v4 är dött

DeletedUser

Guest
Själv vet jag en spelare som har haft hela sin by full av adelsmän (v3), vet inte riktigt hur många det blev, men några hundra iaf. Dessutom har jag haft 79 adelsmän i samma by på v2, när jag lade av.

233 adels är max i en vanlig by sötnos. <3
 

DeletedUser

Guest
Inga trupper alls? Bara adelsmän? Hade han tänkt och skicka ut femtio adelsmänn i en attack och hoppas att iaf en överlever :)
 

DeletedUser

Guest
V4, är ganska dött, det ser ni på medlems antalet på servern, dessutom är redan värden avgjord. Ecalos! :)
 

DeletedUser

Guest
Trevligaste stammen iaf :D Och tyvärr har hela stammen ett socialt liv så det går inte så bra med poängen ;)
 

DeletedUser

Guest
Alltså, det där sårar oss faktiskt :(

Menar ni med vad som hände med Borg-familjen, elr vadå? För såvitt jag minns har inte jag flytt ännu i värld fyra :)
 

DeletedUser

Guest
Alltså, det där sårar oss faktiskt :(

Menar ni med vad som hände med Borg-familjen, elr vadå? För såvitt jag minns har inte jag flytt ännu i värld fyra :)

Hehe D3D?? ringer det nån klocka :)

Vi har haft en jobbig tid med att jaga alla flyktingar då de inte var några, men börjar se bra ut nu :) ni i SS borde väl märkt av att en av era lirare, som faktiskt flytt för oss ett antal gånger nu, fått påhälsning.
 

DeletedUser

Guest
Joo, vi tillhörde D3D-Familjen?

Men vi flydde ju aldrig, eller hur? ;) Huvudstammen upplöstet och då typ upplöstes familjen, så vi blev självständiga igen. Men jag har aldrig tillhört D3D, joo, en gång. Men då var det så att dem ville hjälpa mig att växa och det var typ en månad innan kriget :)
 

DeletedUser

Guest
Snacka om lojal stammedlem.

Najsam, som tidigare var med i våran stam (Han flydde) har skickat 6 attacker på mig :) Och som om den killen ens vet hur man anfaller ;)
 

DeletedUser

Guest
Han skickade defensiva trupper :)

Men en utav attackerna var rejäl och kom som en överrumpling, det lite dumma var att han satsade på att fälla akademin. Vilket han gjorde och vilken jag har byggt upp ;)
 
Topp