Topp 15 stammar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Inaktivitet

Det känns som att det är inaktivitet som avgör allt fler krig i denna värld. Lite avslaget men det blir lätt så.
 

DeletedUser

Guest
håller med dig madone, det blir mer och mer så
iaf här kommer min lista


1 nWCW-K
går förvånande i snigelfart uppåt men det ändras nog snabbt om MA faller, har aldrig gillat deras politik (wcw's). särskilt när jag satt i uf-pro/ANARKI.

2 -ST2-
gillar dom, kan sin sak. gång på gång

3 LCN
kör på som den var extremt aktiva i dvh/lcn kriget och dom gör inte sämre ifrån sig nu

4 Stribe
dc mergade precis med dom, sen så kom märkliga rykten från deras led men iaf de kör på så gott de går

5 Zaxa
min egna union, men jag har bara bra saker om dom

6 Corian
min egna union

7 NwcwMA
faller just nu i snigelfart neråt, faller dom så faller wcw.

8 CAF2
semseterorten i v.3 som de går konstiga rykten om

9 MASH
internadlar? ihop med caf? iaf så kämpar dom på bra mot en väldeffad front

10 Elite
som nån sa "lever på gamla meriter", dom behöver adla sig fram till fronten verkligen om de vill förbättra sitt rykte eller ställa sig på
wcw sida som jag ser otänkbart för dom

11 CAF-A2
se 8

12 nWCWKa
förfaller sakta men säkert, känns som det är nåt wcw har dumpat där

13 CAF-AD
se 8

14 StribA
se 4

15 COW
akademistam till lcn, har börjat titta fram på listan då dc mergade med stribe
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 nWCW-K
Ohotad etta på rankingen, i min mening har de förtjänat den. Kommer stiga i poäng, och förstaplatsen är deras en lång tid framöver.

2 -ST2-
Just nu v3:s smartaste och mest effektiva stam. Duktiga, samspelta, och framförallt tror jag de har denna världs mest aktiva spelare, vilket underlättar.

3 LCN
Jag hade länge väntat på att de skulle anfalla oss, men jag liksom andra hade ju stämpeln internadlare på LCN. Måste faktiskt berömma dem för deras insats i kriget. LCN är de som överlägset tjänar mest på detta krig. Good work!!

4 Stribe
Känner inte till dem alls, måste vara tråkigt att ha en sådan inaktiv roll i kriget. Men men, det kanske regnar inom en snar framtid?

5 Zaxa
Personligen känner jag inte till dem, starkt samarbete med Corian, eller var de fiender förr?

6 Corian
Pratar för mig själv nu, men många pratar om wcw dåliga diplomati, men herregud, finns det några som Corian inte varit allierade med, och samtidigt har/haft samma stammar som fiender? Byter sida mer än Peterinas bytte stam, det är en bedrift. Trodde de skulle gå bra i kriget, till en början ja, men nu verkar det som spelare byter sida(läs till wcw), samtidigt som de bjuder in halva WCW till deras stam(även jag fick en inbjudan*stolt*).

7 NwcwMA
V3:s stora förlorare, poängmässigt. Har några av v3:s mest erfarna spelare, som mycket väl vet vad detta spel går ut på, och framförallt hur man når dit. Jag vill inte låta kaxig nu, men hur många andra stammar hade stått ut lika bra som vi gjort om de varit i liknande situation? (Ja jag vet, Mash var duktiga). V3s mest tålmodiga spelare. Förhandlar just nu med 2 av topp-7-stammarna, om vad återstår att se. Ta er gärna en tidd på OB-rankingen för mer info..

8 CAF2
Jag slutade spela sim city 2001(PC-spel). Caf har tydligen missuppfattat syftet med detta spel, och kör fortf Sim city. Gör de som resten av världen, går på wcw, eller visar de stake och göra tvärtom?

9 MASH
En av v3:s bästa stammar ever. Respekt till dem för att de kvarvarande spelarna inte gjorde en feg tjejkan och gav upp, strong jobbat! Internadlas väl in i st2 eller ngn annan stam framöver. Även här, kolla in OB-rankingen, den säger det mesta.

10 Elite
Ja ni, en stam som följer strömmen. Har inget att kriga för, alldeles för långt till fronten, gör inget åt saken, kanske inte kan göra något åt saken? Leker i sin sandlåda nere i söder, är det inte tråkigt? Bryt mönstret lite grabbar och tjejer!!

11 CAF-A2
Ingen aning

12 nWCWKa
Hej å hå.

13 CAF-AD
zzzzzzz

14 StribA
zzzzzz

15 COW
Kossor?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
6 Corian
Pratar för mig själv nu, men många pratar om wcw dåliga diplomati, men herregud, finns det några som Corian inte varit allierade med, och samtidigt har/haft samma stammar som fiender? Byter sida mer än Peterinas bytte stam, det är en bedrift. Trodde de skulle gå bra i kriget, till en början ja, men nu verkar det som spelare byter sida(läs till wcw), samtidigt som de bjuder in halva WCW till deras stam(även jag fick en inbjudan*stolt*).

det jag menar när jag säjer er dåliga diplomati är följande:

  • hur ni sköter era rekryteringar, kommer personligen ihåg Biltjuven's tilltag med ANARKI
  • hur ni sköter adelskrockar
  • er attetyd mot era grannar innan kriget började, "vi är störst vi är i främsta rummet"
och du har mage att skryta över folk som har saker IRL, sen att kontot åkte till wcw var dennes beslut. men tvivlar starkt på att denne du pratar om skrev ens sitt avskedstal själv
"högklassig stam" är en sak som inte är likt honom att skriva.
den senaste var det likadant för, hade saker IRL lämnade kontot, den som sitter vid spakarna styr över det till wcw.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 nWCW-K - håller första platsen stadigt!. vill säkert ner till södern och härja!
2 -ST2- - Min stam, uttalar mig inte.
3 LCN - finns det någon nödbroms på detta tåg? :O
4 Stribe - ny mergad med DC, ska bli kul hur denna merg förändrar stribe!
5 Zaxa - kör på som tidigare i NV delen av världen.
6 NwcwMA - Faller som en sten i sjön! credit till en del spelare som trotts trycket håller en god min INgame!
7 Corian - se 5.
8 CAF2 - semesterorten för den som vill ta det lite lungt?
9 MASH - tar det lungt och fint, har redan bevisat att dem är en stam som kan både deff och off sidan!
10 Elite - ligger långt från fronten, men inga sura miner här inte!
11 CAF-A2 - se 8.
12 nWCWKa - vart ligger dem på kartan?..
13 CAF-AD - se 8.
14 StribA - se 4.
15 COW - typ som Vatikanstaten i Italien... liten....
 

DeletedUser

Guest
1 nWCW-K
Köttar på bra, Europa

2 -ST2-
Extremt duktiga och trevliga köttare, Indestructible

3 LCN
Överraskade mig positivt med krigen mot DVH och WCW, hade som så många andra stämplat dem som sim-city, respekt för att ni orkade igenom internadlingen, Gamer Forever

4 Stribe
Imponerat krigsmässigt genom hela v3, inte mina favoriter dock, Still Alive

5 Zaxa
Stämplade dem som sim-city tidigare, den stämpeln är väl på väg bort iom kriget mot wcw, hittade ingen låt

6 Corian
Ingen aning om vad dessa är för ena, men Hemsk har en hemskt fin oba :awsm:, Who are you?

7 NwcwMA
På väg neråt, mergar antagligen in i nWCW-k innan slutet, imponerade mot MASH, Attack!

8 CAF2
zzzzzzz, vakna och gör något :p, My Apocalypse

9 MASH
Några av mina idoler, riktiga krigare, Fade to Black

10 Elite
Ligger i ide, Perfect Insanity

11 CAF-A2
zzzzzzz

12 nWCWKa
zzzzzz

13 CAF-AD
zzzzzzz

14 StribA
zzzzzz

15 COW
zzzzzz
 

DeletedUser

Guest
1 nWCW-K Fortfarande 1.a Kämpar på. Dock ska man ha i åtanke att stammen är stor och att det inte är den stam ur WCW som anfalls av massorna. Kommer så småningom stå ensamma kvar av WCWs stammar om kriget rullar på som idag.

2 -ST2- Adlar sig sakta men säkert uppåt i -MA land. Jag tror dom kommer på bred front inom kort i det krig som pågår.

3 LCN Stammen som inte kunde kriga enligt många, sen kan dom det helt plötsligt. Aktivitet där det behövs. Har imponerat på mig.

4 Stribe Mergat med DC, Snart har dom nog kommit i form och tar en större tugga av -K

5 Zaxa Min egen stam som jag är stolt över. Lite bättre aktivitet på ett par spelare och vi blir livsfarliga , men kriga det kan vi inte;)

6 NwcwMA WCW stammen som är hårt ansatta. Har ett gäng riktigt bra spelare, vore det inte för omflyttning av spelare till -MA så vore -Ma betydligt mindre.

7 Corian Zaxas närmaste vapenbröder. Stammen har nästan hela -K emot sig. Gör ett fruktansvärt bra jobb. Passar på att inflika att dom antagligen inte mergar med WCW.

8 CAF2 Paradiset på v.3. Kommer det att hända något eller väljer dom att gotta sig på alla nyskapade barbarer ett tag till?

9 MASH Tar hand om lite egna spelare vad TW stats visar. Ligger bra till för att kunna expandera på WCW.s bekostnad.

10 Elite Verkar ta det ganska lugnt för tillfället.

11 CAF-A2 Paradis i mindre skala?

12 nWCWKa Finns nog inte kvar snart då de större spelare fyller på övriga WCW stammar.

13 CAF-AD Vet inget

14 StribA Plantskola?

15 COW Gör en hel del rätt för att få en stabil grund att stå på i framtiden.
 

DeletedUser

Guest
skriv ett PM och fråga ist , kan vi inte hålla den tråd ren ist ? vore mycket trevligare det . Kan inte modden sätta sig en stund och rensa ur skräp inlägg som detta och alla andra , har skrivit tidigare o bett alla hålla sig till topicen men ingen bryr sig . Detta tråd har varit med länge nu och jag personligen tycker den är intressant elelr så vill alla att den ska låsas ?
 

DeletedUser

Guest
1 nWCW-K Största stammen på v3, krigar på bra mot de som de når .

2 -ST2- Kkrigsmaskin, krigar på väldigt bra , men snart tröttnar dom väl :awsm:

3 LCN Är den av "sydstammarna" som adlar mest av min stam nwcwma. sköter sig väl rätt bra .

4 Stribe verkar stå ganska still efter mergen

5 Zaxa adlar på bra uppe i norr, blir dock snart uppätna :awsm:

6 NwcwMA WCW stammen som får mest stryk och förlorar poäng, det är dock förståeligt iom att dom har front åt alla håll.. kämpar på väldigt bra ändå enligt mig :)

7 Corian kämpar väl på men dom har tappat lite stinget på sistone enligt mig,

8 CAF2 gottar sig :)

9 MASH har internadlat lite på sistone, nåt säger mig att det snart smäller...

10 Elite take it easy

11 CAF-A2 vet tyvärr inte mycket.

12 nWCWKa kämpar på

13 CAF-AD jahapp. gott?

14 StribA vet inte , akademi åt stribe , gör väl lite ingenting .

15 COW jadu ,
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
  1. nWCW-K - Sitter relativt safe just nu. Har en del bra spelare, verkar tänka rätt strategiskt. Men hur blir det när hela världen går emot dem i ett senare skede ??
  2. -ST2- - Cribba55, my man. Karismatisk, trevlig ledning. Duktiga, erfarna och vet vad dom gör. Skulle inte förvåna mig om dessa i slutändan är dom som tar top rankingen i V3.
  3. LCN - Vem var det som sade att dessa inte kunde kriga? Snacka om kraftig felbedömning. Har alltid vetat att det finns stor potential hos dessa.
  4. Stribe - Eight Legged Freaks, vad ska man säga? När väl en myriad av spindlar anfaller i styrka och mängd, blir dem flesta nervösa och en del behöver till och med byta underkläder. ;)
  5. Zaxa - Jobbar på bra, men har mer potential än detta. Dom kan bättre om dom bara vill.
  6. NwcwMA - WCW högborg och WCW ledningens högsäte. Rekryterar in poäng och förlorar poäng samtidigt i kriget. Varför ser jag ett mönster här ???
  7. Corian - Kan så oerhört mycket bättre egentligen. Tror Corian i viss mån fortfarande sörjer sin härledares (Anduran) frånfälle. Denna stammen har en oerhörd kraft när dom är samspelta. Köttarviljan hos spelarna är gränslös.
  8. CAF2 - Här har vi en hög med slackers som har anknytningar i alla stammar och har troligen därför svårt att reda ut på vilket ben dom ska stå på.
  9. MASH - Dem här killarna och tjejerna kan sin sak. Nåt säger mig att vi snart får se en urladdning från dessa. OCh när den stormen kommer, huka er WCW, för det kommer att kännas.. ;)
  10. Elite - Ligger och solar med paraplydrinkar och latar sig lagomt mycket.. Kastar nån yxa då o då för att visa att dom inte är helt tappade.
  11. CAF-A2 - Se CAF2.
  12. nWCWKa - Finns ni kvar fortfarande ???
  13. CAF-AD - Se CAF2.
  14. StribA - Se Stribe.
  15. COW - Muuuuu ???
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
[*]LCN - Vem var det som sade att dessa inte kunde kriga? Snacka om kraftig felbedömning. Har alltid vetat att det finns stor potential hos dessa.

Klart att LCN har en hel del bra spelare, även en hel del trevliga, men att gå in som sista stam i ett GangBang och adla byar kan vem som helst klara av. Av de stammar vi nu har på oss (dvs alla) tycker jag att LCN är den minst skickliga stammen totalt sett (inte dåliga men minst skickliga). Händer ganska ofta att man sitter och är frustrerad över att mindre bra spelare från denna stam lyckas knipa en by här och där på grund av att man är tvungen att rikta in sig på de långt mycket bättre spelarna i -ST2-. Men som sagt, det finns en hel del duktiga spelare här också och framförallt trevliga =) Men enligt min mening krävs det lite mer för att visa att man är en stam att räkna med i framtiden. Kanske 1 vs. 1 mot någon stam förslagsvis ZAXA då -ST2- troligtvis vore alldeles för bra och wcwMa lär det inte bli 1 vs. 1 mot den närmsta tiden =)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Klart att LCN har en hel del bra spelare, även en hel del trevliga, men att gå in som sista stam i ett GangBang och adla byar kan vem som helst klara av. Av de stammar vi nu har på oss (dvs alla) tycker jag att LCN är den minst skickliga stammen totalt sett (inte dåliga men minst skickliga). Händer ganska ofta att man sitter och är frustrerad över att mindre bra spelare från denna stam lyckas knipa en by här och där på grund av att man är tvungen att rikta in sig på de långt mycket bättre spelarna i -ST2-. Men som sagt, det finns en hel del duktiga spelare här också och framförallt trevliga =) Men enligt min mening krävs det lite mer för att visa att man är en stam att räkna med i framtiden. Kanske 1 vs. 1 mot någon stam förslagsvis ZAXA då -ST2- troligtvis vore alldeles för bra och wcwMa lär det inte bli 1 vs. 1 mot den närmsta tiden =)

LCN krigade ju mot DVH för inte så länge sedan ee du helt borta:p:p
 

DeletedUser

Guest
Var det v3s kortaste krig? Dessutom sår ni ju på samma sida nu så det kan ju inte ha varit så allvarligt =)

Jag säger inte att LCN är dåliga, bara att det krävs lite mer än ett GangBang för att tvätta bort stämpeln "LCN kan inte kriga" som de tydligen har fått.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: LCN
Players:

Side 2:
Tribes: Zaxa UF-HmG Corian
Players:

Timeframe: 16/08/2009 21:00:00till08/10/2009 20:04:52

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,594
Sida 2: 320
Skillnad: 1,274

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 15,157,046
Sida 2: 2,983,481
Skillnad: 12,173,565

image.php



Stats i kriget mellan dessa två stammar tycker det ser okeej ut för LCN:rolleyes::rolleyes:


Säg till om jag gjort fel!!!:D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp