Världskrig på v2 - TCO vs Solace + DO

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: DO DO-A Solace
Players:

Side 2:
Tribes: TCO TC0
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 106
Sida 2: 147
Skillnad: 41

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 52
Sida 2: 130
Skillnad: 78

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,041,687
Sida 2: 1,442,620
Skillnad: 400,933

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 498,900
Sida 2: 1,275,001
Skillnad: 776,101

image.php
 

DeletedUser

Guest
Haahaha om ni velat göra något kul hade ni väntat och laddat för ett krig mot oss i några veckor, det här blir knappast kul för er. Vi leder efter 24h och det var ni som sa upp IAP'n.
Jag har sett sådana här beslut döda stammar förut, nästan helt säker på att vi kommer se det igen nu med er i DO.

Som jag sa förut, fri lejd till de som lämnar det sjunkande skeppet inom 24h från krigsförklaringen, resterande går en säker död till mötes.

Jag lirar inte i DO :) Bara för att man e gammal MR räv betyder det inte att man övergav ett sjunkande skepp ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag lirar inte i DO :) Bara för att man e gammal MR räv betyder det inte att man övergav ett sjunkande skepp ;)

Trodde du hade ett konto i DO faktiskt men du gillar ju DO lika mycket som en mus gillar ost, så det kändes naturligt och rätt att dra dig över samma kam Nalle! ;)
 

DeletedUser

Guest
bonka bäver bonka, bonka bäver :D

detta ska bli najs , nu får den bonnden kötta :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Trodde du hade ett konto i DO faktiskt men du gillar ju DO lika mycket som en mus gillar ost, så det kändes naturligt och rätt att dra dig över samma kam Nalle! ;)

Lånade ett konto i två veckor för att slakta mina eviga fiender Traktor, det e allt jag lirat i DO :)

Sen ere klart jag står på deras sida, de lämnade aldrig MR's sida så även om de gör dumma misstag och riktiga blundrar i sann MR klass så hoppas man dom klarar sig ur skiten på topp ändå :)

offensivt tror jag de inte alls kan mäta sig i eran eller är lika jämna, men om de har samma seghet som MR kan de mycket väl klå er på ren envishet :)
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
tråkigt att det är flest gamla K¤O¤L i TCO :( jaja jag har ju en i DO-A iallafall :)
 

karagara

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: TCO TC0
Players:

Side 2:
Tribes: DO DO-A
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 184
Sida 2: 45
Skillnad: 139

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,831,744
Sida 2: 446,345
Skillnad: 1,385,399

image.php
 

DeletedUser

Guest
Fågel viskade att UrbanT nu har gått in på TCOs sida i Kriget ..
 

DeletedUser

Guest
Enligt min erfarenhet av UT har de aldrig varit en stam som vågat riskera något... vet inte uppsättningen på stammen nu men förr så kan jag inte säga att jag håller dom högt efter att de fega ur mot KoL
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Enligt min erfarenhet av UT har de aldrig varit en stam som vågat riskera något... vet inte uppsättningen på stammen nu men förr så kan jag inte säga att jag håller dom högt efter att de fega ur mot KoL

Det är inte samma gäng nu ^^. Tror inte att en enda riktig UrbanTare spelar där atm.
 

DeletedUser

Guest
Det är inte samma gäng nu ^^. Tror inte att en enda riktig UrbanTare spelar där atm.

Då kan jag ju tyvärr inte riktigt utala mej :) men ändå kul att se att v2 är som vanligt, alla vill vara kompis med den stammen som verkar vinna för tillfället ;)
 

DeletedUser

Guest
Inte riktigt, då både Chaos och TI står på DO's sida (i alla fall snart)
 

DeletedUser

Guest
fågel i viskade att TCO (Beaver) inte gick med på ally men IAP med Dogs !
 

DeletedUser

Guest
fågel i viskade att TCO (Beaver) inte gick med på ally men IAP med Dogs !

Kan bekräfta det!


Stort missnöje i DO verkar det vara, TCO är alltid öppna för en dialog om man vill ut ur DO/DO-A och allt som oftast så får man en IAP vid utträde. Det är ju trots allt inte medlemmarnas fel att ledningen förklarade krig.

Side 1:
Tribes: TCO TC0
Players:

Side 2:
Tribes: DO DO-A Solace Solac2
Players:

Timeframe: 01/12/2009 19:00:00till05/12/2009 02:09:00

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 486
Sida 2: 146
Skillnad: 340

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4,740,760
Sida 2: 1,393,649
Skillnad: 3,347,111

image.php



Nu när er "överraskning" är slut så kan vi börja plocka lite byar..

Side 1:
Tribes: TCO TC0
Players:

Side 2:
Tribes: DO DO-A
Players:

Timeframe: 01/12/2009 19:00:00till05/12/2009 02:12:45

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 374
Sida 2: 90
Skillnad: 284

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,685,514
Sida 2: 872,280
Skillnad: 2,813,234

image.php



KAMIKAZEEEEEEEEEEEEEEEEEEE - miss. - Vad ska ni göra nu? :)
 
Topp