Världskrig på v2 - TCO vs Solace + DO

DeletedUser

Guest
Hahah :D Beaver du ee så himla rolig du :)

Du förklarade mig som flykting förut för att du var sugen på mina byar <33 Som tur var trodde min stam mig då jag inte ens hade nånting med Beaver eller TCO att göra , Fegt spel verkar vara din stil ?? Men som sagt , Så länge du sitter säkert i TCO , Kommer du fortsätta hålla på att spela så himla duktig. Fint :p Hoppas du får dig en omgång i framtiden. Och blir flyktingförklarad

Btw LepraLars var en av v.3 bästa spelare , Du får tro vad du vill , men


Beaver håller i trådarna och TCO har stor framgång, du kan ta en funderare över vad du har skrivit och återkomma med något vettigare.

Mvh Higheee
 

DeletedUser

Guest
Jaha, har hänt en hel del senast man besökte denna sida samt TCO.

Kan säga några saker:

Är inte förvånad över att TCO kör över sina motståndare.
Är dock förvånad över att det är en hel del nytt blod i alliansen från flera olika stammar.

Och de DO som tror att de har någon större chans, TCO är obesegrade, och då har de i princip krigat sedan BadAssmac och sedan KGB tiden och framåt jämt. (En liten lucka från mig senaste året, men tror att det inte hänt så mycket)

Är väldigt kul att se att sin f.d allians går mot världsseger om det nu inte blir några interna stridigheter och att de splittras. Men hittils har ledningen varit fantastiskt duktig.

Sedan så ska man säga hej till er alla :)

Kämpa på ni alla som är med i kriget, utan motståndare är det tråkigt ;)

/SilverLi
 

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
Är inte förvånad över att TCO kör över sina motståndare.
Är dock förvånad över att det är en hel del nytt blod i alliansen från flera olika stammar.

Och de DO som tror att de har någon större chans, TCO är obesegrade, och då har de i princip krigat sedan BadAssmac och sedan KGB tiden och framåt jämt. (En liten lucka från mig senaste året, men tror att det inte hänt så mycket)
/SilverLi

Att TCO är bra, det går det inte att neka till, men jag tror att det är rätt överskattade :) De har haft mycket tur på sin sida och fått rätt motståndare hela tiden så att de har lyckats växa och bli starka. Men om det hade varit i stort sett jämnt mellan DO och TCO när kriget startade så hade det nog varit en annan femma, underskatta aldrig DO, det finns duktiga spelare där, även om det finns många som kan förbättra sig!
 

DeletedUser

Guest
Tur och tur.. Det var ren skicklighet som fick DO att välja Solace sida och starta krig mot oss. Vi väljer ju motståndet själva, hver gang... :D
 

DeletedUser

Guest
Att TCO är bra, det går det inte att neka till, men jag tror att det är rätt överskattade :) De har haft mycket tur på sin sida och fått rätt motståndare hela tiden så att de har lyckats växa och bli starka. Men om det hade varit i stort sett jämnt mellan DO och TCO när kriget startade så hade det nog varit en annan femma, underskatta aldrig DO, det finns duktiga spelare där, även om det finns många som kan förbättra sig!

Måste få kommentera lite känns det som...

Tur har inget med detta spelat att göra, kommer inte ha och har inte haft hittills.

Skicklighet
Aktivetet (den är A och O)
Mod
Framåtsträvan
Teamanda

Där har du kriterier som gör att en stam är sammansvetsad. Sen underskattar ingen DO och ja, det finns spelare som är duktiga där, och trevliga för den delen. Men en kedja är så svag som den tunnaste länken, alltid...
 

DeletedUser

Guest
Där har du kriterier som gör att en stam är sammansvetsad. Sen underskattar ingen DO och ja, det finns spelare som är duktiga där, och trevliga för den delen. Men en kedja är så svag som den tunnaste länken, alltid...

TCO har ju tilly, betyder inte det att ni är svagast då:D
 

Hardstyle*

Member
Reaktionspoäng
0
Beaver håller i trådarna och TCO har stor framgång, du kan ta en funderare över vad du har skrivit och återkomma med något vettigare.

Mvh Higheee

Har jag någonsin skrivit att TCO inte har stor framgång ??

Allt jag skrev var att hans nästan raderade mina 1,5miljoner poäng ur luften Utan Heder !

Vet inte om han "trodde" att jag var det. Eller om han bara ville få mig raderad från kartan.

Jag unnar TCO att säga att dem är väldigt duktiga på att kriga , Då jag själv mött dem.

Och det krävs mycket till att DO skall slå ut dem , Men vi får se ;)

*
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TCO TC0
Players:

Side 2:
Tribes: DO DO-A
Players:

Timeframe: 01/12/2009 19:00:00till12/12/2009 17:05:30

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 869
Sida 2: 283
Skillnad: 586

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 8,470,524
Sida 2: 2,672,235
Skillnad: 5,798,289

image.php
 

DeletedUser

Guest
DO har äntligen fått upp ögonen för att jag våldför mig på dem med stor framgång. EE vs DO 100 - 1

har inte fått mkt på mig men vipps så hade jag 500 ink. bring it DO, ni har misslyckats förr och ni kommer nu att göra de igen.
 
Senast redigerad av en moderator:

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
Måste få kommentera lite känns det som...

Tur har inget med detta spelat att göra, kommer inte ha och har inte haft hittills.

Skicklighet
Aktivetet (den är A och O)
Mod
Framåtsträvan
Teamanda

Där har du kriterier som gör att en stam är sammansvetsad. Sen underskattar ingen DO och ja, det finns spelare som är duktiga där, och trevliga för den delen. Men en kedja är så svag som den tunnaste länken, alltid...



Håller med men det är fortfarande tur att t.ex vissa spelare valde TCO istället för Solace eller att K¤O¤L & Solace hade vänt sig mot er samtidigt (även om det ligger mycket diplomati i det hela), det kan du inte neka till ;) men det är sant, TCO är bra, det håller jag med om och att det troligtvis är v2:s bästa stam, men allt är inte ren skicklighet även om det mesta är det. Tur är också en ingrediens, även om den bara är en liten del av det!
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Måste få kommentera lite känns det som...

Tur har inget med detta spelat att göra, kommer inte ha och har inte haft hittills.

Skicklighet
Aktivetet (den är A och O)
Mod
Framåtsträvan
Teamanda

Där har du kriterier som gör att en stam är sammansvetsad. Sen underskattar ingen DO och ja, det finns spelare som är duktiga där, och trevliga för den delen. Men en kedja är så svag som den tunnaste länken, alltid...

Finns kanske inte tur men Lycka finns ;)
 

DeletedUser

Guest
Håller med men det är fortfarande tur att t.ex vissa spelare valde TCO istället för Solace eller att K¤O¤L & Solace hade vänt sig mot er samtidigt (även om det ligger mycket diplomati i det hela), det kan du inte neka till ;) men det är sant, TCO är bra, det håller jag med om och att det troligtvis är v2:s bästa stam, men allt är inte ren skicklighet även om det mesta är det. Tur är också en ingrediens, även om den bara är en liten del av det!

Bra spelare, bra timing - vår tur är ungefär lika omfattande som en piss i Nilen.


Side 1:
Tribes: TCO TC0
Players:

Side 2:
Tribes: DO DO-A Solace
Players:

Timeframe: 01/12/2009 19:00:00till14/12/2009 23:26:48

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,433
Sida 2: 407
Skillnad: 1,026

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13,759,758
Sida 2: 3,825,960
Skillnad: 9,933,798

image.php
 

DeletedUser

Guest
TCO är den stammen som hållt ihop hela tiden och det förvånar mig inte det minsta att dom är där dom är idag.
Dock så var dom väldigt illa ute ett tag när vi i gamla KGB och senare LaD fanns. Vi hade chansen att krossa dom men tog den inte och det får dom sota för idag.
 

DeletedUser

Guest
de e de enda han gör, aldrig sett honom prestera ingame iaf.
 

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
de e de enda han gör, aldrig sett honom prestera ingame iaf.

Verkar ta ett bra tag innan kriget är över i alla fall:)

Ps. spelare hellre strateg och diplomat än att vara duktig på det praktiska;) men som sagt nu lämnar vi det! och det var en onödig diskussion jag tog upp gav inte speciellt mycket och försökt sedan försvara en åsikt som hade blivit missförstådd redan från början så nu får vi ta nya tag på forumet.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TCO TC0
Players:

Side 2:
Tribes: DO DO-A Solace Ecalos
Players:

Timeframe: 16/09/2009 00:00:00till29/12/2009 12:45:46

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7,308
Sida 2: 1,629
Skillnad: 5,679

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 70,553,637
Sida 2: 15,457,221
Skillnad: 55,096,416

image.php
 
Topp