Värld 10

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
gilllar en del av inställningarana men iaf vad menas med detta?


Moral Aktiv (inte tidsbaserad)





spirit
 

happy boy

New Member
Reaktionspoäng
0
Jeg skal iaf gjøre et forsøk på V10. :)

Blir moro dette her, lurer på om jeg orker lenge.. x]

Men sånn ellers, syntes jeg speeden på V10 blir litt liten og nattbonus kunne vært med.

Min mening. ;)

- Happy Boy/Zonx
 

DeletedUser

Guest
Måste tyvärr hålla med några andra att jag inte intresseras av v10, om ni hade snabbat upp den som ni gjorde med w10 på .net med hastighet 2 och 1000 fält adelsmannagräns så hade jag lirat den helt klart :/
 

DeletedUser

Guest
lojalitetsförminskning för adelsmansanfall: 20 - 25


Say what?!?

Detta innebär minst 4 - 5 (oftast 5 adlar) som krävs för adla en by.


Hmm, känns som den här världen blir segare än V5 till och med så jag säger bara en sak:

Sömnpiller....

Men men, jag tror den här världen kommer att passa de inaktiva spelarna bättre, logga in bara ENDAST en gång om dagen och klicka upp nån byggnad, sen logga ut igen.

Denna världen passar också deffensiva spelare så med andra ord:


Det luktar Simcity. (måste inte vara negativ, kan vara bra för nybörjarna. Nånstans måste man ju börja)


Enhetshastighet: inget vidare , enligt mig iaf, andra kanske gillar den sega inställningen, smaksak.



Det som är positiva med den här världen är nog att detta är ett paradis för nybörjarna. Så DÄR har vi positiva biten med denna värld.


*Jag försöker som sagt hitta både positiva och negativa synpunkter om den här värld så folk slippa behöva wajna (vilket redan hänt, ni ser var...) för att man kommer med konstruktiv kritik! (alla vi har olika åsikter! Respektera det!) ;) men tyvärr får jag hoppa över den här världen*


Wake me up when you have fixed a faster unitspeed, then I will make a comeback ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
varför klaga håller med abel man måste testa nya taktiker kn ju inte köra samma och hoppas på det bästa^^

jag ser faktiskt i fram emot denna värld. kommer lira som f*n för att det är så segt^^
 

DeletedUser

Guest
Alltid samma gnäll när en ny värld öppnas. Vist finns det spelare som inte giller inställningerna, men det finns även de som kommer att älska dem.

Bra med så pass många världer, så man kan välja en värld man kan trivas i.

Skall gå med och se hur det fungera, innan jag yttre mig om V 10....

har oenheter med maria men i detta fall har hon rätt.. man måste pröva något innan man bestämmer vad man tycker om det.. se det som en chans att spela på ett nytt sätt.. inte kul med samma taktik hela tiden..
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Usch för akademi inställningarna och adelsregler (alltså både baspriset och loj 20-25).

Kmr nog endå testa eftersom sega världar är skönare:)
 

DeletedUser

Guest
nya inställningar för mig:D kommer bli kul med nya taktiker och kul att prova på något nytt:eek: inställningarna kanske inte ser lockande ut. men ven har provat på dom inställningarna innan? dom kan ju vara skitkul:p så jag ger teamet tummen upp;)
 

DeletedUser

Guest
Härligt då får man vara med från början...
 
Senast redigerad av en moderator:

sgt3231

New Member
Reaktionspoäng
0
v10

Jag gillar inställningarna, går lite sakta men det kan man väl stå ut med.
Annars verkar det mesta relativt bra.:)Tycker jag:)
 

DeletedUser

Guest
Enhetshastighet: inget vidare , enligt mig iaf, andra kanske gillar den sega inställningen, smaksak.



Det som är positiva med den här världen är nog att detta är ett paradis för nybörjarna. Så DÄR har vi positiva biten med denna värld.

Jag kan säga att du har helt fel i denna frågan ;)

denna är snabbare än många andra världar i unitspeed, eller lika snabb. MEN den har ytterst låg prod... Så personligen (efter jag kört w2 england) så skulle det inte förvåna mig om detta blir en offensiv värld där de som kör off överlever väldigt enkelt, medans deffarna får det svårt...
 

DeletedUser

Guest
Återigen, Unit speeden är beroende av världshastigheten. Dvs World speed x Unit speed = Verklig Unit speed.

Om alla fattar, dvs detta är en mycket slö värld,
 

DeletedUser

Guest
Återigen, Unit speeden är beroende av världshastigheten. Dvs World speed x Unit speed = Verklig Unit speed.

Om alla fattar, dvs detta är en mycket slö värld,

unitspeeden ligger ju i samma klass som alla andra världar, inte så mycket att klaga om den.

stör mig på de resterande inställningarna:D
 

DeletedUser

Guest
Till alla er som klagar på att v10 kommer för tidigt!
Om man kollar tillbaks i historien så har dom senaste världarna öppnats med en 3-4 månaders mellanrum (med undantag för 7-8 som var ~ 1 månad).
Man skulle kunna säga att världen följer tidsschemat. :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Till alla er som klagar på att v10 kommer för tidigt!
Om man kollar tillbaks i historien så har dom senaste världarna öppnats med en 3-4 månaders mellanrum (med undantag för 7-8 som var ~ 1 månad).
Man skulle kunna säga att världen följer tidsschemat. :)

Kanske dags att ändra tidsschemat till 2 världar per år 1 i april och 1 i oktober?

Ontopic vet inte om jag kommer tycka om lagringen men har aldrig testat så man får väl se hur det går.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp