Vem e bäst på V1

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
har inte läst hela tråden men slänger in den ändå så folk kan tjura lite över möglig ost

Rainbow för att spelaren pallar spela vidare trotts att hela världen ville se en DÖD:)

kan inte annat än att hålla med rainbow e spelaren som aldrig kan dö
 

DeletedUser

Guest
ska jag vara med i denna debatten så tycker jag att.

Brazze suger Ballen är bäst.
 

DeletedUser

Guest
Jag har ju garanterat de tajtaste tågen iallfall!

även en halvmedioker spelare klarar att skicka fyra adel på 150 millisekunder. men det är ju ointressant då det är lika lätt att snipa dom som att skicka tågen. så grattis till att du tillhör dom 75 procenten som lärt dig skicka tåg..
 

DeletedUser

Guest
även en halvmedioker spelare klarar att skicka fyra adel på 150 millisekunder. men det är ju ointressant då det är lika lätt att snipa dom som att skicka tågen. så grattis till att du tillhör dom 75 procenten som lärt dig skicka tåg..
Tack för dina ord, även om dom som vanligt låter deprimerade så är det något jag ska ta till mig!;)
 

DeletedUser

Guest
även en halvmedioker spelare klarar att skicka fyra adel på 150 millisekunder. men det är ju ointressant då det är lika lätt att snipa dom som att skicka tågen. så grattis till att du tillhör dom 75 procenten som lärt dig skicka tåg..

Nja jag tror inte riktigt detta, knight har 80 spelare och ja har inte sett än enda som skickat adelståg på under 10 sek.. och då har jag sett EN DEL atåg
Från en hel DEL spelare och jag är inte imponerad..
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Nja jag tror inte riktigt detta, knight har 80 spelare och ja har inte sett än enda som skickat adelståg på under 10 sek.. och då har jag sett EN DEL atåg
Från en hel DEL spelare och jag är inte imponerad..

Gör inte mycket nytta o se på tågen, vare sig de är snabba eller slöa. Ta o snipa dem istället för att se på dem. Men o andra sidan så imponerar ju stats till knights fördel så det kanske inte är så dåliga tåg ändå, för byar plockas ju? :)
 

DeletedUser

Guest
Gör inte mycket nytta o se på tågen, vare sig de är snabba eller slöa. Ta o snipa dem istället för att se på dem. Men o andra sidan så imponerar ju stats till knights fördel så det kanske inte är så dåliga tåg ändå, för byar plockas ju? :)
Jag har spelat 2 veckor och har fått 1 enda bra tåg på mig. Att sedan byar tappas iallfall beror på att jag inte kan sitta 24/7 och spela tribalwars.
 

DeletedUser

Guest
Gör inte mycket nytta o se på tågen, vare sig de är snabba eller slöa. Ta o snipa dem istället för att se på dem. Men o andra sidan så imponerar ju stats till knights fördel så det kanske inte är så dåliga tåg ändå, för byar plockas ju? :)

oj du pratar för hela knight alltså? Skillnaden är att det gjorde inte JAG, jag pratade om vad jag upplevt.. och då är ja osäker på vilken sida det är byar som plockas, i mitt område eller erat?? Läs riktigt vad man skriver istället..

Samt allt handlade om farten på atågen det var det vi prata om.

Så återigen är det en pajas som inte egentligen har så mycket att säga men letar och söker och tolkar som han vill för att han ska få ordbajsa lite..
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
oj du pratar för hela knight alltså? Skillnaden är att det gjorde inte JAG, jag pratade om vad jag upplevt.. och då är ja osäker på vilken sida det är byar som plockas, i mitt område eller erat?? Läs riktigt vad man skriver istället..

Samt allt handlade om farten på atågen det var det vi prata om.

Så återigen är det en pajas som inte egentligen har så mycket att säga men letar och söker och tolkar som han vill för att han ska få ordbajsa lite..

Farten? Ska man chipstrimma adelstågen så det går fortare? Eller ska man kontakta admins så att vissa kan få högre fart på sina tåg? Mmm, vad menar du?
 

DeletedUser

Guest
Farten? Ska man chipstrimma adelstågen så det går fortare? Eller ska man kontakta admins så att vissa kan få högre fart på sina tåg? Mmm, vad menar du?

Du hade inte fått nog me ordbajs, eller har du väldigt lite att göra på en lördakväll?

Farten? sekunderna MELLAN adlarna. Ska man härdan efter behöva skriva så 96 åriga greta ska förstå eller ska vi skippa leta massa skit? även du som jag som alla andra kan skriva fel nångång, kan nog sitta å leta rätt i detta forum på att du tabbat dig PÅ NÅGOT ord nånstans, men VAFAN tjänar ja på de?

*host* Pajas *host*
 
Topp