Värld 10

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

nightyard

Member
Reaktionspoäng
0
Jag kommer ge det ett försök. Men till nästa värld så får ni ta och öka hastigheten.
 

DeletedUser

Guest
Det här kändes som en smäll i ansiktet.

das settings var helt okej. Timingen var förjvligt fel ute.
 
Senast redigerad av en moderator:

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Återigen kommer alla och säger "Buuh vilken dålig värld blää för settings".
Kan nog inte minnas någon gång som en värld faktiskt har berömts. Men de har blivit populära ändå.

Tror faktiskt att den här världen kan fungera, mycket beroende på vilka spelare som börjar på den.
 

homff

Member
Reaktionspoäng
0
Äntligen kan jag göra comeback i tw.. :D Sluta gnäll ni behöver inte börja på den om ni inte vill!!! But here i come:)
 

DeletedUser

Guest
Som sagt så gillar jag setingsarna, bad ju faktiskt om en riktigt seg värld som passar för V1spelare ^^
Sen var det lite andra spännande saker jag gillade.
Enda saken som var riktigt jobbigt är ju att den kommer för tätt inpå V9 som sagt.
 

DeletedUser

Guest
Återigen kommer alla och säger "Buuh vilken dålig värld blää för settings".
Kan nog inte minnas någon gång som en värld faktiskt har berömts. Men de har blivit populära ändå.

Tror faktiskt att den här världen kan fungera, mycket beroende på vilka spelare som börjar på den.

jo, v8 hyllades. v6 inställningarna var average omtyckta pga många v2 spelare ville ha ytterligare en värld.
Oftast så är det inte inställningarna som avgör hur rolig en värld är, utan hur många spelare det är och framför allt vilka spelare det är. anledningen till att denna blir mindre omtyckt än andra är att vi har världar med liknande inställningar och folk är tröttna på en 1.0 hastighet igen antar jag.
 

DeletedUser

Guest
Jag gillar settingsen :) kommer lira... måste söka stam nu :D
 

DeletedUser

Guest
jo, v8 hyllades. v6 inställningarna var average omtyckta pga många v2 spelare ville ha ytterligare en värld.
Oftast så är det inte inställningarna som avgör hur rolig en värld är, utan hur många spelare det är och framför allt vilka spelare det är. anledningen till att denna blir mindre omtyckt än andra är att vi har världar med liknande inställningar och folk är tröttna på en 1.0 hastighet igen antar jag.

Så sant som det var sagt. Hade personligen velat ha en värld med 1.5 speed och mynt - inte lagringar. Men men, kommer det några bra spelare och frågar så kanske man ger världen en chans för annars tänker jag inte prova värld 10.
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tänker inte säga något om settings. Dock stör jag mig på tyskarna som bestämmer att nya världar ska öppnas hela tiden. Vi på .se har inte så mycket medlemmar så världarna blir varje gång så fruktansvärt små, vilket avgör världen snabbt = Tråkigt

Jag bojkottar v10 i alla fall
 

DeletedUser

Guest
Tidigt! För Tidigt!

Det e på tok för tidigt med värld 10, det öppnades en ny värld (V9) för ett tag sen i år. Det enda jag kan seja e att jag kommer gå med där inget mer. men det e ändo förtidigt med V10:confused::confused::confused::eek:
 

DeletedUser

Guest
Jag tänker inte säga något om settings. Dock stör jag mig på tyskarna som bestämmer att nya världar ska öppnas hela tiden. Vi på .se har inte så mycket medlemmar så världarna blir varje gång så fruktansvärt små, vilket avgör världen snabbt = Tråkigt

Jag bojkottar v10 i alla fall

Kan bara hålla med; kanske dags för en skandinavisk värld Gaffel? ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag spelar denna glatt, nu när det är skola så vill man inte ha för hög hastighet. Och på något sätt även fast jag är en "speedare" så har jag börjat gilla sega världar :)

Tummen upp Gaffel o Das German´s ;)
 

DeletedUser

Guest
Tummen upp här ja:) Ska bli skoj med en seg värld. När kommer v10 forumet upp då?
 

DeletedUser

Guest
Detta kommer bli en rolig värld :p får se hur länge man överlever :D
 

DeletedUser

Guest
klart man ska spela jobbigt med adels männen tycker jag kommer ta lång tid att bygga upp dem igen inte lika spännande men det gynnar deff spelare.

kul att alla gamla rävar gnäller som vanligt men v4 kanske stänger snart så där kan ju alla ni hoppa in igen:D så kanske inte alla gör stammar innan världen startar
 

DeletedUser

Guest
Jag spelar denna glatt, nu när det är skola så vill man inte ha för hög hastighet. Och på något sätt även fast jag är en "speedare" så har jag börjat gilla sega världar :)

Tummen upp Gaffel o Das German´s ;)

På långsamma världar tar det ofta mycket längre tid att tima anfall och liknande än i snabbare. Vilket gör att de inte alls går särskilt mycket enklare att spela i. Förutom som försvarare.
 

DeletedUser

Guest
Det där med "inte billig återuppbyggning av adelsmän", hur mycket dyrare är det? Fullt pris? Det är svårt nog att få lagringarna att räcka.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
som flera andra har sagt varför så tidigt? för att det blir fler världar där prem används och då får inno games mer pengar? YEAHY

på .net, .de elr .co.uk kan jag ju förstå om det blir en massa nya världar hela tiden men .se är piss litet vilket förstör det totalt. Om ni öppnar nya världar 2 ggr om året då så blir det kanske 12000 spelare, kul å spela, verkligen...

detta leder ju bara till att man för eller senare kommer att lämna .se för större servers där man stöter på utmaningar och det inte är 2-3 ,mer eller mindre likadna, premade stammar som startar i varje värld
Och som nästan är de enda bra stammarna... :mad:

inställningarna säger jag inget om för det är främst spelarna och antalet spelare som påverkar hur rolig en värld blir...

har redan lovat några att spela med de så jag kommer inte undan tyvär^^ kanske sista gången man startar på en ny .se :(
 

DeletedUser

Guest
fattar inte varför folk är så negativa.
Kommer det en ny värld så får man respektera det "värdarna" har valt för inställningar.
Seb efter så kan man komma med invändningar men inte innan världen ens börjat-.-

Sen visst kan jag hålla med om att det kommer för många världar då det blir för uttsprit med spelae på så många världar...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp