Topp 15 stammar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
får -ST2- bara fäste i Wcws södra del kommer det nog köttas på som när dem tog bort stswcw. just nu är det väl 60 h + till fronten.


zaxa köttar på, men 1 plats, är jag tveksam till....., men toppen , inte omöjligt!

Ca 50 timmar har jag med adlar.
 

DeletedUser

Guest
SHIT, jag kommer nu hålla med Peterinas: För in i h-e, ska det vara så svårt att hålla er till rätt samtalsämne? Använd er hjärnor.

Tack på förhand!!
 

DeletedUser

Guest
SHIT, jag kommer nu hålla med Peterinas: För in i h-e, ska det vara så svårt att hålla er till rätt samtalsämne? Använd er hjärnor.

Tack på förhand!!


du bör använda din hjärna med.. för vid det här laget , vet både du och jag att en tråd aldrig kan hålla sig till ämnet.

samt att du posta ett lika OT inlägg som alla andra.;)
 

DeletedUser

Guest
Bättre att föregå med gott exempel än att springa omkring och svära. Det finns två typer av människor: De som slår i böcker när argumenten tar slut, och de som slår i dörrar...

1 . nWCW-K - Köttar bra mot Corian, men hinner de ta tillräckligt innan MA är utrotade?
2 . -ST2- - Inga kommentarer, min egen stam.
3 . LCN - Från Sim City till en av V3:s största köttare. 0-100 på 1,2 sekunder...
4 . Corian - Tappar inledningvis mot WCW-k, men håll ut så vänder ni när MA är utslagna.
5 . Zaxa - Kompenserar Corians tapp och håller DVH på plus.
6 . NwcwMA - Rasar, men har tydligen kul så länge det varar.
7 . Stribe - Jag vet inte om det har hänt så mycket på sistone. Deffar mer än de köttar verkar det som men jag blir gärna rättad om jag har fel!!!
8 . CAF2 - The Sims fortsätter att bygga byar åt oss andra.
9 . MASH - Tappat sin forna glans men fortfarande trevliga spelare. Har troligen V3:s bästa deffare (Kawac)
10 . Elite - Trogen skara
11 . DCOF - Tappar mot WCW-K, men håll ut så kommer vändningen när MA är borta.
12 . CAF - A2 Se 8.
13 . DCOI - Se 11
14 . nWCWKa - Vet inget om dessa. Är det MA:s internadlingsobjekt?
15 . CAF-AD - Se 8.
 

EnHetBäver

New Member
Reaktionspoäng
0
1 nWCW-K - Växt till sig rejält sedan jag spelade på V3, tråkigt eller roligt är väl fortfarande kvar att se. Annars vet jag inte riktigt vad denna stam går för, många har krigsvanan inne, men kan de hålla när deras moderstam NwcwMA är borta eller kommer Corian att sluka dem?
2 -ST2- - En stam med mpnga skickliga krigare, dock har många också tröttnat verkar det som, det går framåt för Tigrarna, men räcker det för att hålla takten med de nya jättarna?
3 LCN - Har visat vad de går för på sistone, vi får hoppas att det håller i sig så att även södern kan få smaka på lite action! :)
4 Corian - En gamal going på V3, lyckas trotts sitt dåliga läge med flerfrontskrig hålla ståndet mot WCW ganska bra.
5 Zaxa - Trodde detta var den dåliga akademin? Men tydligen inte, de visar på stor potensial mot wcw och tar mer och mer mark för var dag.
6 NwcwMA - Också en ganska gammal stam på V3, gått igenom många krig och kanske ännu fler merger. Inte en stam som jag gillar kanske, men de har faktiskt en hel del skickliga spelare, om dock blandat med en del som inte uppnår samma nivå.
7 Stribe - Jag är ju själv rätt så spindelrädd, så denna stam vågar jag mig inte ens på att komentera :p
8 CAF2 - V3s stora simcity-lirare, neutrala i ett världskrig, verkar vara v3s Schweiz ;)
9 MASH - En riktigt stor köttarstam, dock tappat en del på sistone på grund av avhopp.
10 Elite - Vet knappt något om den här stammen, tror de håller måttet med jättarna dock, trotts den dåliga poängen.
11 DCOF - Dör sakta men säkert mot Nwcw-K, de får helt enkelt ta smällen av diplomatiska misstag nu.
12 CAF-A2 - Ja, Sims 2?
13 DCOI - Se DCOF
14 nWCWKa - Detta är en sann WC-stam, de slaktas och försöker undvika det genom att gömma sig i mägnden, får väl snart merga in i de andra WC-stammarna så att vi kan bli av med dem...
15 CAF-AD - Sims 3?

/F
 

DeletedUser

Guest
Är du säker på det?

haha tycker nästan synd om dig kattrag...
snackar skit efter mer skit o efter det slänger iväg lite mera skit...
herregud alltså du ger aldrig upp va? :p
bara för eran familj är delar i akademier så betyder det inte att alla familjer är delade i akademier ;)
ni har ju typ 1 stam för "noobsen" 1stam för "pro" osv osv om jag har fel rätta mig gärna.
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Som jag uppfattar det så har vi 3 stammar. 2st är 2 stabila stammar, som krigar ihop typ som Corian+Zaxa. Sen har vi Ka som är akademi till -K? Dragon vart väl typ samma till Corian innan?
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
haha tycker nästan synd om dig kattrag...
snackar skit efter mer skit o efter det slänger iväg lite mera skit...
herregud alltså du ger aldrig upp va? :p
bara för eran familj är delar i akademier så betyder det inte att alla familjer är delade i akademier ;)
ni har ju typ 1 stam för "noobsen" 1stam för "pro" osv osv om jag har fel rätta mig gärna.

Synd att du tycker att en fråga är att snacka skit.

Faktum är att alla stammar har relationer. Sedan kan man kalla det vad man vill.
Och även om nWCW-K är hatad av hela v3 så är jag medlem i denna världs trevligaste och aktivaste stam!
 

capitan

Member
Reaktionspoäng
0
Synd att du tycker att en fråga är att snacka skit.

Faktum är att alla stammar har relationer. Sedan kan man kalla det vad man vill.
Och även om nWCW-K är hatad av hela v3 så är jag medlem i denna världs trevligaste och aktivaste stam!

ööö. a, just det
 

DeletedUser

Guest
haha ja capitan nu fick du mig att skratta med =) bra svar!!

finns väl en anledning till att man heter nwcw osv a till ö ? kan kallas familjestam av nån anledning

sen fanns det ju tankar mellan dessa stamamr med =) nått som inte hade gynnat K stammen närmvärt =)
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Om ett år

1 nWCW-K - Består pga läge.
2 -ST2- - Växer pga rekrytering och positiv stämning.
3 LCN - Växer pga läge och positiv stämning.
4 Corian - Kommer merga ihop sig pga inaktivitet efter kriget.
5 Zaxa - Kommer merga ihop sig pga inaktivitet efter kriget.
6 NwcwMA - Kommer merga bort sig pga inaktivitet efter kriget.
7 Stribe - Kommer vakna igen då inaktiviteten är internadlad.
8 CAF2 - En stam med helt annan inriktning än övriga stammar därav lockelsen hos många spelare att joina och ansedd som ett icke hot.
9 MASH - Kommer vakna igen då inaktiviteten är internadlad.
10 Elite - Problem med läge, lite osäker kvarstår i nuvarande form eller merga med allierad.
11 DCOF - Problem med läge, lite osäker kvarstår i nuvarande form eller merga med allierad.
12 CAF-A2 - Kommer merga in i CAF2 i mån av plats
13 DCOI - Mergar in systerstam
14 nWCWKa - Mergar in systerstam
15 CAF-AD - Kommer merga in i CAF-A2 i mån av plats

/F
 

DeletedUser

Guest
akademi, systerstam, broderstam, syslingstam, kalla det vad du vill :)

Men det går inte att frånkomma det faktum att Corian var först och att Zaxa kom med i familjen efteråt. Därav ordet akademi :)

konstig slutsats, så hur gör vi med nwcw-k isåfall för de är väl "yngre" än ma...

iaf min lista


1 nWCW-K - ökar i poäng just nu men resten av familjen vill de blunda för, de kanske är solidariska rent ut sagt trevliga inom
stammen men utanför:rolleyes: en total katastrof på hur de sköter flyktingpolitik, adelskrockar, attetyd mot grannarna. vad kan de leda till utom krig. utan MA's fungerande politiker myrakatten så skulle nog DVH's krig kommit tidigare
2 -ST2- tigrarna i södern vet hur en väl lyckat offensiv ska planeras perfekt gång på gång

3 LCN - deras rykte som internadlare är förbi, dom håller sej lugna i fredstider men när det är krig så släpps aggresionerna lösa
4 Corian - min egna union som jag känner stolthet över
5 Zaxa - min egna union som jag känner stolthet över
6 NwcwMA - faller MA så faller wcw, dom går ner med en halvmille om dan känns de som ja
Stribe - FREEDOM, är ett ord som passar in på dom. klarade av att stå emot wcw när iap'n rådde i södern
8 CAF2 - semesterort för större spelare, har nog aldrig varit med i ett krig vill håla sig så gråa som möjligt i skuggorna...
9 MASH - inaktivitet, krig och annat får en ner på listan men dom finns och kämpar tappert
10 Elite - hänger på de flesta krig där ena sidan ser ut att vinna mycke mer är det inte faktiskt :/
11 DCOF - har varit kvar på listan väldigt länge nu, överlevare alltså av nån konstig anledning men inte mycke mer
12 CAF-A2 - se caf 2
13 DCOI - se 11
14 nWCWKa snart ute ur listan, en av wcw's mindre flyktingförläggningar
15 CAF-AD se acf 2
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
10 Elite - hänger på de flesta krig där ena sidan ser ut att vinna mycke mer är det inte faktiskt :/

Elites krig:

TP - här var vi betydligt mindre än TP
TP+DSS - samma krig fast fienden fick förstärkning
MASH - här vägde det ganska jämt även om det var på väg neråt i alliansen
Corian - utrensning av södra Corian som sen blev US tillsammans med -ST2-
DC - DC var nästan två gånger så stora som Elite vid starten av kriget.
WCW - Här var alliansen betydligt mindre än WCW när vi hoppade in i kriget.
WCW - -||-
 

DeletedUser

Guest
Elites krig:

TP - här var vi betydligt mindre än TP
TP+DSS - samma krig fast fienden fick förstärkning
MASH - här vägde det ganska jämt även om det var på väg neråt i alliansen
Corian - utrensning av södra Corian som sen blev US tillsammans med -ST2-
DC - DC var nästan två gånger så stora som Elite vid starten av kriget.
WCW - Här var alliansen betydligt mindre än WCW när vi hoppade in i kriget.
WCW - -||-

så? i dc-kriget var ni garanterat inte en av de 4 första som förklarade krig mot dc, i slutet så kan man kalla det något men ser man på början, mitten...

spirit
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp