Vem e bäst på V1

DeletedUser

Guest
jaaa som tråden lyder så vill vi alla veta vem som är bäst


Vem e bäst e det du eller jag eller e det glufsen eller e det kanske en liten kamel som kommit vilse. Vem vet... ja juste ni alla vet ju :) hehe
 

DeletedUser

Guest
Den här tråden känns lite off-topic? :p... Det är ju inte direkt nån propaganda i det forutom lite små försök att pika andra spelare? ;)
 

DeletedUser

Guest
Utan tvekan spelaren tgv 575, kolla in hans grymma ob-a:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Just nu är jag bäst på... internadling. Vilken bedrift!
MrRisling är bäst på att ha kontakter överallt.
Kruxet 22 är bäst på att kröka (till och med bättre än kaninen himself)
MJMJ är bäst på syrliga kommentarer.

Men vem som är bäst på TW, det vette tusan...
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Definitionen av vad som är en bra spelare är ju så oerhört varierade från spelare till spelare.

Enligt mig är definitionen en spelare som är skicklig individuellt både offensivt, defensivt och socialt samt att alltid kunna ställa upp för stamkompisar och dra slitgörat i en stam om så är nödvändigt.

Därför har jag valt att nominera 2 personer till denna roll..

1. Dalapeter, ALLTID har du ställt upp och visat att du är en duktig spelare, sällan ber du om hjälp och hjälper oftast alla andra, en drivkraft i -SK- helt klart

2. Hannu87, en oerhört duktig spelare och är nog absolut den jobbigaste spelare jag kan tänka mig att reta upp, även du är en drivande kraft i -SK-
 

dalapeter

Member
Reaktionspoäng
0
JIIHOOOO jag är bäst :awsm:



Att välja "bästa" spelare är extremt svårt, finns så många olika egenskaper som ska värderas i förhållande till varandra!
 

DeletedUser

Guest
JIIHOOOO jag är bäst :awsm:
Att välja "bästa" spelare är extremt svårt, finns så många olika egenskaper som ska värderas i förhållande till varandra!
Hmm , tycker en ja , tror jag , om jag inte missat ngn , men det finns andra som är bättre , fast förresten , de finns inte längre , men de var bättre , fast de verkar ha gett upp :(........ synd , de var bättre i spelet , men mycket i TW handlar ju om att man hamnar i rätt stam med de rätta diplomatiska förbindelserna , det är ju efter det man anpassar sitt spel.och då bedöms som bra eller dålig eller ...:confused:
 

DeletedUser

Guest
Bäste strateg: Barhoppan
Bäste krigare: Här har jag ingen aning men inte är det jag iallaf. Däremot skulle jag vilja lyfta fram en spelare som är riktigt duktig, nämligen sordsm6.
Bästa ledare: Inga kommentarer, men jag tror den stammen har rätt bra koll på vad de gör
Bäste diplomat: Och då menar jag alla världar, kaninchefen, MrRisling ..
 

DeletedUser

Guest
Hmm , tycker en ja , tror jag , om jag inte missat ngn , men det finns andra som är bättre , fast förresten , de finns inte längre , men de var bättre , fast de verkar ha gett upp :(........ synd , de var bättre i spelet , men mycket i TW handlar ju om att man hamnar i rätt stam med de rätta diplomatiska förbindelserna , det är ju efter det man anpassar sitt spel.och då bedöms som bra eller dålig eller ...:confused:

Dalapeter kanske är den bästa spelaren som finns på TW? :) Vad vet du? ;P Bara för vissa gapar mer än andra (inga namn nämnda) så blir man inte bäst för de :)

Att dölja sina kunskaper är värdefult de med :) (I alla fall i mina ögon)

Bäste spelare vet jag ej ... Men bästa diplomat är iaf Somalia och Rainbow är en sjukt uthållig spelare ... Men bäst på TW är inte någon av dem tror jag ^^
 

DeletedUser

Guest
hurfan kan en tråd som någon lägger upp vara off topic? folket på Tw blir ju fan bara knäppare för var gång man loggar in. Det är väl förfan mitt eget ämne och jag undrar vem som e bäst? du twilight gick däremot off topic direkt, du kunde bara skrivit vem du tycker är bäst på V1 eller ignorera tråden.

För inte fan kan en helt ny tråd vara off topic ifall den handlar om Värld 1
 

dalapeter

Member
Reaktionspoäng
0
Hmm , tycker en ja , tror jag , om jag inte missat ngn , men det finns andra som är bättre , fast förresten , de finns inte längre , men de var bättre , fast de verkar ha gett upp :(........ synd , de var bättre i spelet , men mycket i TW handlar ju om att man hamnar i rätt stam med de rätta diplomatiska förbindelserna , det är ju efter det man anpassar sitt spel.och då bedöms som bra eller dålig eller ...:confused:

Lägg märke till ironin kring att en spelare hade mig som kandidat till bäst på värld 1!

Hade varit skoj att få namnen på dessa f.d. bästa spelare på värld 1? :awsm:


I övrigt så tror jag att 100 spelare som röstar på den spelare de anser vara bäst skulle ge iaf minst 50st olika kandidater!

Kan för egen del inte komma fram till någon jag tycker är bäst då det finns så många olika saker att värdesätta, taktiskt slipad, effektiv krigare and so on...
 

DeletedUser

Guest
Lägg märke till ironin kring att en spelare hade mig som kandidat till bäst på värld 1!

Hade varit skoj att få namnen på dessa f.d. bästa spelare på värld 1? :awsm:


I övrigt så tror jag att 100 spelare som röstar på den spelare de anser vara bäst skulle ge iaf minst 50st olika kandidater!

Kan för egen del inte komma fram till någon jag tycker är bäst då det finns så många olika saker att värdesätta, taktiskt slipad, effektiv krigare and so on...
Yepp , såg det nu :)

Nje , ingen ide , de var bra , men ngn hamnade i fel stam , ngn fick för lite tid , IRL blev för krävande o.s.v....

Mmmm , tror du 50 räcker , har faktiskt inte kollat hur många spelare det är på v.1 nu , alltså såna som verkligen spelar , ska kolla sedan ;)

Du har helt rätt i alla dessa saker , jag tycker avgörande oxå är hur mycket tid man kan lägga ner på spelet , för utan tid så kommer man inte så långt :)
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
hurfan kan en tråd som någon lägger upp vara off topic? folket på Tw blir ju fan bara knäppare för var gång man loggar in. Det är väl förfan mitt eget ämne och jag undrar vem som e bäst? du twilight gick däremot off topic direkt, du kunde bara skrivit vem du tycker är bäst på V1 eller ignorera tråden.

För inte fan kan en helt ny tråd vara off topic ifall den handlar om Värld 1

Lala, ser gärna att du använder ett lite snällare språk. Jag gillar inte svordomar. Så plz...
 

DeletedUser

Guest
hurfan kan en tråd som någon lägger upp vara off topic? folket på Tw blir ju fan bara knäppare för var gång man loggar in. Det är väl förfan mitt eget ämne och jag undrar vem som e bäst? du twilight gick däremot off topic direkt, du kunde bara skrivit vem du tycker är bäst på V1 eller ignorera tråden.

För inte fan kan en helt ny tråd vara off topic ifall den handlar om Värld 1

Apprå på off topic, du är väl själv en av många som allt för ofta inte håller dig till ämnet alltid.

Till Topic:
Finns egentligen inte nån som är "bäst". Bäst blir man först när världen är klar och man kan då summera vem eller vilken stam med bäst munläder såg till att just de vann.:awsm:
 
Topp