v4 är dött

DeletedUser

Guest
v4 har dött totalt! är det för att jag slut:rolleyes: kom igen nu, kasta lite
pajer mot fienderna, det ingår i spelet och så händer det lite på forumet :)

ja kan börja: DB eran "merg" suger, Ä va håller ni på med? elit stam från v3 haha tjena. Ecalos äger er alla haha gogogo ecalos!

// balibali
 

DeletedUser

Guest
mmm, kanske kan skylla på sommaren? men NÄ! v4 har dött lite för Ecalos kn***** sönder våra fiender :(
vem vet...vinden kanske vänder snart? men NÄ! det tror jag knappast :)
 

DeletedUser

Guest
mossa ecalos haha fan va ja skrattade när någon na spelare skrev det hahaha
 

DeletedUser

Guest
Var det inte efter en sån här tråd som Ecalos vs VVV-kriget kom? :p
 

DeletedUser

Guest
då ska du göra något som är roligt, kriga! kriga mot allt du ser och lite till, förgör allt sen tar du ecalos själv:D skulle jag gjort om jag var du:D
 

DeletedUser

Guest
då ska du göra något som är roligt, kriga! kriga mot allt du ser och lite till, förgör allt sen tar du ecalos själv:D skulle jag gjort om jag var du:D

gör ju mitt bästa men jag har så käkla mycket deff byar och inte lika mycket off.... men lugn vi avancerar sakta men säkert i -[L]-

tog en mille på 1 månad. ganska bra tycker jag. för att vara så få spelareoch då har nästan bara 3 spelare adlat
 

DeletedUser

Guest
väl medveten om det, annars skulle jag inte säga att han skulle ta dem själv eller hur:p?
 

DeletedUser

Guest
och hur länge har ni inte fått jobba mot honom ? Minns att det var snack om det för typ 3-4 månader sen ? =)

vet men vi började förra för kanske 4 dagar sedan....

det var planer det men vi började inte direkt. Vi har en planering som vi förljer.

Planeringar är oftast bra att ha. vad jag vet

Edit: fel 4 dagar sedan började vi adla. men förra veckan på lördagen började vi kötta. så det har gått en hel vecka
 

DeletedUser

Guest
V4 har varit dött för att jag varit på Peace & Love, men nu är jag tillbaka så nu är det problemet löst :)
 
Topp