Världskrig på v2 - TCO vs Solace + DO

DeletedUser

Guest
Då blev det så tillslut att DO avbröt sin IAP med TCO, inget oväntat med det!

Att ni dessutom hade tagit in en flykting - Squinty, gjort en stam av våra "flyktingb*tches" med Mathias.se i spetsen hade jag alltid tänkt att hämnas!
Så, vi får väll se om ni gör något motstånd eller ej, vi kommer vinna och det vet ni också om :)

Lycka till i kriget!
Ni klarade inte Bring IT när dom var under 10, får se hur ni tänkt vinna mot oss nu när vi är nästan 90 spelare.

Till er medlemmar i DO:
Vill ni inte delta i kriget får ni 24h på er att gå ur DO eller DO-A innan ni klassas som flykting (TCO förbehåller sig rätten att göra vissa undantag). Ta chansen nu, för den kommer aldrig igen!

Till resten av stammarna/spelarna på v2:
En inkommande defftrupp eller ens en enda fredlig gest riktat mot Solace eller DO/DO-A kommer innebära att även ni fiendemarkeras och går en säker död till mötes.
Mitt råd till er är att växa er stora och starka i lugn och ro och inte lägga er i kriget ;)
Man kan kortfattat säga att ni inte kommer märka av kriget om ni inte lägger er i det.

DO's uppsägning av IAP, följt av attacker på några av våra spelare.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
xxxxxx Idag kl 19:00
I egenskap av ledningsrepresentant så avslutar jag härmed DO och DO-As IAP med TCO.

Anledningen till att jag skickar till dig är för att du är en som på eran medlemslista är den första nämd som Baron och jag tror du kan förmedla det här vidare till rätt personer.

Jag vet med mig att det här inte kom som en chock för er, så jag önskar er samtidigt lycka till i framtiden.

Mvh
xxxxxx, DO


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Vi har tagit 4758 byar av Solace sedan den 16/10.
Bra beslut DO, bra val av fiende! :)


//Beaver of TCO
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Då blev det så tillslut att DO avbröt sin IAP med TCO, inget oväntat med det!

Att ni dessutom hade tagit in en flykting - Squinty, gjort en stam av våra "flyktingb*tches" med Mathias.se i spetsen hade jag alltid tänkt att hämnas!
Så, vi får väll se om ni gör något motstånd eller ej, vi kommer vinna och det vet ni också om :)

Lycka till i kriget!
Ni klarade inte Bring IT när dom var under 10, får se hur ni tänkt vinna mot oss nu när vi är nästan 90 spelare.

Till er medlemmar i DO:
Vill ni inte delta i kriget får ni 24h på er att gå ur DO eller DO-A innan ni klassas som flykting (TCO förbehåller sig rätten att göra vissa undantag). Ta chansen nu, för den kommer aldrig igen!

Till resten av stammarna/spelarna på v2:
En inkommande defftrupp eller ens en enda fredlig gest riktat mot Solace eller DO/DO-A kommer innebära att även ni fiendemarkeras och går en säker död till mötes.
Mitt råd till er är att växa er stora och starka i lugn och ro och inte lägga er i kriget ;)
Man kan kortfattat säga att ni inte kommer märka av kriget om ni inte lägger er i det.

DO's uppsägning av IAP, följt av attacker på några av våra spelare.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
xxxxxx Idag kl 19:00
I egenskap av ledningsrepresentant så avslutar jag härmed DO och DO-As IAP med TCO.

Anledningen till att jag skickar till dig är för att du är en som på eran medlemslista är den första nämd som Baron och jag tror du kan förmedla det här vidare till rätt personer.

Jag vet med mig att det här inte kom som en chock för er, så jag önskar er samtidigt lycka till i framtiden.

Mvh
xxxxxx, DO


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Vi har tagit 4758 byar av Solace sedan den 16/10.
Bra beslut DO, bra val av fiende! :)


//Beaver of TCO

Försöker du skrämma oss? :) Bra Taktik ^^
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Detta ska bli kul ;). Ni får dock vänta en stund innan jag riktar mig mot er. Jag har en del att rensa ut ur k64 först :)
 

DeletedUser

Guest
Vore ju rätt korkat med andra beslut med tanke på att alla som nu kanske håller sig passiva eller inte försöker ta ner TCO som nu mergar sig större, har enormt dålig förståelse för hur spelet fungerar.
Så ja, Heja DO! :)
 

dunken

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag hatar onsdagsmorgonar när man har haft Karagara på beskök.... jag trodde vi var snälla grannar :'(



:D
 

DeletedUser

Guest
Exakt min mening, sjukt lätta poäng = sjukt tråkigt :)

Haahaha om ni velat göra något kul hade ni väntat och laddat för ett krig mot oss i några veckor, det här blir knappast kul för er. Vi leder efter 24h och det var ni som sa upp IAP'n.
Jag har sett sådana här beslut döda stammar förut, nästan helt säker på att vi kommer se det igen nu med er i DO.

Som jag sa förut, fri lejd till de som lämnar det sjunkande skeppet inom 24h från krigsförklaringen, resterande går en säker död till mötes.
 

karagara

Member
Reaktionspoäng
0
Lycka till for bada stammar,riktigt trakigt om man blir tvungen attackera fd stammisar :(
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Lycka till for bada stammar,riktigt trakigt om man blir tvungen attackera fd stammisar :(

That's life! Det var ju faktiskt DO som ville kriga med oss och tog första steget. Om nu deras ledare tagit ett överilat beslut som medlemmarna inte står bakom är det ju lätt löst.. Lämna DO. :cool:
 
Topp