Världskrig på v2 - TCO vs Solace + DO

DeletedUser

Guest
kanske skulle sätta mina inaktiva 80k mot er TCO så skulle ni fan få se på slakt!

Litar på att DO i sinom tid tar hem detta, de vill ju bara locka in er långt in på deras område innan de sätter planerna i verket, finns nog ett par ryssar bland dom som arbetat fram dessa planer ;)
 

DeletedUser

Guest
kanske skulle sätta mina inaktiva 80k mot er TCO så skulle ni fan få se på slakt!

tycker de e hög tid för dig att gå in i verkstan, jag är trött på dina ständiga tomma hot. Utöver ditt clownande i forumet så har jag faktiskt ingen aning om vem du är eller vad du ska ha åstakommit för att du ska kunna ge dig själv så hög status.

if you’re going to talk the talk, you’ve got to walk the walk
 

DeletedUser

Guest
haha verkar vara lätt att trigga TCO folk. Skulle jag komma med hot skulle det knappast vara med ett 80k konto och kan inte riktigt se vart jag ger mig själv hög status?

Detta är PoP, finns inte alls nån anledning att behöva gå den jäkla vägen hur mycket man än öppnar käften, men ja folk verkar glömma bort det hela tiden :)
 

DeletedUser

Guest
haha nej du måste vara sjukt dålig för att göra det hur kul var det i v3 när vi fick 10000 barbbarbyar att adla inga fiender :( xD
 

DeletedUser

Guest
kanske skulle sätta mina inaktiva 80k mot er TCO så skulle ni fan få se på slakt!

Litar på att DO i sinom tid tar hem detta, de vill ju bara locka in er långt in på deras område innan de sätter planerna i verket, finns nog ett par ryssar bland dom som arbetat fram dessa planer ;)



Ryssarna är dom snälla killarna (A)
 

DeletedUser

Guest
TCO äger allt och alla

Kan inte säga att tco är dåliga...
Men do är klart bättre!
Det är ju aldrig en i tco som går på en spelare det är ständigt hela bunten och sen klagar ni på att den spelaren va dålig???
och att ni äger?
Hadde du klarat om hela do skickade skarpt på dej och du hadde drygt 50 ink på varje by ???

Den enda jag sätt göra Någon riktig nytta det är faktist du EdubbleE
Du är kungen bland tco iaf men men,,,,
 

DeletedUser

Guest
Kan inte säga att tco är dåliga...
Men do är klart bättre!
Det är ju aldrig en i tco som går på en spelare det är ständigt hela bunten och sen klagar ni på att den spelaren va dålig???
och att ni äger?
Hadde du klarat om hela do skickade skarpt på dej och du hadde drygt 50 ink på varje by ???

Den enda jag sätt göra Någon riktig nytta det är faktist du EdubbleE
Du är kungen bland tco iaf men men,,,,

Har du överhuvudtaget någon koll på vad det är du påstår?

För det första är det ovanligt att en spelare från DO ensam går på en TCO spelare. Däremot är det ett faktum att flera DO spelare ofta gör gemensam sak och anfaller en TCO spelare.

För det andra har vi inte haft någon gemensam offensiv där alla samtidigt skickar anfall på någon på evigheter, av lite olika skäl. Du blandar inte ihop oss med TKOTRT, som var kända för att göra just detta du påstår?

Sen förstår jag inte varför den sortens offensiver på något sätt skulle vara klandervärda om vi hade gjort så? Spelet heter Tribal Wars – Stam Krig. Var det meningen man skulle slåss ensam hade det förmodligen haft namnet Solo Wars eller nåt annat kreativt med tonvikt på att man spelar på egen hand…

Att man driver med fienden och hävdar man är mycket bättre själv ligger ju i spelets natur. Dock måste jag, (som kommer från mer brutala kretsar) säga att det faktiskt inte förekommer i någon större utsträckning i TCO. Jag är faktiskt ganska stolt över att merparten av medlemmarna är så pass ödmjuka som de är.

Så vart du nu än kan ha fått den här informationen ifrån, så är den ganska uppåt väggarna. Det enda i din post det ligger någon verklighetsförankring i, är att EdubbleE är en klippa. :D
 

Stuffman

Member
Reaktionspoäng
0
Har du överhuvudtaget någon koll på vad det är du påstår?

För det första är det ovanligt att en spelare från DO ensam går på en TCO spelare. Däremot är det ett faktum att flera DO spelare ofta gör gemensam sak och anfaller en TCO spelare.

För det andra har vi inte haft någon gemensam offensiv där alla samtidigt skickar anfall på någon på evigheter, av lite olika skäl. Du blandar inte ihop oss med TKOTRT, som var kända för att göra just detta du påstår?

Sen förstår jag inte varför den sortens offensiver på något sätt skulle vara klandervärda om vi hade gjort så? Spelet heter Tribal Wars – Stam Krig. Var det meningen man skulle slåss ensam hade det förmodligen haft namnet Solo Wars eller nåt annat kreativt med tonvikt på att man spelar på egen hand…

Att man driver med fienden och hävdar man är mycket bättre själv ligger ju i spelets natur. Dock måste jag, (som kommer från mer brutala kretsar) säga att det faktiskt inte förekommer i någon större utsträckning i TCO. Jag är faktiskt ganska stolt över att merparten av medlemmarna är så pass ödmjuka som de är.

Så vart du nu än kan ha fått den här informationen ifrån, så är den ganska uppåt väggarna. Det enda i din post det ligger någon verklighetsförankring i, är att EdubbleE är en klippa. :D


Kungen, klippan... vad mer har EE för smeknamn säg? :awsm:
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
Kan inte säga att tco är dåliga...
Men do är klart bättre!
Det är ju aldrig en i tco som går på en spelare det är ständigt hela bunten och sen klagar ni på att den spelaren va dålig???
och att ni äger?
Hadde du klarat om hela do skickade skarpt på dej och du hadde drygt 50 ink på varje by ???

Den enda jag sätt göra Någon riktig nytta det är faktist du EdubbleE
Du är kungen bland tco iaf men men,,,,

Teamwork ftw! Vad heter spelet, Tribalwars eller Playerwars?
 

Stuffman

Member
Reaktionspoäng
0
Teamwork ftw! Vad heter spelet, Tribalwars eller Playerwars?

Tror äntligen jag har fått det svar jag har sökt efter i flera år... vrf Tw heter Tribalwars =)

Tack basse, tror superNova gav typ samma svar men dig förstår man lättare =)

Tack för att du ger livet en mening :D
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Kan inte säga att tco är dåliga...
Men do är klart bättre!
Det är ju aldrig en i tco som går på en spelare det är ständigt hela bunten och sen klagar ni på att den spelaren va dålig???
och att ni äger?
Hadde du klarat om hela do skickade skarpt på dej och du hadde drygt 50 ink på varje by ???

Den enda jag sätt göra Någon riktig nytta det är faktist du EdubbleE
Du är kungen bland tco iaf men men,,,,

om du nu har sådana bekymmer med 50 inkommande på varje by får du väl be din superstam om hjälp med deff..
Meningen är ju att man ska samarbeta..men det kanske inte funkar i DO??

Detta krig har varit och är rätt tråkigt måste jag säga. Har haft ca 10 inkommande attacker totalt. Har adlat byar utan större motstånd. Vet inte vad ni håller på med men det borde vara rätt tydligt att er taktik inte funkar. Ni kanske skulle tänka om?
 
Topp