v4 är dött

DeletedUser

Guest
självklart. jag håller med dig dom kostar för mycket. har problem kan inte adla så mycket s snabbt. det kostar aldeles för mycket

Håller med!

v4 kommer få mer fart om vi fixar det, mer krig etc =) Iofs har vi gott om dom nu men mer stammar kanske vågar sig in i leken? ;)
 

DeletedUser

Guest
Mer ADELS för pengarna åt folket. Ullaredspriser TACK!!! :D
 

DeletedUser

Guest
Ni borde sluta spamma alla trådar om saken iaf så inte mods blir på det där dåliga humöret ;)

Fixa in lite mer folk som stödjer eran sak så funkar nog det bättre :)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker också det ska vara billigare :D

kan inte nån admin typ svara på det här som jonte tjatar om :p
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer att fortsätta spamma tills det blir en omröstning för det vart vi lovade i typ april eller nått sånt..

spam spam spam omröstning omröstning fortfort jallajalla nununu

nalle hjälp till istället för att gnälla :D haha Vi blir ju på dåligt humör om vi inte får den där omröstningen snart så vi bryr oss inte om mods blir på dåligt humör :D haha


tillsammans så ska vi få billigare adelsmän! :D
 

DeletedUser

Guest
Mer ADELS för pengarna åt folket. Ullaredspriser TACK!!!
 

DeletedUser

Guest
Mer ADELS för pengarna åt folket. Ullaredspriser TACK!!!
 

DeletedUser

Guest
Ja, Trupper har man i överflödde men dom där adelsmännen finns de aldrig gott om...
 

DeletedUser

Guest
Hörde nått om att nån i ÖL hittade 28 stycken i en by. Kolla om nån är till salu där.
 

DeletedUser

Guest
den som väntar på något gott

den som väntar på något gott väntar aldrig för länge:p

jag har adlar i överflöde och ska väl börja använda dem emot fiende byar så fort alla internadlingar är klara:D
 

DeletedUser

Guest
I gamla Borg-familjen var jag KÖ åt någon som hade 22 adelsmänn i en by och 13 i en annan :)
 

DeletedUser

Guest
Själv på v2 var jag kö åt en nisse som hade 68 adels i en by om jag inte minns helt fel, hehehhe :p
 

DeletedUser

Guest
Själv vet jag en spelare som har haft hela sin by full av adelsmän (v3), vet inte riktigt hur många det blev, men några hundra iaf. Dessutom har jag haft 79 adelsmän i samma by på v2, när jag lade av.
 
Topp