Vem e bäst på V1

Insider

Member
Reaktionspoäng
5
Att vara en supporter eller att visa stor respekt är två helt olika saker...Du var aldrig mitt fan ;) Men jag hade stor respekt för dig liksom jag har mot många andra. Och jag vet mycket väl att DU ÄR BANNAD och det var därför jag skrev att det inte går för dig att möta honom....Om du inte får tag på nå nytt acc ;)


Du menar att * Jag var aldrig ditt fan * de facto att du var aldrig mitt fan.. Och jag respekterar dig, många stambyten eller inte... Peace love & understanding.
 

DeletedUser

Guest
Ebolas är nummer 1. Snubben är rena rama maskinen.
en musmaskin.

Bonstrom är fortfarande den bästa spelaren, end of story. nian, kennyohh, tara > bönans krigare. Humlan > jesus. conan junior, X du vet att jag gillar dig, ta hand om dig min vän, peace. Svärdet, hjärnan barhoppan, bostefan.
 

DeletedUser

Guest
Har hört om unga nördar på nya världar, som varken äter eller sover. Men just på v1 är bönan #1.
 

DeletedUser

Guest
Ja, när dem sover. jimbo är en vanlig spelare, eggeh? vad är det? grädde? jimbo körde på mig i k61 som resten av sk, same shit different name.

Ja, till och med när dom sover är dom bäst. Jimbolainen är verkligen ingen vanlig spelare. Den som får möta jimbo 1v1 under en längre tid vet hur jobbig han är att möta.
 

DeletedUser

Guest
Ja, till och med när dom sover är dom bäst. Jimbolainen är verkligen ingen vanlig spelare. Den som får möta jimbo 1v1 under en längre tid vet hur jobbig han är att möta.

hur många gånger har jag sagt till dig att jag mött jimbo OCH resten av er stam, ni t.o.m ville få in mig i er stam, ni visste att de va jag Insider. men men, jimbolainen hade tagit mig, kanske.. i hans 7nde dröm
 

DeletedUser

Guest
hur många gånger har jag sagt till dig att jag mött jimbo OCH resten av er stam, ni t.o.m ville få in mig i er stam, ni visste att de va jag Insider. men men, jimbolainen hade tagit mig, kanske.. i hans 7nde dröm

Du blev ju helt krossad också, så vad snackar du om?

Varför är du tillbaka förresten? Var det inte du som skulle lämna tw eftersom det bara var nördar utan något liv som spelade det här?
 

DeletedUser

Guest
Du blev ju helt krossad också, så vad snackar du om?

Varför är du tillbaka förresten? Var det inte du som skulle lämna tw eftersom det bara var nördar utan något liv som spelade det här?

Ja, när de blev 25.000 byar mot 8xx. Jag är inte riktigt "tbx" säg de du om du vill de, loggar in här lite då o då hörde ju att knight merga med gpr och sluta fred med dh, så man blev lite sugen. o jag kommer komma tbx när någon byggt upp ett konto till mig ;).
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
o pottan, gör en egen tråd för dina dockor jimbolaken o grädden etc. den här tråden är för dem bästa. läs ovan
 

DeletedUser

Guest
o pottan, gör en egen tråd för dina dockor jimbolaken o grädden etc. den här tråden är för dem bästa. läs ovan

Bäst att du håller dig undan den här tråden då.

Jimbolainen och eggeh är dom bästa, till skillnad från du.

Om jag får fråga dig, vad har du uträttat, mer än att snacka en massa skit dvs?
 

DeletedUser

Guest
Haha du skickade väll en ansökan till -sk-?

nej de gjorde jag inte, storp skrev "du har fått en möjlighet att kämpa vidare under vår stams vingar, svara asap annars kör vi på dig" jag svarade med "kör på" sen skriver ebolas till mig, "join the dark side". pokermyra kom inte hit o snacka skit, du vet ju inte vad su snackar om, kanske 1st time drunk? jej
 

DeletedUser

Guest
Bäst att du håller dig undan den här tråden då.

Jimbolainen och eggeh är dom bästa, till skillnad från du.

Om jag får fråga dig, vad har du uträttat, mer än att snacka en massa skit dvs?
snacka skit vare du som började skriva, nu när jag är lught kan jag säga, jag hade ingeting emot er, sen började ni jävlas med mig som om att jag vore er klaskompis, men så är det inte, du vet ingeting om mig, ni har en i stammen som spelar på huggormen som *tror* att han vet nå om mig, hehe :)
 
Topp