v4 är dött

DeletedUser

Guest
V4 lever och har alltid gjort det <3

_____________________________
V4- dzaniboy 1 (Chaos)
 

DeletedUser

Guest
Så länge våran lilla stam Chaos lever kommer det alltid finnas liv i V4:a
 

DeletedUser

Guest
vfan kom igen! lås v4 utropa stammarna ecalos som 1 a och ni andra kan komma 2
 

DeletedUser

Guest
Billigare adel så att vi kan adla snabbare!! kom igen omröstning!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
 

DeletedUser

Guest
Ensam är stark men ensam vinner inte strider. Ett bevis är Tool. Han kommer att bli nollad inom kort av oss i -[L]-

grymt dåligt att säga något sånt,, speciellt när Tool ensam stog emot ett par av ecalos spelarna en längre tid, så hade ni kört mot honom ensamma när han var som störst tippar jag på att han hade lett erat "krig",


Tool är fortfarande den bästa defensiva spelerna på v4.
 

DeletedUser

Guest
grymt dåligt att säga något sånt,, speciellt när Tool ensam stog emot ett par av ecalos spelarna en längre tid, så hade ni kört mot honom ensamma när han var som störst tippar jag på att han hade lett erat "krig",


Tool är fortfarande den bästa defensiva spelerna på v4.

är han säkert.

och jag tror nog att han hade varit mycket svårare att ta ner. men att han skulle adla oss tror jag inte då alla byar runt honom var tungt deffade.

man kan inte gissa så vi är bra köttare och hans off skulle förmodligen ta slut.

nu har han ingen by längre.
 

DeletedUser

Guest
grymt dåligt att säga något sånt,, speciellt när Tool ensam stog emot ett par av ecalos spelarna en längre tid, så hade ni kört mot honom ensamma när han var som störst tippar jag på att han hade lett erat "krig",


Tool är fortfarande den bästa defensiva spelerna på v4.

Nu vill inte jag vara han som är den och jag säger inte att tool är en dålig spelare, men jag är lite förvånad över hur många som hyllar tool för hans försvarsinsatser.
Anfall är en minst lika viktig del i försvaret som att stacka byar och snipa adels. Hans statistik emot ecalos är 1-211. Är det bara jag som inte tycker det är bra att bara lyckas ta tillbaka 1by i en värld där man inte kan skicka def till en by för än den är övertagen?
Nu säger jag inte att han borde klarat sig, det var en omöjlig situation, men mer än en återtagen by är väl inte för mycket att begära av v4s bästa försvarare?
 

DeletedUser

Guest
Nu vill inte jag vara han som är den och jag säger inte att tool är en dålig spelare, men jag är lite förvånad över hur många som hyllar tool för hans försvarsinsatser.
Anfall är en minst lika viktig del i försvaret som att stacka byar och snipa adels. Hans statistik emot ecalos är 1-211. Är det bara jag som inte tycker det är bra att bara lyckas ta tillbaka 1by i en värld där man inte kan skicka def till en by för än den är övertagen?
Nu säger jag inte att han borde klarat sig, det var en omöjlig situation, men mer än en återtagen by är väl inte för mycket att begära av v4s bästa försvarare?

också ett sätt att se det på.

bra sagt
 

DeletedUser

Guest
Tool i all ära men måste säga att jag aldrig sett någon bättre deffensiv/offensiv lirare än H2 (Iaf på v4), killen är helt magisk!
 

DeletedUser

Guest
ni måste ju bakstabba ÖL för att få 90% av världen... eller merga om det finns många inaktiva

haha, föreslår att du tar dej en mattekurs innan du uttalar dej.
Här behövs ingen "bakstabbing" som du så delikat skriver.

Bara att ta fram en räknare o börja jobba !!
 

DeletedUser

Guest
för det första så är det ganska omöjligt att ta tillbaks byar när man har nästan hela ecalos på sig..och för det andra varför i helskortstenarna snackar ni om tool?? ( jag får inte svära i allmäna forumet för då får jag en varning)

Han kunde ha prenoblat och skickat adels emot sina egna byar som landar strax efter de blir övertagna, hela ecalos kan ända inte deffa förrän byn är övertagen.
Och att prata om tool passar väl in här i "v4 är dött"-tråden när han blev av med sin sista by för någon dag sedan;)
 

DeletedUser

Guest
meninen med denna tråden var att vi ska få igång forumet.

lite av en alltopic tråd tror jag.

så jag TROR att man kan ta upp det mesta här för att få igång forumet
 
Topp