Topp 15 stammar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ja, får väl erkänna att jag missuppfattade DeusMashinas inlägg då :p
Har inte varit så aktiv senaste året, men nu när det är krig är det andra bullar =)

Men står fast vid att ST2 är bättre än LCN ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, får väl erkänna att jag missuppfattade DeusMashinas inlägg då :p
Har inte varit så aktiv senaste året, men nu när det är krig är det andra bullar =)

Men står fast vid att ST2 är bättre än LCN ;)

Det kan jag nog hålla med om. -ST2- har utvecklats enormt under sin tid i V3.
Om några skall ha verbala rosor så är det dom.
 

DeletedUser

Guest
Var det v3s kortaste krig? Dessutom sår ni ju på samma sida nu så det kan ju inte ha varit så allvarligt =)

Jag säger inte att LCN är dåliga, bara att det krävs lite mer än ett GangBang för att tvätta bort stämpeln "LCN kan inte kriga" som de tydligen har fått.

V3:s och förmodligen världshistoriens (inklusive RL) kortaste krig var antagligen DVH mot nWCW-K förra gången. :D

Edit: Jag tycker att -ST2- alltid har varit en bra stam. Jag vet att vissa skrattade åt -ST-familjen men -ST2- var helt klart den bästa stammen i familjen, och de missgynnades av att vara med där. Det hade varit mycket bättre för -ST2- att vara en egen stam på den tiden, och så blev det ju när Sunflower lämnade.
 
Senast redigerad av en moderator:

capitan

Member
Reaktionspoäng
0
Ja, får väl erkänna att jag missuppfattade DeusMashinas inlägg då :p
Har inte varit så aktiv senaste året, men nu när det är krig är det andra bullar =)

Men står fast vid att ST2 är bättre än LCN ;)

Jag håller med om att st2 är bättre, självklart är dom det med tanke på sin erfarenhet av krig.
LCN har nog inte lika många individuellt skickliga spelare, men vi vinner på sammarbete och laganda..

Och det viktigaste av allt, vi har kul ;)
 

DeletedUser

Guest
Någon som har lust att skriva om dom 15 toppstammarna? :p

är det inte det vi pratar om??? vilka som kan kriga åå intee???

Man jag kan lägga upp en lista

1. nwcw-k: vet inte så mkt om dem, fast jag har gillat WCW läänge
2. -ST2-: bra krigare men kommer inte räcka i längden, kommer bli för stora = gangbangade?
3. LCN: no comment
4. STRIBE: vet inte, gillar inte dessa
5. Zaxa: för dåliga aktivitet.
6. nwcwma: attackerade av hela världen dessa killar och tjejer är :cool:
7. corian: dåliga, minus stats mot WcW när dom har hela världen sig tyvär ni är sämre an vad ni tror
8. CAF2: SIM CITY! rykten går att ni inte tänker välja nån sida i kriget tyvär.
9. MASH: tror inte ni kommer komma uppåt i rankingen.
10. elite: Gillar inte kommer aldrig gilla.
11. caf2-a2 sim citys lilla syster:rolleyes:
12. nwcwka: kommer väll mergas in i ma elr K
13. Caf- ad: lägsta i sim city familjen
14. StribA. dotterstam till stribe
15. COW: finns väl inget att säga, kommer internadla till det typ 5 medlemmar kvar och dessa får joina LCN?
 

DeletedUser

Guest
är det inte det vi pratar om??? vilka som kan kriga åå intee???

Man jag kan lägga upp en lista


8. CAF2: SIM CITY! rykten går att ni inte tänker välja nån sida i kriget tyvär.

11. caf2-a2 sim citys lilla syster:rolleyes:

13. Caf- ad: lägsta i sim city familjen



Simma vidare i dina förvirrade tankar du, så ses vi snart;)
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Vi är lite långt borta från varandra tyvär hänger i väst:p

Aaah det är därför du vågar hålla på att skriva vissa saker om stammarna i öst, du kan inte bli adlad av dem, modig kille :rolleyes:

1. nwcw-K - Grymma krigare och sjuka köttare :)
2. -ST2- - Står alltid på den vinnande sidan, kan kötta och sköta diplomati, grymma lirare helt enkelt
3. LCN - sim-city goes kött, överraskade många med "kriget" mot DVH och nu är de åter sist in i en gangbang..
4. STRIBE - Merge med DC, framtiden utvisar vad denna nya stam är värd!
5. Zaxa - Finns ni ännu? :eek:
6. NwcwMa - Min gamla stam, hade bra aktivitet och mycket duktiga krigare, är bombade i alla fronter numera
7. Corian - Tog krutet slut då WCW kör på era ledare?
8. CAF2 - Underbart trevliga spelare och en skön ledare, lite väl sim-city dock
9. MASH - Har hämtat sig starkt sen WCW slaktade dem
10. Elite - Gör ni något alls nu?
11. Caf2-A2 - se Caf2
12. nwcwka - Håller på att plockas in i olika stammar
13. Caf- AD - Se Caf2
14. StribA - Imse Vimse Spindel
15. COW - Vad är ni för stam egentligen?
 

DeletedUser

Guest
är det inte det vi pratar om??? vilka som kan kriga åå intee???

Man jag kan lägga upp en lista

1. nwcw-k: vet inte så mkt om dem, fast jag har gillat WCW läänge
2. -ST2-: bra krigare men kommer inte räcka i längden, kommer bli för stora = gangbangade?
3. LCN: no comment
4. STRIBE: vet inte, gillar inte dessa
5. Zaxa: för dåliga aktivitet.
6. nwcwma: attackerade av hela världen dessa killar och tjejer är :cool:
7. corian: dåliga, minus stats mot WcW när dom har hela världen sig tyvär ni är sämre an vad ni tror
8. CAF2: SIM CITY! rykten går att ni inte tänker välja nån sida i kriget tyvär.
9. MASH: tror inte ni kommer komma uppåt i rankingen.
10. elite: Gillar inte kommer aldrig gilla.
11. caf2-a2 sim citys lilla syster:rolleyes:
12. nwcwka: kommer väll mergas in i ma elr K
13. Caf- ad: lägsta i sim city familjen
14. StribA. dotterstam till stribe
15. COW: finns väl inget att säga, kommer internadla till det typ 5 medlemmar kvar och dessa får joina LCN?

Du känns ganska vilse:confused:
 

DeletedUser

Guest
Tar bara top 10 då de udner top 10 är akademier allihopa:

1 nWCW-K 296.138.085 73 OB: 2 med 4.896,55 Mio.
Har en lång historia av uppgångar och fall, på senare tid verkar det vara mest uppgång. Har mergat ihop ett antal duktiga spelare. Nu krigar de på bra mot alliansen, framför allt mot DVH. Vi får se hur det går för dem när fronten vänder och det blir denna stam som får ta smällen istället för moderstammen NwcwMA. Har även en finfin OB, framförallt OB-A imponerar! Kan finnas kvar ett tag till, men har dragit på sig allt för många fiender för att finnas kvar i längden.

2 -ST2- 184.593.305 54 OB: 6 med 1.902,77 Mio.
ST-familjen var känd för sin stora köttarglädje och skicklighet, även de överlevande -ST2- har detta rykte om sig. Till viss del stämmer det, då de varje dag tar 30-50 byar av NwcwMA, en stam som ligger en bra bit bort från deras huvudkluster. Detta tycker jag är riktigt imponerande! Dock är deras OB inte den mest övertygande i alla lägen. Men de kommer nog komma tids nog, kanske en merge med MASH också, vem vet? Kommer nog att få lite problem med aktivitet tillslut.

3 LCN 199.702.109 67 OB: 7 med 1.139,28 Mio.
En stam som rest sig ur askorna, tidigare ett rykte om att vara en internadlar-stam med krigsrädsla. Ett rykte som motbevisat av flertalet framgångsrika krig. Numera adlar de av NwcwMA, tar ca 50 byar om dagen, något som kanske inte är jätteimponerande då det inte får många motanfall, men det är ändå en bra kvot. Inte heller dessa har en vidare imponerande OB, vilket kan bero på deras inte vidare köttar-vänliga strategi samt deras historia av internadling. En ljus framtid för denna stam är att möta.

4 Stribe 193.948.520 76 OB: 4 med 2.688,76 Mio.
En stam som ligger förhållandevis utspridd, särskilt efter den nyligen genomförda mergen med DC. Verkar annars ha det ganska lugnt, gör inte mycket väsen av sig men vinner sakta mot nWCW-K vad jag vet. Vi får se vad denna stam med dugliga OB kan åstadkomma. Tror att de kommer hålla i längden då det finns många duktiga spelare här.

5 Zaxa 170.678.879 66 OB: 8 med 1.009,60 Mio.
Den största stammen bland De Valderska härarna, också den stam som tar mest byar i kriget mot WCW, de har hittills gått plus med ett antal miljoner poäng. De har inte den mest imponerande OBn, men den duger trotts allt, framför allt med tanke på att de gått upp såpass mycket i rank och OBn kanske inte hann med. Spår en fin framtid för denna stam.

6 NwcwMA 163.417.761 73 OB: 3 med 4.569,00 Mio.
Kanske den stam med den finaste OBn, men också med det fulaste fallet. Tappat både spelare och byar på sistone, har just nu krig på tre och en halv front, vilket är sjukt svårt att klara, även om man är duktig. Finns egentligen inte mycket att säga om denna stam, de kommer falla, och de kommer falla tungt.

7 Corian 144.467.906 56 OB: 5 med 2.466,18 Mio.
Trodde att denna stam skulle klara sig mycket bättre mot WCW, men kanske fick de fler anfall än vad de trodde. Tror det hade gått bättre för dem med mer förberedelse, vilket dock hade gett WCW en chans att dra hem deff. Med facit i hand kanske de skulle gjort anorlunda, men vem vet. De har också en riktigt fin OB, framför allt på grund av att stammen är såpass gammal att den har mycket OB sedan tidigare. Tror dock att dessa kommer finnas kvar länge till, kanske blir det en merge med Zaxa efter kriget. I så fall skulle en ny superstam komma till.

8 CAF2 138.905.721 56 OB: 13 med 379,11 Mio. :S
Kan man vara fegare än dessa egentligen? Det är världskrig och de står där, neutrala. Jag betvivlar att denna stam kommer lägga sig i kriget, utan att de snarare kommer stå inaktiva ätt bra tag till. När de ger sig in kommer det dock bli en massa fina gratis byar i rimmen. Deras OB säger ju egentligen allt, finns spelare som har mer än denna stam på över 10 ggr mer poäng, dessa kommer falla så fort det nalkas krig, om de inte är en LCN-stam vill säga?

9 MASH 108.657.040 35 OB: 1 med 4.976,85 Mio.
V3s största köttarstam, kanske också de med den finaste och renaste historien. Denna stam viker sig aldrig, inte heller sviker de en allierad i nöd. De backar inte, de slåss till sista man. Nu äntligen fick de en gentjänst, DVHs inblandning i kriget mot WCW kom som en räddning i nöden, en månad till och V3s snällaste stam hade varit borta. NU vänder de kriget och adlar en hel del från WCW, senast var det boman som tappade nästan en miljon. Vem kommer här näst? Se upp för SMASHarna! Denna stam kommer finnas kvar länge, kanske mergas de in i någon annan stam, men jag tror knappast att vi kommer mista dem helt. Lycka till, och ha roligt.

10 Elite 52.375.756 38 OB: 11 med 697,04 Mio.
Ja ni, nästan inte värt att kommentera denna stam, men gör väl det ändå. De ligger i rimmen, där de långsamt adlar lite av varje, kommer förmodligen att bli uppadlade, eller uppmergade av -ST2- eller LCN. Eller kanske MASH kommer ge sig på dem? Vem det än blir kommer de nog inte stå som vinnare på V3 direkt... Men kanske de lyckas med något, som en sista offensiv mot WCW? Ja, vem vet. De har i alla fall en trevligt OB-rank, men dålig OB, hur det nu får ihop. :awsm:

Tillägg: Poängen är den totala, inte top 40, därav den lite udda placeringen. Men det är den rank de har i spelet hursomhelst. Hoppas alla blir nöjda :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Jag är inte nöjd! :(


Allvarligt, trevligt med en mer genomtänkt lista :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Jo, ibland har man lite tråkigt ^^

Nä, men tyckte också att tråden började urarta lite med korta o meningslösa listor så kunde ju lika väl lägga in en bra beskrivning med fina reflektioner, typ :p

Är :awsm: väldigt populär eller? :D
 

DeletedUser

Guest
Jo, ibland har man lite tråkigt ^^

Nä, men tyckte också att tråden började urarta lite med korta o meningslösa listor så kunde ju lika väl lägga in en bra beskrivning med fina reflektioner, typ :p

Är :awsm: väldigt populär eller? :D

Mycket trevlig läsning!
 

DeletedUser

Guest
Asså ALLA jag menar ALLA ska verkligen klänga ner på CAF2!? Kallar dom fega "kan man bli fegare en dom" bara sims city bla bla är dom inte riktiga losers som inte är med i världs kriget? nej det är dom inte! de var länge sedan jag spelade i CAF men vad vi hade då och sannerligen har nu är allianser...
WCW, Caf2 älsta allians bryt den och få hela K på sina övre religoner!
eller varför inte ställa sig på WCWs sida och bryta en gammal allians med STRIBE, mash har dom allians eller IAP med. så bryter dom avtal med ALLIANSEN så ryker nog spelare som inte ligger vid själva CAF bland annat hoaa å odelyrius.

Så jag tycker inte man ska klaga så jävla på CAF vad har dom för val?


mvh speed

CAF har, precis som alla andra, ett val. De kan välja att stå passiva medans andra gottar sig och krigar. Om de nu slutit allians med alla dessa stammar har de ju redan där gjort ett fel, eller hur? Ta DC som exempel, också en stam många hackar ner på, pågrund av deras allianser. Även de har gjort fel, då de allierade sig med hela världen.

Men även om de nu är allierade med alla, DVH var tills krigets början allierade med WCW, också en genom tiderna stark allians. Men denna bröts i expansionen och misssämjans tecken. För övrigt, tack för informationen och CAFs diplomati, du är en sann patriot mot din före detta stam.
 

DeletedUser

Guest
Det var inte ren fakta! för jag har inte sätt deras lista på 1år typ!?

Mycket möjligt, men du bekräftade det för mig :)

Så CAF, skärp till er, daska Tinglo i baken och få igång krigsmaskinen, om ni nu kan fixa en sådan, skulle få grym respekt för er om ni gick in i kriget nu och adlade sliten ur någon!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp