Värld 10

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Kanske dags att ändra tidsschemat till 2 världar per år 1 i april och 1 i oktober?

Ontopic vet inte om jag kommer tycka om lagringen men har aldrig testat så man får väl se hur det går.

Inge fel med världar som kommer så är nära in på varandra.

För att lyckas på v9 nu så krävs det tur, sen så är ju starter av världar det roligaste så att världar startar ofta är ju positivt.
 

DeletedUser

Guest
Blev inte riktigt klok på det där med icke höjda adelsmannapriser.. Då skulle det ju isåfall vara ett fast pris en bra bit över ett basbelopp misstänker jag?

Oavsett hur högt det fasta priset blir så känns det som om detta blir ett rätt linjärt tillflöde på adelsmän - Vilket kommer resultera i ett linjärt avancemang (om inte ständigt ökande fart).. Detta i sin tur tror jag kan bli säkra döden för neutrala småstammar som skonas av blotta kostnaden på adelsmän för flera tusen basbelopp i andra världar :rolleyes:

Plocka första byn lär ju också vara ett litet äventyr i sig :) Gör man plocket ensam med en adel så luktar det sju åtta rundors resa lång väg -

En hel del intressanta inställningar - Har ju aldrig spelat på en seg server så jag vet inte vad jag gått miste om :)
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Blev inte riktigt klok på det där med icke höjda adelsmannapriser.. Då skulle det ju isåfall vara ett fast pris en bra bit över ett basbelopp misstänker jag?

Oavsett hur högt det fasta priset blir så känns det som om detta blir ett rätt linjärt tillflöde på adelsmän - Vilket kommer resultera i ett linjärt avancemang (om inte ständigt ökande fart).. Detta i sin tur tror jag kan bli säkra döden för neutrala småstammar som skonas av blotta kostnaden på adelsmän för flera tusen basbelopp i andra världar :rolleyes:

Plocka första byn lär ju också vara ett litet äventyr i sig :) Gör man plocket ensam med en adel så luktar det sju åtta rundors resa lång väg -

En hel del intressanta inställningar - Har ju aldrig spelat på en seg server så jag vet inte vad jag gått miste om :)

Come join med LC:)
 

DeletedUser

Guest
Ja tkr det är bra att världarna kommer i detta tidsschemat. Dom som inte ska köra på denna värld behöver ju egentligen inte klaga för ni behöver inte bry er.
 

DeletedUser

Guest
"yngre spelare vill ha speed, äldre vill tänka och ha strategi"



Vilket påstående, sjukt felaktigt och nästan...idiotiskt!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dags för mig att göra comeback med, var oerhört längesen jag spelade TW minns inte om jag spelade på värld 5 eller 6 sist.

Anyway ska bli trevligt att testa denna värld, men första tanken blev ju inte allt för lockande då det var spelhastighet 1, men ska iaf ge det en chans och av "dessa" spel, så är ju tribalwars det bästa och förblir det bästa IMO.

Hoppas bara att det fortsätter med det efter att man provspelat denna värld =)
 

DeletedUser

Guest
Vi får helt enkelt se hur det blir. 9 världar finns redan, och då borde en 10:e gå bra också:)
 

DeletedUser

Guest
jag tycker att farten är ganska bra då man inte behöver kolla till varenda minut bara för att farma och den kom bra i tid nu :)
 

DeletedUser

Guest
Ser rätt så okej ut.
Tänker nog göra min comeback på V10 =)
EFtersom ja inte har så mycket tid till spelet så passar mig hastighet 1.0 perfekt =)

//Dzani =)
 

DeletedUser

Guest
Inte helt omöjligt att Searcher kommer tillbaka efter ett mindre avbräck från den svenska servern.(Varit I England och spelat)
 

DeletedUser

Guest
Lite kul att folk klagar på vandras åsikter i den här tråden :)


Den sidan som vill ha en långsam värld klagar på den sidan som vill ha en snabb värld osv...


Kan ni inte bara lägga ner att klaga på varann? Alla har olika smaker och vi är flera miljarder människor här på denna värld - det går INTE att tvinga alla att tycka samma sak som en självt! Förstå det istället!


Tryck inte ner varandras åsikter för forumet är till för att kunna uttrycka sina åsikter.


Ni kan inte tvinga andra att tycka precis som ni självt vill!


On-Topic: Ja, som många har sagt så kommer V10 lite tidigt men it's ok.
 

Flum

Member
Reaktionspoäng
0
Intresant. Mm, denna måste testas.. Och hej så mycket hej hej abel:)!
Länge sen man såg dig. Btw så undrar jag vilka spelare som ska spela,Och vad det finns för BRA stam att joina.
vill hällst ha en seriös stam inga jävla stam hoppare, inga bad losers som klagar att dom blir attackerade. Ingen tjaffs That all. :)
 

DeletedUser

Guest
allså detta känns så fail.
v9 har nyss börjat i princip å så drar vi upp en till värld, jätte smart.
vad berör inställningarna så ser jag bara en grej som är positivt, men man måste ju testa innan man kan ge sitt fullständiga betyg men tror detta blir en fail värld
 

DeletedUser

Guest
allså detta känns så fail.
v9 har nyss börjat i princip å så drar vi upp en till värld, jätte smart.
vad berör inställningarna så ser jag bara en grej som är positivt, men man måste ju testa innan man kan ge sitt fullständiga betyg men tror detta blir en fail värld

Nu har vi ju dock inte direkt valt att starta denna världen, utan fått direktioner från högre makter som sagt till oss och göra det.

Allt som teamet har gjort är och bestämma inställningar efter efterfrågan.

Gaffel försökte få dom att skjuta lanseringen åtminstone fram till DH men ja nu är det som det är och vi får göra det bästa av det.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp