Topp 15 stammar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
1 MASH - behöver förändras sluta kriga och alliera sig med hela världen! ;)
2 VVV - Bör se om sitt rykte!
3 NwcwMA - Har det bästa utgångsläget pga god diplomati
4 Stribe - Spidey leder sina småspindlar med järnhand, Respekt!
5 DC- bör byta rekryterare omgående om de inte gjort det nyligen...:eek:
6 Corian- Tar in för mycket småspelare
7 STsWCW- (Se 3)
8 LCN- Ingen åsikt
9 -ST2- Världens segaste stam...
10 UF-BIA Ingen åsikt
11 UF-HmG Ingen åsikt
12 DC:L- Se 5
13-US- (Säg inte nej säg kanske, kanske...)
14 Ni!-Trevlig ledare och spelare. Omöjligt att se hur långt det räcker...
15 nWCW-k-(Se 3)
 

DeletedUser

Guest
1 MASH bra stam och duktiga spelare (men klarar dom sig hela vägen)
2 VVV ligger bra till på sin kant och kan bli farliga för alla grannar tex DC
3 NwcwMA min egen stam , lång erfarenhet av krig hela tiden och många duktiga spelare , är den bästa stamen just nu
4 Stribe ligger nära mash och har bra chans att expandera emot mash
5 DC-väldigt utspridda och större delen av denna stam har ingen erfarnhet av riktigt krig , klarar sig inte länge i ett stort krig
6 Corian- bra ledare och ruskigt bra krigare , farlig stam förtjänar respekt
7 STsWCW- klarat sig bra och kommer expandera framöver
8 LCN- tagit det lungt väldigt lång tid , blir det kriga eller kommer dom självdö
9 -ST2-Har krigat bra mot MASH och är en riktigt bra stam som inte kommer förvinna så lätt , klarat sig i alla krig med en otolig kämparglöd
10 UF-BIA inga större krig på sista tiden
11 UF-HmG inga större krig på sista tiden
12 DC:L-samma som DC men fler duktiga spelare
13-US- vet inget om dessa förutom att dom brytit sig loss ifrån LCN
14 Ni!-vet inte så mycket om dom men har bra ledare
15 nWCW-k- kan komma hur långt som hellst om dom visar samma kämpar anda som dom hade emot tjekan , ruskigt bra på att försvara sig


Ja, det är klart NwcwMA är bra, de kan b-stabba, va n00biga, internadla och snart kanske de till och med kan kriga ;)
Ang nWCW-K har jag egen erfarenhet av deras försvar... All respekt till Yocci, men resten av stammen? Nja, vet inte riktigt :eek:
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Tycker rekryteraren gjorde ett ganska bra jobb när h*n tog dem från rank ~15 till rank 5 på bara nån timme

Jag ville mest poängtera hur utspridda de är. Att de lyckats få in spelare som har mycket poäng behöver inte vara enbart positivt. När man får in många nya i en stam så förändras maktbalansen och det är för tidigt att avgöra om den nya stammen kommer att lyckas eller inte. En avgörande faktor om de ska lyckas är (förutom en bra ledare/ledning) en duktig rekryterare, som kan täppa igen luckor i geografin!
 

DeletedUser

Guest
Eller så använder man sina kunskaper i krig för att täppa till luckorna i geografin ;)

Nej, du har givetvis helt rätt i det du säger, poäng är inte allt
Jag såg bara rött för en sekund där när du skrev så om min lilla stam :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja, det är klart NwcwMA är bra, de kan b-stabba, va n00biga, internadla och snart kanske de till och med kan kriga ;)
Ang nWCW-K har jag egen erfarenhet av deras försvar... All respekt till Yocci, men resten av stammen? Nja, vet inte riktigt :eek:


du får gärna förklara för mig ang det du skriver att vi skulle b-stabba , vara noober m,m vad jag vet så har vi aldrig gått bakom ryggen på nån stam som du antyder , sen att vi kanske snart kan kriga får väl stå för dig , själv så tycker jag att vi gjorde utmärkt jobb emot tjekan , men vill ni i DC bevisa för oss att vi inte kan kriga så vet ni vart vi finns , bara att ni bjuder upp till dans :)
 

DeletedUser

Guest
Rank Namn
1 MASH - Trevliga spelare. En del riktigt bra men även några Sim City-spelare. Ska bli kul att se vad de går för om fronten ändras.
2 VVV - Vet inte så mycket om dem men de verkar ha misskött diplomatin. Klarar de sig i längden utan stöd från Tjekan?
3 NwcwMA - Bra krigarstam och skickliga diplomater. Hur länge håller WCW-familjen samman?
4 Stribe - Troligen den seriösaste ledaren i hela TW (alla världar) men har man gjort rätt i att spela Sim City och merga familjestammar? Överlever man ett riktigt krig?
5 DC - Familjestam. Jag har bara gott att säga om ledaren men vet att inte alla har det.
6 Corian - Grym krigarstam
7 STsWCW - Har stått utanför krig länge nu men kan nog visa var skåpet ska stå om det bjuds upp till dans.
8 LCN - Familjestam. Kommer de att överleva i längden?
9 UF-BIA - Trevliga ledare men kan de kriga? Har inte riktigt visat färg på slagfältet.
10 -ST2- - Imponerande att de har stått emot MASH och NoD
11 nWCW-K - Vet inte så mycket om dem. De stod emot relativt bra mot Tjekan, men hur bra var Tjekan på att kriga? Jag vet inte eftersom jag ligger på andra sidan världen.
12 UF-HmG - Samma som UF-BIA.
13 DC:L - Samma som DC.
14 -U.S- - Utbrytare ur LCN. Har förmodligen samlat de dugligaste krigarna och blir en svår fiende för alla som försöker sig på dem.
15 Ni! - Uttalar mig inte om min egen stam men vi är förmodligen den sjukaste stammen på V3. Det handlar framförallt om att ha kul tillsammans i såväl krig som fred!
 

DeletedUser

Guest
1 MASH - behöver förändras sluta kriga och alliera sig med hela världen! ;)
2 VVV - Bör se om sitt rykte!
3 NwcwMA - Har det bästa utgångsläget pga god diplomati
4 Stribe - Spidey leder sina småspindlar med järnhand, Respekt!
5 DC- bör byta rekryterare omgående om de inte gjort det nyligen...:eek:
6 Corian- Tar in för mycket småspelare
7 STsWCW- (Se 3)
8 LCN- Ingen åsikt
9 -ST2- Världens segaste stam...
10 UF-BIA Ingen åsikt
11 UF-HmG Ingen åsikt
12 DC:L- Se 5
13-US- (Säg inte nej säg kanske, kanske...)
14 Ni!-Trevlig ledare och spelare. Omöjligt att se hur långt det räcker...
15 nWCW-k-(Se 3)


2 VVV - Bör se om sitt rykte! <-- o vi måste ha glömt att detta inte var ett krigsspel.
 

DeletedUser

Guest
du får gärna förklara för mig ang det du skriver att vi skulle b-stabba , vara noober m,m vad jag vet så har vi aldrig gått bakom ryggen på nån stam som du antyder , sen att vi kanske snart kan kriga får väl stå för dig , själv så tycker jag att vi gjorde utmärkt jobb emot tjekan , men vill ni i DC bevisa för oss att vi inte kan kriga så vet ni vart vi finns , bara att ni bjuder upp till dans :)

Min åsikt i egenskap av f.d Tjekanist :) Inte som medlem av DC... :p
 

DeletedUser

Guest
Det finns gott om stammar i den här listan som vet hur man svingar yxan men som har gjort det med äran och hedern i behåll.

gott om stammar?? läser hela tiden om spioner, stammar som tar in flyktingar, klagar på att familjestammar måste kriga med så mycke folk (dom som klagar förtäljer inte historien av att dom är deffade av 5 andra stammar).

Spelet går väl ut på att expandera..
 

DeletedUser

Guest
gott om stammar?? läser hela tiden om spioner, stammar som tar in flyktingar, klagar på att familjestammar måste kriga med så mycke folk (dom som klagar förtäljer inte historien av att dom är deffade av 5 andra stammar).

Spelet går väl ut på att expandera..

I denna världen är det troligen bara familjestammarna själva som har möjligheten att få deff från fem utomstående allierade. Det finns många fega stackare här som väljer sida efter poäng i krigen... :D
 

DeletedUser

Guest
gott om stammar?? läser hela tiden om spioner, stammar som tar in flyktingar, klagar på att familjestammar måste kriga med så mycke folk (dom som klagar förtäljer inte historien av att dom är deffade av 5 andra stammar).

Spelet går väl ut på att expandera..

Många, mig själv inräknad, skulle nog hävda att spelet går ut på att ha roligt.. expansionen är bara en bieffekt.

Hela resonemanget kring allierade, familjestammar och dylikt tycker jag är löjligt. En stams kontaktnät kan se olika ut. en del väljer att öppet redovisa sina allianser, andra inte. om man väljer att organisera sig i en familj, so what. De som klagar över familjer lurar sig själv, om ens det. Till och med de mäktiga Tjekan hade deffhjälp.

that´s my 2 cents
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 MASH - En trevlig och fredlig stam.
2 VVV - Växer snabbt i det dolda.
3 NwcwMA - wcw-familjens bästa stam.
4 Stribe - Har en av värld 3s mest engagerade ledare
5 DC - Deffade upp våra fiender vilket vi förstår samt förlåter då vårt stora hjärta tycker om alla stammar.
6 Corian - Har en skicklig ledning vad jag hört.
7 STsWCW - Håller ganska låg profil.
8 LCN - Håller låg profil.
9 -ST2- - Har ett fåtal duktiga spelare som lyckats hålla stammen flytande.
10 UF-BIA - Håller låg profil.
11 UF-HmG - Se förra
12 DC:L - samma som nr 5
13 -U.S- - en ganska ny stam, framtiden visar var de står.
14 Ni! - Klarade sig bra mot MASH, men inte deras akademier eller vänner :rolleyes:
15 nWCW-K - Fick ta mycket stryk av Tjekan men överlevde.
 

DeletedUser

Guest
Uppdaterad lista:

1 MASH
2 VVV
3 NwcwMA
4 Stribe
5 DC
6 Corian
7 STsWCW
8 LCN
9 UF-BIA
10 -ST2-
11 nWCW-K
12 UF-HmG
13 DC:L
14 -U.S-
15 Ni!
 

DeletedUser

Guest
1 MASH
Hmmm.. vet ej så mycket om dem... men dem måste ha vart bra för att klara sig så bra här i v 3 =)
2 VVV
Dem här gillar jag inte ty dem attackerar mig flera gånger jag har vart med i stammar som har iap med dem och har blivit attackerad endå :(
3 NwcwMA
denna wcw'n vet jag inte mycket om men wcw har altid deffat mig när jag deffat dem =) dem har äran i behåll (men ett litet minus att det är så många spelare i wcw familjen)
4 Stribe
Tyvär vet inget om dem...
5 DC
Dem skrämmer mig :(
6 Corian
BÄSTA STAMMEN! kommer pwna alla i allt och äga sönder =P (kan bero på att jag själv är med i kryddunionen...)
7 STsWCW
Se förra wcw stammen..
8 LCN
Demma vet jag inte heller så mycket om... ty dem skrämmer mig ändå =(
9 UF-BIA
Nja vet inte... dem kommer inte lyckas bra tror jag.. vet ej varför men det är liksom en dålig auro runt dem... eller så var det skallagrims fjärt:D
10 -ST2-
Ingen aning om vilka dem är...
11 nWCW-K
Min personliga favorit efter corian... månag bra spelare (inkluderat min "kompis" jon.gigi) och väldigt bra deffisar... att klara sig undan tjeckan så länge kan jag inte fatta hur dem klara när jag själv förlorade typ 10 byar (utav mina 20) dem 4 dagarna jag var med i kriget...
12 UF-HmG
Här luktar det u(sh)f :D nee skojja bara... samma som uf-bia inget som skrämmer mig...
13 DC:L
AH!! :rolleyes:
14 -U.S-
dem här vet jag nästan inget om...
15 Ni!
Jag gillar filmen =)
Igår 22:34
 

DeletedUser

Guest
2 VVV
Dem här gillar jag inte ty dem attackerar mig flera gånger jag har vart med i stammar som har iap med dem och har blivit attackerad endå :(

Igår 22:34

Jasså vilken stam var det, kollar dina 23 stambyten o känner inte igen nån där vi haft IAP med.
 

DeletedUser

Guest
Jasså vilken stam var det, kollar dina 23 stambyten o känner inte igen nån där vi haft IAP med.

Tribalwars Spelarprofil: Agge11 (tribe changes)
Gammal stam Ny stam Datum/Tid Poäng
Inga DoL 20th April 2008 - 18:32:59 328
DoL Inga 27th April 2008 - 19:29:38 543
Inga ~S~ 28th April 2008 - 15:19:46 562
~S~ Inga 07th July 2008 - 11:13:32 42,181
Inga dfKes 07th July 2008 - 12:13:00 42,186
dfKes nWCW-K 08th July 2008 - 09:12:50 42,406
nWCW-K Inga 29th July 2008 - 04:14:45 36,832
Inga ~AV~ 29th July 2008 - 09:12:45 36,834
~AV~ Inga 02nd August 2008 - 00:15:29 10,593
Inga ~AV~ 05th August 2008 - 13:12:55 134
~AV~ Inga 08th August 2008 - 11:11:53 206
Inga ~AV~ 08th August 2008 - 14:12:34 230
~AV~ Inga 25th August 2008 - 16:00:01 1,929
Inga GoWA6 26th August 2008 - 13:00:01 1,972
GoWA6 Asgård 28th August 2008 - 01:00:01 2,140
Asgård ~AV~ 29th August 2008 - 22:00:01 3,004
~AV~ ~TV~ 31st August 2008 - 13:00:01 3,210
~TV~ HMS 22nd September 2008 - 22:00:02 8,193
HMS ~AV~ 23rd September 2008 - 19:00:01 8,514
~AV~ Inga 07th October 2008 - 22:00:01 17,915
Inga Salvia 08th October 2008 - 19:00:01 18,804
Salvia ~AV~ 24th October 2008 - 16:00:02 20,309
~AV~ Salvia 07th November 2008 - 22:00:01 35,307


Här har du dina 23 stambyten och ingen av dessa har vi haft varken allians lr IAP med. så ljug lite till om att vi har anfallit dej om du hade vart med i en av dom våra allierade. SAMT att jag kollade upp om vi har adlat en av dina byar någon gång. det hade vi inte heller. så håll dig till sanningen istället för att hitta på en massa saker.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp