en del av v1. Han spelar i den för närvarande mest framgångsrika stammen och har även fått hantera ett par inkommande. Spelaren i fråga har spelat sina kort rätt och kan därmed stolt stå längst upp på prispallen och klappa dem andra på flinten. Sedan är det en tid kvar till slutet, den som då tagit flest byar och behållit dem är i mina ögon herre på täppan av värld 1.

All heder dock till alla som hängt med såhär långt, det har gått många år och mycket har hänt med dem. Jag finner det något lustigt att så många människor från olika åldersgrupper och bakgrund fastnat för detta webbläsarbaserade spel som anses mycket "barnsligt" & "töntigt" av utomstående. Hoppas att så många som möjligt hänger kvar till slutet.

Skål!
 
Topp