v4 är dött

DeletedUser

Guest
nu händer något i 4an

jahopp nu har 4an förändras lite grann:p
 

DeletedUser

Guest
Hahaha ja det kan man säga spartan med den underbara bas rösten :D hahah

Stackars DB :D hahhahaha
 

DeletedUser

Guest
hiih

japp det kan man säga kanske:p

hahaha visst är den sexig?:D
 

DeletedUser

Guest
Japp dånar i hela rummet :D haha


Det är väl inte första gången spelare från nordmännen hoppat ut och backstabbat? :D hhahahaha eller har jag fel?
 

DeletedUser

Guest
backstabba är fel ord

backstabba är fel ord med tanke på att det finns spioner i db.. jag har tröttnat och knappt sänt iväg en offtrupp.. men nu blir det ändring:D
 
Reaktionspoäng
0
jonte har inte du flytt också? ^^

hmm du har flytt iaf? men du har inte vuxit pga det heller ;)
jonte har . bara så där 3mille.

jag flyr inte, utom krigar smart ^^ just nu har man =Ä= (Porta) på sig och NAN (aremakki) :O tar självmord snart:eek: Tuffa Enduromicke krigar som en galning mot oss. va kan man se detta som "nybörjarna" har hittat anfallsknappen? pga vi har inte denna siffra i poäng som Ecalos har ;) (en extra nolla i poäng)

men kan säga samtidigt, 1 spjutman gör inte mycket emot mina murar (Pekar på NAN)
 

DeletedUser

Guest
nej allt kan hända tror inte att Ecalos ska vara så säkra på sin plats som nr1.
Chaos är inte dåliga dom heller.
tror att om Chaos ÖL och några till skulle slå sinna smarta skallar tillsammans och inse att dom kan ta Ecalos så skulle det kunna vara bra.
 

DeletedUser

Guest
nej allt kan hända tror inte att Ecalos ska vara så säkra på sin plats som nr1.
Chaos är inte dåliga dom heller.
tror att om Chaos ÖL och några till skulle slå sinna smarta skallar tillsammans och inse att dom kan ta Ecalos så skulle det kunna vara bra.

Men det lär ju hända?

Ärligt talat ser det ut som om det är lika troligt som att vi plockar en by från ÖL i detta läget ;)

Fast vem vet :)
 

DeletedUser

Guest
Öl vs Ecalos känns inte som ett krig som aldrig någonsin kommer att starta. Men däremot Öl vs Chaos tror jag att det kommer att bli krig mellan. Så snart som sommaren är slut och de vill starta ett nytt krig. För bvad finns det annars för dom att adla?:eek:
 
Topp