Värld 10

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
jo, v8 hyllades. v6 inställningarna var average omtyckta pga många v2 spelare ville ha ytterligare en värld.
Oftast så är det inte inställningarna som avgör hur rolig en värld är, utan hur många spelare det är och framför allt vilka spelare det är. anledningen till att denna blir mindre omtyckt än andra är att vi har världar med liknande inställningar och folk är tröttna på en 1.0 hastighet igen antar jag.

Inte många V2 spelare kvar där^^
 

DeletedUser

Guest
så det ser ut nu Kommer jag inte börja denna värld, bror på vilken stam eller vilka spelare så försöker ta med mig
 

DeletedUser

Guest
Mitt svar på den frågan var: "Your two last worlds were fast ones."

Enhetshastighet får inte överstiga 1 och spelhastighet inte 2.

Tycker tyskarna att svenska spelare är så dåliga att vi inte får ha enhetshastighet över 1?

.net så går det bra men inte på .se?


Kommer inte spela v10.
 

DeletedUser

Guest
Gillar denna värld,långsam,lagring osv :) nästan som v.1 fast kanske lite bättre? :D
 

DeletedUser

Guest
V.10 forumet borde dyka upp snart.
Det är sju dagar kvar och man vill ju ha lite försnack;)
 

DeletedUser

Guest
i like it(settings) det jag kommer att ha problem med är nog lagringarna har aldrig kört någon sådan värld och man måste anfalla med 5 adelsmän i tåget om man vill ha byn annars tycker jag att det kommer att bli rätt så roligt inte så många elitspelare som gillar denna värld men det ger en chans till mindre bra som jag t.ex.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp