Världskrig på v2 - TCO vs Solace + DO

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
Kan bekräfta det!


Stort missnöje i DO verkar det vara, TCO är alltid öppna för en dialog om man vill ut ur DO/DO-A och allt som oftast så får man en IAP vid utträde. Det är ju trots allt inte medlemmarnas fel att ledningen förklarade krig.


Hehe, alltid samma sak :rolleyes: Fienden sprider rykten och försöker försvaga dom andra psykiskt genom att locka med iap etc! Hoppas att DO spelarna inte är lika dumma att dom går på det ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, alltid samma sak :rolleyes: Fienden sprider rykten och försöker försvaga dom andra psykiskt genom att locka med iap etc! Hoppas att DO spelarna inte är lika dumma att dom går på det ;)

Att vi vinner är det väll inget snack om, tycker att en IAP är en riktigt bra deal! - Inget fulspel här inte!
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Hehe, alltid samma sak :rolleyes: Fienden sprider rykten och försöker försvaga dom andra psykiskt genom att locka med iap etc! Hoppas att DO spelarna inte är lika dumma att dom går på det ;)

det konstiga är ju att DO's medlemmar låter den sk. ledningen sätta dom i skiten.. Ett myteri vore inte konstigt..snarare tvärt om.
 

DeletedUser

Guest
det konstiga är ju att DO's medlemmar låter den sk. ledningen sätta dom i skiten.. Ett myteri vore inte konstigt..snarare tvärt om.

DO är väldigt likt hur MR var förr, ledningen kan egentligen göra vad dom vill, de talar ALDRIG igenom stora beslut eller förändringar med resten av stammen, och de är ofta väldigt duktiga på att ta helt fel beslut vid helt fel tidpunkt.

På något jäkla vis var ändå MR en av de bästa stammar jag lirat i, och DO folket som de var när jag var aktiv var hur sköna som helst.

Måste få klaga på TCO dock, ni använder mina byar till att ducka utan att betala efter er, har skickat en faktura till personen i fråga och vi har klargjort det ärendet men i framtiden vill jag att ni sköter er lite bättre på den punkten. Men ni har också gjort mej sugen på att återvända till v2....Det är inte bra då jag inte alls egentligen vill lira på v2 just nu, så om ni kunde vara snälla o sluta kriga med DO i typ 2-5 månader så kan jag vara med senare, okej? :)
 

DeletedUser

Guest
Vem är du? Namn och rank!

Jag är jag.
Föredrar att hålla mig anonym.


Tycker bara att du spekulerar en massa om saker du inte har någon aning om och visst, statistik visar en sak, att ni tagit fler byar, just nu, men något mer visar det inte och speciellt inte att ni vinner kriget...pffft
 

DeletedUser

Guest
Jag är jag.
Föredrar att hålla mig anonym.


Tycker bara att du spekulerar en massa om saker du inte har någon aning om och visst, statistik visar en sak, att ni tagit fler byar, just nu, men något mer visar det inte och speciellt inte att ni vinner kriget...pffft

Så vitt jag förstår kan statistik i det här fallet inte visa mycket annat än skillnaderna mellan sida A och sida B. Och det råkar vara just antal byar som bytt ägare. Vilket i sin tur är det kriget i grunden går ut på, hur många byar som tillhör respektive sida, och alltså dominans eller maktbalans. Jag förstår nog inte riktigt vad du syftar på, kanske missförstår jag bara, men någon annan statistik är väl överhuvudtaget inte intressant? Vad ska vi annars försöka få statistik över? Antal online timmar? Antal Jolt per timme?

Och nog måste statistiken peka på vilken sida som leder, om än inte vinner? Och sidan som leder är väl den sida med bäst förutsättningar för vinst? Kriget är givetvis långt ifrån över, och visst kan det vända snabbt. Men att vända en nedåtgående trend är svårare än att bryta en uppåtgående, eftersom det krävs så mycket mer för att hamna på plus.
 

DeletedUser

Guest
Jag är jag.
Föredrar att hålla mig anonym.


Tycker bara att du spekulerar en massa om saker du inte har någon aning om och visst, statistik visar en sak, att ni tagit fler byar, just nu, men något mer visar det inte och speciellt inte att ni vinner kriget...pffft

Ok då zcitzo, vi säger så! Varför vågar du inte gå ut med ditt riktiga nick? Förklarar krig mot oss sen gömmer du dig bakom ett fejknick på forumet.

/chicken
 

DeletedUser

Guest
För att jag anser det irrelevant.

Forum och IG är två helt skilda saker och jag talar för mig själv enbart så då är det ju verkligen ingen idé.


Fick du göra lite efterforskningar nu, så sött :awsm:

Fortsätt skicka 500 yxor beaver, det gör stor skada jag lovar :O
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
För att jag anser det irrelevant.

Forum och IG är två helt skilda saker och jag talar för mig själv enbart så då är det ju verkligen ingen idé.


Fick du göra lite efterforskningar nu, så sött :awsm:

Fortsätt skicka 500 yxor beaver, det gör stor skada jag lovar :O

Haha, 500 yxor och några katapulter händer väll att jag skickar, ibland har man tur! ;)

Anfallare: Beaver
By: You have been chosen (451|6XX) K64

Kvantitet: 0 0 4117 0 1770 0 185 0 0
Förluster: 0 0 338 0 145 0 15 0 0

Försvarare:yyy
By: (598|2XX) K25

Kvantitet: 0 0 1636 0 896 0 112 0 6
Förluster: 0 0 1636 0 896 0 112 0 6



Du ser, inte ens en full offby! Är jag en "n00b" nu? Komma och klanka ner på hur jag spelar - snacka om att kasta sten i glashus... pfft!



Edit: Vad det gäller efterforskningar har jag inte gjort några alls, det var bara en fågel som viskade i mitt öra! Härligt ändå att den stora DO-ledaren inte vågar gå ut med sitt riktiga namn på forumet, skönt att få det bekräftat ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Njae, jag skojade mest med dig, men ta allt på blodigt allvar du om du vill, men om du ändå ska slänga fram rapporter om det vi säger, så kan du ju iaf visa de so jag hävdade.

Men hur som helst. jag orkar inte dividera om det här nu, för det är mellan dig och mig och inte något som ska gå på forumet (inte för jag direkt bryr mig endå), men nu släpper vi det och låter tråden återvända till det den handlar om.
F.ö, om du frågar om vem jag är så kallas det att göra efterforskningar ;)



tips: ta inte fasta på irrelevanta poänger i mina inlägg heller!


så nu låter vi tråden gå vidare, sköt du ditt, så sköter jag mitt , puss :)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TCO TC0
Players:

Side 2:
Tribes: Solace DO DO-A
Players:

Timeframe: 01/12/2009 19:00:00till09/12/2009 11:45:32

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 912
Sida 2: 312
Skillnad: 600

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 8,838,929
Sida 2: 2,957,804
Skillnad: 5,881,125

image.php
 

DeletedUser

Guest
Edit: Vad det gäller efterforskningar har jag inte gjort några alls, det var bara en fågel som viskade i mitt öra! Härligt ändå att den stora DO-ledaren inte vågar gå ut med sitt riktiga namn på forumet, skönt att få det bekräftat ;)


Du har fått det om bakfoten. Jag är inte ledaren för DO, oavsett vad dina spioner i forumet säger.

edit: F.ö så har jag inte ens tillgång till zcitzo kontot i forumet då jag blev tilldelat det kontot och original ägaren har det kontot kvar, så återigen, puss på dig!
 

Hardstyle*

Member
Reaktionspoäng
0
Ok då zcitzo, vi säger så! Varför vågar du inte gå ut med ditt riktiga nick? Förklarar krig mot oss sen gömmer du dig bakom ett fejknick på forumet.

/chicken

Hahah :D Beaver du ee så himla rolig du :)

Du förklarade mig som flykting förut för att du var sugen på mina byar <33 Som tur var trodde min stam mig då jag inte ens hade nånting med Beaver eller TCO att göra , Fegt spel verkar vara din stil ?? Men som sagt , Så länge du sitter säkert i TCO , Kommer du fortsätta hålla på att spela så himla duktig. Fint :p Hoppas du får dig en omgång i framtiden. Och blir flyktingförklarad

Btw LepraLars var en av v.3 bästa spelare , Du får tro vad du vill , men
 
Senast ändrad:
Topp