Topp 15 stammar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Zapp007

Member
Reaktionspoäng
0
Kopia från v1 forumet xD
här kan man skriva lite vad man tycker om topp 15 stammarna...

1 MASH - DSS & MASH & Solace som har slagit ihop sig , dom är bra på att kriga och dom är trevliga
2 VVV
3 NwcwMA
4 Stribe
5 DC - Utspridd stam som har tagit in KBGare
6 Corian - har ingen aning
7 STsWCW - Gamla -ST- och Swcw ihoptryckta i samma stam
8 LCN - ?
9 -ST2- - Dom e grymma på att kriga och dom klarade av NoD och MASH samtidigt
10 UF-BIA - har ingen aning
11 UF-HmG - har ingen aning
12 DC:L - En utspridd systerstam också
13 -U.S- - Folk från LCN som har gjort en egen stam?
14 Ni! - Vi klarade oss bra mot mash men det blev mest bytande av front byar..
15 nWCW-K
 
Senast ändrad:

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0

DC:L är en akademi till DC, det var så han menade ;)

1 MASH - De jag har pratat med är trevliga och de krigar på bra som f*n, härlig stam.
2 VVV - Ganska stor dominans i nordost, vet inte så mycket om dom annars.
3 NwcwMA - Inga Tjekan kvar att kriga mot, vad händer när barbarerna är uppätna?
4 Stribe - Finns en del bra där, även de har gjort anspråk på barbarerna i mitten..
5 DC - Alldeles för utspridda. Aldrig vart i krig vad jag kan minnas, hur skulle det går för dem då?
6 Corian - Ganska bra krigare vad jag har hört..
7 STsWCW - Finns en del bra där, även en del mindre bra.
8 LCN - Vem vet vilka planer de smider i det tysta? De har inte gjort mycket på sistonde..
9 -ST2- - Härliga spelare, krigar på bra mot MASH
10 UF-BIA - ?
11 UF-HmG - ?
12 DC:L - Se DC
13 -U.S- - Utbrytare från LCN, tröttnade på Simcity?
14 Ni! - Härlig gemenskap :) Kan inte säga nåt annat då det är min stam
15 nWCW-K - Fick utstå hårda attacker av Tjekan, annars vet jag inte så mycket.
 

DeletedUser

Guest
DC:L är fortfarande ingen akademi till DC
Snarare en systerstam, ungefär som STsWCW och NwcwMA
Tycker inte om när folk har fel :p
 

DeletedUser

Guest
Rätta mig om jag har fel, men en akademi är den stam där man trycker in alla som blir över, samt noobsen. Skulle inte direkt vilja påstå att spelare som Znicky och maaril är noobs direkt :p (inte 06Fredrikh eller cccp heller)
 
Senast redigerad av en moderator:

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Dock var det dom som blev över. DC var nästan redan fulla när KGB ville merga så de fick bara plats med några stycken, resten fick gå till systerstammen DC:L

Men nu är inte denna tråden till för att diskutera vad som är akademi/systerstam utan för att kommentera top 15-stammarna..
 

DeletedUser

Guest
1 MASH - Klart bästa stammen just nu
2 VVV - Sim City FTW! Deffar du upp deras spelare (vilket de inte gör själva) så kommer de att försöka ta dina tomma byar. Med andra ord, inte att lita på
3 NwcwMA - Enda riktiga familjestammen på .se tillsammans med TKOTRT. De utnyttjar sina akademier och systerstammar för att fienden ska få mer dökött att gå igenom innan de kommer fram till kärnan
4 Stribe - Sim City/krig mot pluttstammar. Same shit! Ingenting som imponerar direkt och en massa klagomål fran medlemmarna
5 DC - Farligare än någonsin tidigare med några av de bästa spelarna på .se
6 Corian - Lite som Stribe fast med betydligt mer krig i bagaget och en stark köttartradition
7 STsWCW - Ena halvan består av flyktingar och andra halvan lever fortfarande på mamma NwcwMAs respekt
8 LCN - Bara Sim City sedan dag 1. Nyfiken på om dessa 12-åringar verkligen kan hantera sina internadlande, utspridda miljonkonton eller om de faller ihop som korthus om någon skulle gå på dem. Förmodligen det sistnämnda
9 -ST2- - Den stammen på v3 som enligt mej förtjänar mest credit och respekt. Inte så aktiva mot NoD men desto aktivare mot Mash om jag förstått det rätt. Har en del riktigt duktiga spelare och en originell speluppfattning. Kan dock bli lite Kina-effekt eftersom de består av samma gamla rävar som för ett år sedan. Kan behöva lite ny inspiration
10 UF-BIA - Familjestam helt utan kommunikation. Skulle falla direkt om WCW vände sina blickar åt deras håll
11 UF-HmG - Se nr 10
12 DC:L - Systerstam till DC med några ruskigt bra spelare
13 -U.S- - Hade hoppats på att de skulle fortsätta i sann LCN-anda och adla LCN. Verkar bli lika Sim City som LCN tyvärr :/
14 Ni! - De har tappat rank. Gillar deras ledare Benzocaine, men annars är det inte mycket att hurra för
15 nWCW-K - Så länge Yocci ligger i fronten kan de klara av att inte bli överkörda. Om anfallen kommer från ett annat håll blir det bara Yocci kvar
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 MASH - Klart bästa stammen just nu
2 VVV - Sim City FTW! Deffar du upp deras spelare (vilket de inte gör själva) så kommer de att försöka ta dina tomma byar. Med andra ord, inte att lita på
3 NwcwMA - Enda riktiga familjestammen på .se tillsammans med TKOTRT. De utnyttjar sina akademier och systerstammar för att fienden ska få mer dökött att gå igenom innan de kommer fram till kärnan
4 Stribe - Sim City/krig mot pluttstammar. Same shit! Ingenting som imponerar direkt och en massa klagomål fran medlemmarna
5 DC - Farligare än någonsin tidigare med några av de bästa spelarna på .se
6 Corian - Lite som Stribe fast med betydligt mer krig i bagaget och en stark köttartradition
7 STsWCW - Ena halvan består av flyktingar och andra halvan lever fortfarande på mamma NwcwMAs respekt
8 LCN - Bara Sim City sedan dag 1. Nyfiken på om dessa 12-åringar verkligen kan hantera sina internadlande, utspridda miljonkonton eller om de faller ihop som korthus om någon skulle gå på dem. Förmodligen det sistnämnda
9 -ST2- - Den stammen på v3 som enligt mej förtjänar mest credit och respekt. Inte så aktiva mot NoD men desto aktivare mot Mash om jag förstått det rätt. Har en del riktigt duktiga spelare och en originell speluppfattning. Kan dock bli lite Kina-effekt eftersom de består av samma gamla rävar som för ett år sedan. Kan behöva lite ny inspiration
10 UF-BIA - Familjestam helt utan kommunikation. Skulle falla direkt om WCW vände sina blickar åt deras håll
11 UF-HmG - Se nr 10
12 DC:L - Systerstam till DC med några ruskigt bra spelare
13 -U.S- - Hade hoppats på att de skulle fortsätta i sann LCN-anda och adla LCN. Verkar bli lika Sim City som LCN tyvärr :/
14 Ni! - De har tappat rank. Gillar deras ledare Benzocaine, men annars är det inte mycket att hurra för
15 nWCW-K - Så länge Yocci ligger i fronten kan de klara av att inte bli överkörda. Om anfallen kommer från ett annat håll blir det bara Yocci kvar

Tycker som Lemon. <3
 

klemmpa

Member
Reaktionspoäng
0
1 MASH - En riktigt bra stam med trevliga spelare(dom jag pratat med iaf)
2 VVV - Har inte sett elr hört något på länge, sim city?
3 NwcwMA - WcW's bästa stam, krigade på bra mot Tjekan
4 Stribe - Vet inte så mycket om dom
5 DC - Vet bara att dom är väldigt utspridda
6 Corian - En bra köttar stam
7 STsWCW - Har inte hört något från dom på länge
8 LCN - Sim city stam nr 1 på v3 helt klart, dom har nog aldrig varit i krig sen sammaslagningen mellan NBG och BF (tror det var dom iaf)
9 -ST2- - En väldigt bra stam men många trevliga och bra spelare, dom krigar på bra mot Mash.
10 UF-BIA - ?
11 UF-HmG - ?
12 DC:L - Syster stam till DC
13 -U.S- - Spelare som brutit sig ur LCN, frågan är vad dom kommer göra..fortsätta sim city eller börja kriga mot någon.
14 nWCW-K - Krigade mot Tjekan
15 Ni! - min egen stam, har ett väldigt roligt forum och bra stämmning :)
 

DeletedUser

Guest
1 MASH-Bästa stammen just nu
2 VVV-vet inget om dom förutom att dom dominerar i nordost.
3 NwcwMA-Verkar vara en bra stam dom har klarat sig rätt bra i alla krig jag har vetat om iaf.
4 Stribe-Vet inget om dom.
5 DC-Har kommit up i rank På grund av att dom tog in några KGB:are men resten av stammen har aldrig varit i nåt stort krig vad jag vet och dom är helt utspridda.
6 Corian-dom verkar vara bra på att kriga.
7 STsWCW-min stam tycker vi är rätt bra men som sagt min stam.
8 LCN-Sim city
9 -ST2-Har krigat bra mot MASH och det gick inte så bra för mig när dom var mina fiender^^
10 UF-BIA-vet inte
11 UF-HmG-vet inte
12 DC:L-samma som DC skulle jag tro
13-US-vet bara att det är några spelare från LCN
14 Ni!-vet inte så mycket om dom men dom klarat sig mot MASH änsålänge iaf
15 nWCW-k-tror dom kan försvara sig rätt bra iaf fick ju göra det hela tiden mot tjekan



Och lemon lime din stam har ju också tagit in flyktingar.
 

DeletedUser

Guest
Gick inte just KGB med med i DC?
Och om inte jag har fel så var KGB spelarna med i tjekan och tjekan var i krig med WCW.
 

DeletedUser

Guest
1 MASH Klarar sig nog bra ;)
2 VVV Mhm vet inte
3 NwcwMA Usch Nej!
4 Stribe Blää
5 DC kommer bli en av dom bästa :D
6 Corian vet inte
7 STsWCW Noobs?
8 LCN Bra
9 -ST2 Bra
10 UF-BIA Mhm Akedemi ?
11 UF-HmG njaa kanske
12 DC:L Bra ;)
13 -U.S vilka är det?
14 Ni! Nog så blir det bätre
15 nWCW-K Neep
 

DeletedUser

Guest
Gick inte just KGB med med i DC?
Och om inte jag har fel så var KGB spelarna med i tjekan och tjekan var i krig med WCW.

Så det var därför vi slutade anfalla varandra och började dela upp barbarbyarna sinsemellan?
Jaha, ja det är väl vad krig innebär för dej kan jag tänka mej

Kommunikation ftw!
 

YNWA äger

Member
Reaktionspoäng
0
1 MASH-Har krigat mot de. Bra stam med trevliga medlemmar.
2 VVV-Vet inte så mycke om de..SimCity lirare? Dominerar i Nordost iallafall.
3 NwcwMA-Största familjestammen tillsammans med TKOTRT
4 Stribe-Vet inte
5 DC-Har kommit upp i rank på grund av att dom tog in några KGB:are.
Väldigt utspridda o verkar inte kriga mot större stammar istället blåbärstammar verkar det som..
6 Corian-Dom verkar vara bra på att kriga.
7 STsWCW-Vet inte så mycke om de.
8 LCN-Gamla NBG o nån till stam de merga med.
9 -ST2-Har krigat bra mot MASH länge nu!
10 UF-BIA-vet inte
11 UF-HmG-vet inte
12 DC:L-Samma som DC tror jag..
13-US-Vet inte så mycke. Nåra spelare som gick från LCN
14 Ni!-Trevliga spelare o har klarat sig bra mot MASH änsålänge
15 nWCW-K-Som 3..
 

DeletedUser

Guest
1 MASH - Bra stam med mycket bra mtrl i sig, gör bra ifrån sig trots flera stammar på sig
2 VVV - Vet inte så mycket om, men verkar ha svåra ledningsproblem
3 NwcwMA - Bra och stark stam som kämpat på jäkligt bra
4 Stribe - har sin taktik att säkra mark, vad vissa inte förstår :)
5 DC - Bra stam, med en bra ledare, dock lite fundersam efter intaget av kgb, kommer vara svåra att styra
6 Corian - Tycker de backstabbar vart om annat
7 STsWCW -
8 LCN - Har inte hört så mycket om
9 -ST2- - bra krigarstam
10 UF-BIA - ?
11 UF-HmG - ?
12 DC:L - Se Dc, Har väll varit Akademi fram tills nu
13 -U.S- - Folk från LCN som har gjort en egen stam?
14 Ni! - Bra krigar stam ochså som kämpar på bra mot Mash
15 nWCW-K - ?
 

znize

Member
Reaktionspoäng
0
1 MASH - God stämning, trevliga spelare som tuggar på som ett lokomotiv! Krig mot ett antal stammar sedan ett halvår...
2 VVV - En stam som inte har gjort så mycket väsen från sig utan arbetar i det dolda utan större konflikter sånt ger respekt!
3 NwcwMA - wcw-familjens elite... Som ensam stam hade de varit bra men med sina syskon stammar blir de grymma. De har visat att familjestammar fungerar!
4 Stribe - Våra grannar som spelar smart och har en energisk ledare som har koll på läget!
5 DC - Har lite att bevisa som stam, men materialet finns...
6 Corian - Har funnits länge och krigat mycket och bra...
7 STsWCW - Ingår i wcw-stammarna och är starka i sitt område... Har inte haft någon kontakt med dessa mer än att de deffat upp -ST2-
8 LCN - Har inte heller gjort så mycket väsen av sig...
9 -ST2- - En stam jag respekterar och gillar (trots vi krigat länge nu)
10 UF-BIA - Ingen aning...
11 UF-HmG - Ingen aning...
12 DC:L - Ett antal kända namn... Som stam vet jag inte mycket...
13 -U.S- - Har jag dålig koll på...
14 Ni! - Oxå en av MASH:s kära fiender... De har dock kommit billigt undan i kriget då vi först ignorerade dom, och när vi skulle sätta in en ordentlig offensiv så kom Elite o störde och fick smällen istället... Trevliga och bra ledare!
15 nWCW-K - Tillhör wcw familjen...
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
1 MASH Klarar sig nog bra ;)
2 VVV Mhm vet inte
3 NwcwMA Usch Nej!
4 Stribe Blää
5 DC kommer bli en av dom bästa :D
6 Corian vet inte
7 STsWCW Noobs?
8 LCN Bra
9 -ST2 Bra
10 UF-BIA Mhm Akedemi ?
11 UF-HmG njaa kanske
12 DC:L Bra ;)
13 -U.S vilka är det?
14 Ni! Nog så blir det bätre
15 nWCW-K Neep

Nån förklaring om varför du tycker t.e.x LCN är bra, STsWCW är noobs.

Och vet du vilka LCN är borde du veta vilka U-S är, men skulle du kunna utveckla vad du menar istället för bara, bra,noobs,dåliga.....
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp