Värld 10

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Värld 10

Värld 10 kommer att öppnas på Torsdag(Idag) den 15e Oktober!

Öppnas: Kl. 16.00

Enjoy!

  • Lagringar.
    (Inte mynt alltså.)
  • Billig återuppbyggnad inaktivt.
    (Om adelsman går förlorad under ett slag, blir inte denna rekryterad pånytt till baspriset.)
  • Antal adelsmän.
    (Bundet till antal akademier, inte nivåer.)
  • Antal stammedlemmar.
    (50 stycken, varav 40 medlemmars poäng räknas)

9jkfgm.png
 

DeletedUser

Guest
omg, who did see that one was comming :rolleyes:

intressanta inställningar, låg hastighet som fan samt låg enhetshastighet. ungefär som v1 fast segare?

Btw du glömde stamgräns?
 

DeletedUser

Guest
Varför en till värld med speed 1? Nästan alla har bett om en snabb värld och detta är vad som kommer?

Adelsavstånd 40 fält, glömt hur vi reagerade på v9?

Säger redan nu att detta kommer bli flopp/fail. Sorry gaffel och teamet, detta kommer ni tappa spelare på =/
 
Reaktionspoäng
0
Varför en till värld med speed 1? Nästan alla har bett om en snabb värld och detta är vad som kommer?

Adelsavstånd 40 fält, glömt hur vi reagerade på v9?

Säger redan nu att detta kommer bli flopp/fail. Sorry gaffel och teamet, detta kommer ni tappa spelare på =/

Äsch, vi som inte gillar den( jag bl.a) kan fortsätta på de bra världarna... ;)
 

DeletedUser

Guest
Varför en till värld med speed 1? Nästan alla har bett om en snabb värld och detta är vad som kommer?

Adelsavstånd 40 fält, glömt hur vi reagerade på v9?

Säger redan nu att detta kommer bli flopp/fail. Sorry gaffel och teamet, detta kommer ni tappa spelare på =/

Mitt svar på den frågan var: "Your two last worlds were fast ones."

Enhetshastighet får inte överstiga 1 och spelhastighet inte 2.
 

DeletedUser

Guest
Mycket tråkiga inställningar tyvärr :/

V10 har till och med sämre inställningar än V9 och det är faktiskt tyvärr inte så kul.


Sen att det kommer så tätt inpå V9 också gör inte saken bättre heller, men jag förstår: order från Tyskarna.....

Jag kommer iaf INTE lira V10 kan jag lungt säga redan nu, får nog lira V9 tills V11 kommer (om det blir bättre inställning).
 

DeletedUser

Guest
en bra spelare anpassar sig efter situiation och inställningar, det kommer bli en helt ny taktik för denna server. kan bli intressant att se, lite chockande inställningar men mycket nytt att testa:)
 

DeletedUser

Guest
Mitt svar på den frågan var: "Your two last worlds were fast ones."

Enhetshastighet får inte överstiga 1 och spelhastighet inte 2.

Varför då inte satt den som spelhastighet 2 med enhetshastighet 1?

Men när de e lagrings värld så kommer man ändå inte att dyka upp på den världen, så får väl tacka för dom settingarna.
 

DeletedUser

Guest
en bra spelare anpassar sig efter situiation och inställningar, det kommer bli en helt ny taktik för denna server. kan bli intressant att se, lite chockande inställningar men mycket nytt att testa:)

Håller med ser lite småspännande ut, skulle kanske hakat på om det inte kom så tätt inpå V9.
 

MariaHansson

Member
Reaktionspoäng
0
Alltid samma gnäll när en ny värld öppnas. Vist finns det spelare som inte giller inställningerna, men det finns även de som kommer att älska dem.

Bra med så pass många världer, så man kan välja en värld man kan trivas i.

Skall gå med och se hur det fungera, innan jag yttre mig om V 10....
 

DeletedUser

Guest
Inte alltför lockande inställningar; enda som är bra är att max relationen anfallare/försvarare är inaktiv.

Gillar inte heller adelsavstånd har aldrig riktigt förstått poängen med det. Nej, får hoppas värld 11 får bättre settings än detta!
 

DeletedUser

Guest
en bra spelare anpassar sig efter situiation och inställningar, det kommer bli en helt ny taktik för denna server. kan bli intressant att se, lite chockande inställningar men mycket nytt att testa:)

Precis!

Men jag håller med om att inställningarna inte direkt tog är så bra...
 

DeletedUser

Guest
Lite besviken på settings, hade hoppats att mångas röster skulle bli hörda på de önskemål om settings för v10. Ett steg i rätt riktning är 1:20-regelns bortfall.
 

DeletedUser

Guest
segt kan ju också vara bra, på speed helgerna så slipper man logga in hela tiden och farma ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp