Topp 15 stammar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
antar då att du menar början och mitten av dc-kriget då vi inte deltog? Vi gick in i det kriget efter att UF och LCN slutit fred med DC. Veckor efter. Coreanerna slöt fred med DC ett par dagar senare.
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Det kvittar. LCN/UF och er front vart totalt olika om jag inte minns fel. Hur kom det sig att kriget slutade?
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
DC vs UF LCN slutade ju pga att byarna tog slut, eller har jag fel? Kriget med VVV pga mergen. Fast vs Elite?
 

DeletedUser

Guest
ser att denna tråd firar 1 års jubileum snart , skulle inte modden kunna vara snäll och städa bort 30 sidor offtopic så det blir lättare att bläddra i denna , rätt intressant och roligt och se utvecklingen men inte på 40+ sidor
 

DeletedUser

Guest
DC vs Elite tog slut pga jätten i norr.

det tror jag så mycke jag vill på, det vill säga väldigt lite.
det jag kommer ihåg så var det väldigt lite adlingar av båda sidor respektive på slutet typ 1 vecka innan freden kom i det hörnet.
så aktiviten var väldigt liten både hos adlandet och i dc, i elite såp kan den inte varit hög i heller men där har jag inga kontakter.


spirit
 

klemmpa

Member
Reaktionspoäng
0
En liten update efter all offtopic kanske vore på sin plats....

1 nWCW-K - Krigar på bra mot Corian och är vell den wcw stam som det går bäst för i dagsläget

2 -ST2- No coment

3 LCN - Bra krigare som kör på och över alla som kommer i vägen :awsm:

4 Zaxa - Går bra för dessa också, växer helatiden på wcw´s bekostnad

5 Corian - Vet inte riktigt vad statestiken för dem är.. men dom går nog hyffsat bra nu

6 NwcwMA - Sjunker som en sten, men vad kan man vänta sig med hela världen runt sig

7 Stribe - Bra stam som visat vad de går för och kör på i sitt område

8 CAF2 - Vet inte så mkt om dessa förutom att det verkar vara semester ort för större spelare som tröttnat på krigen :confused:

9 MASH - är nog snart klara med sina inaktiva spelare och kan ge sig ut i kriget på allvar igen

10 Elite - Trevliga spelare som försöker skaffa mark närmare fronten mot Wcw

11 DCOF - Går dåligt för dem i kriget vad jag vet

12 CAF-A2 - se 8

13 DCOI - se 11

14 nWCWKa - en typisk wcw akademi

15 CAF-AD - se 13
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
det tror jag så mycke jag vill på, det vill säga väldigt lite.
det jag kommer ihåg så var det väldigt lite adlingar av båda sidor respektive på slutet typ 1 vecka innan freden kom i det hörnet.
så aktiviten var väldigt liten både hos adlandet och i dc, i elite såp kan den inte varit hög i heller men där har jag inga kontakter.


spirit

vi som var aktiva adlade på, dvs vi hade hög aktivitet, men de sista dagarna var knepiga då en en tid och datum hade sats och inga anfall fick landa efter de, vilket begränsade båda sidor.

och ja, kriget tog slug pga av jätten i norr. vad är de som gör att du tror lite på de?
 

DeletedUser

Guest
Saerdna the spirit sa:
det tror jag så mycke jag vill på, det vill säga väldigt lite.
det jag kommer ihåg så var det väldigt lite adlingar av båda sidor respektive på slutet typ 1 vecka innan freden kom i det hörnet.
så aktiviten var väldigt liten både hos adlandet och i dc, i elite såp kan den inte varit hög i heller men där har jag inga kontakter.


spirit
>
vi som var aktiva adlade på, dvs vi hade hög aktivitet, men de sista dagarna var knepiga då en en tid och datum hade sats och inga anfall fick landa efter de, vilket begränsade båda sidor.

och ja, kriget tog slug pga av jätten i norr. vad är de som gör att du tror lite på de?

103 byar togs från DC till Elite sista veckan. Det trots luddighet är fred satts och sedan sköts upp etc. Skulle inte säga att det var lite adlingar?
 

DeletedUser

Guest
1 nWCW-K -
2 -ST2- -
3 LCN -
4 Stribe -
5 Zaxa -
6 Corian -
7 NwcwMA -
8 CAF2 -
9 MASH -
10 Elite -
11 CAF-A2 -
12 nWCWKa -
13 CAF-AD -
14 DCOF -
15 COW -
 

DeletedUser

Guest
1 nWCW-K - Tydlige duktiga på sitt spelande
2 -ST2- - vad ska man säga... still standing och kommer till å göra det länge om inte längst ;)
3 LCN - En bataljon av simsity spelare ( Simsity my ass )
4 Stribe - Joo finns lite här med...
5 Zaxa - vet inte så mycket om dessa
6 Corian - vet inte så mycket om dessa
7 NwcwMA - faller och kommer ha svårt att stiga om dom nu tänker på att göra det.
8 CAF2 - Vad händer... När är semestern över hehe
9 MASH - Kommer nog igång och då betydligt starkare en början av wcw kriget...
10 Elite - Finns inte så mycket att säga föruttom att dom är å lita på tort som vått
11 CAF-A2 - se 8:an
12 nWCWKa - lever dom
13 CAF-AD - se 11:an
14 DCOF - försvinner i Stribe
15 COW - ny växande fredelig stam hehe
 

DeletedUser

Guest
1 nWCW-K - Håller ut, hoppas nog på en ljus framtid även om det ser mörkt ut
2 -ST2- - Känner starkt förtroende för den stammen, duktiga spelare
3 LCN - Överraskar tydligen de flesta nu förtiden, vad kan vi förvänta oss av dem?
4 Stribe - Vet inte så mycket om dem, de prat jag haft med deras medlemmar har varit goda och respektingivande
5 Zaxa - Inget nytt att säga om dem
6 Corian - Inget nytt att säga om dem
7 NwcwMA - Ser mörkt ut men de duktigaste verkar härdas med tiden, undrar hur det kommer att gå för dem
8 CAF2 - Neutrala och säger inte mycket, tyst i vrån sover de?
9 MASH - Känner dem inte än
10 Elite - Trevliga spelare som ställer upp direkt. Bästa stammen jag har varit i.
11 CAF-A2 - se 8:an
12 nWCWKa - okänt kapitel
13 CAF-AD - se 8:an
14 DCOF - Medlemmarna sticker in i Stribe, frågan är varför...
15 COW - Är inte klok på dem, fredlig men ändå krigar de?

------
v39
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 nWCW-K - Håller ut, hoppas nog på en ljus framtid även om det ser mörkt ut
2 -ST2- - Känner starkt förtroende för den stammen, duktiga spelare
3 LCN - Överraskar tydligen de flesta nu förtiden, vad kan vi förvänta oss av dem?
4 Stribe - Vet inte så mycket om dem, de prat jag haft med deras medlemmar har varit goda och respektingivande
5 Zaxa - Inget nytt att säga om dem
6 Corian - Inget nytt att säga om dem
7 NwcwMA - Ser mörkt ut men de duktigaste verkar härdas med tiden, undrar hur det kommer att gå för dem
8 CAF2 - Neutrala och säger inte mycket, tyst i vrån sover de?
9 MASH - Känner dem inte än
10 Elite - Trevliga spelare som ställer upp direkt. Bästa stammen jag har varit i.
11 CAF-A2 - se 8:an
12 nWCWKa - okänt kapitel
13 CAF-AD - se 8:an
14 DCOF - Medlemmarna sticker in i Stribe, frågan är varför...
15 COW - Är inte klok på dem, fredlig men ändå krigar de?

------
v39

DC och Stribe har länge haft en mycket god och vänlig kontakt. Det blev helt enkelt så att man nu har valt att merga in DC i Stribe.

Dem skickligaste och största spelarna går till Stribe... Medan vi mindre befinner oss i StribA.
 

DeletedUser

Guest
1 nWCW-K - krigar på bra uppe i norr !
2 -ST2- - Trampar på ganska bra verkar det som, ha najs
3 LCN - har domma blivit köttare medan jag har varit borta?
4 Stribe - njaa tror inte på er.
5 Zaxa - tar väl nån by ibland..
6 Corian - påväg ner.
7 NwcwMA - påväg upp igen, efter vad jag hört..
8 CAF2 - lever i bubbla :)
9 MASH - tappat fart?
10 Elite - njaa vet inte det..
11 CAF-A2 - vet inget
12 nWCWKa - ha najs
13 CAF-AD - vet inget
14 StribA - samma som systerstammen.
15 COW - coooolt namn, men tror inte det..
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
1 nWCW-K - krigar på bra uppe i norr !
2 -ST2- - Trampar på ganska bra verkar det som, ha najs
3 LCN - har domma blivit köttare medan jag har varit borta?
4 Stribe - njaa tror inte på er.
5 Zaxa - tar väl nån by ibland..
6 Corian - påväg ner.
7 NwcwMA - påväg upp igen, efter vad jag hört..
8 CAF2 - lever i bubbla :)
9 MASH - tappat fart?
10 Elite - njaa vet inte det..
11 CAF-A2 - vet inget
12 nWCWKa - ha najs
13 CAF-AD - vet inget
14 StribA - samma som systerstammen.
15 COW - coooolt namn, men tror inte det..

Den listan tillförde ju mycket :D Mest nja, vet inte, tror inte osv.
 

DeletedUser

Guest
1. nWCW-K - Bra krigare men dom tar inte dom stora stötarna i kriget.
2. -ST2- - bevisar att dom kan kriga men har stannat lite på sista tiden. Ont om adel??
3. LCN - Gick från Sim city till riktiga KÖTTARE i kriget mot DVH ändrade sitt rykte totalt.
4. Stribe - Kommer inte att klara sig kvar länge till. I nästa krig så åker dom ut.
5. Zaxa - starka och den stam som kanske går bäst i nuläget.
6. Corian - Vet inte började förjäkla bra men maskinen har börjat stanna. Går dom minus??
7. nWCWma - Faller som en sten. Bara 4 veckor kvar bland topp 10 stammarna.
8. CAF2 - Vilka är detta egentligen?
9. MASH - Snart klara med internadling och då kommer farten upp igen. ( Grattis Kawac till 10 miljoner :)
10. Elite - Lever på gamla meriter.
11. CAF-A2 - SE 8!
12 nWCWka - V3 mest inaktiva stam. Varför finns dom?
13. CAF-AD - SE 8!
14. StribeA - Ingen koll
15. COW - .SE stora flopp vilka är detta? Allians med LCN eller är det en akademistam? vet inte?
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
1. nWCW-K
Min egen stam.

2. -ST2-
De plockar en del byar i syd. Körde rena massakern mot STsWCW när stammen fanns. Så vitt jag sett så har dem stannat av lite efter det däremot.

3. LCN
Som alla säger, de visade att de visste vad dem gjorde, troligen mycket för att alla va utvilade och redo. Inte så himla svårt att lära sig om man vill. Ge en bra ledning och även de som inte riktigt hänger med kan kötta som galningar om de bara orkar. Energin fanns! Och finns den fortfarande? Tror nog det halkat av lite senaste vad jag sett.

4. Stribe
Spindeldrakarna, mergade nu med DC. Vart väl bara en tidsfråga? Vart tighta så länge jag vetat. Men kan dem kötta? De står dock rätt stilla ifrån deras front. Och det kommer ju inte gå bättre i statistiken då de tar in en fallande stam.

5. Zaxa Den starka sidan utav DVH, medans Corian losade byar så täckte Zaxa det genom att adla mer. Senaste statistik jag sett däremot visar att de inte riktigt lyckats hålla uppe fasaden lika bra.

6. Corian
Slog sina allierade i ryggen, och vilken vrede som föses tillbaka. De tappar byar, trotts att de gick på en stam som redan hade en hel drös på sig. Hur kommer detta sluta? Speciellt då gamla DC spelare nu börjar försvinna i norr. Finns inte så mycket mer kvar än att plocka Corian byar. Jag tror på att stammen kommer tappa mer i öst, medans de tar lite i väst.

7. nWCWMa
Tappar i poäng, vilket är logiskt. Hade dem inte gjort det så hade det varit något rejält galet med resten utav världen. Men måste säga att de håller emot rätt bra med tanke på vilken press som ligger emot dem. Mer en dubbla pressen MASH hade, trotts det så vill jag tro de kommer hålla skenet uppe bättre än MASH. Vilket med tanke på att det inte finns någon sida utan front, är en fantastisk prestation.

Så fort -K adlat sig ner så kommer Ma får mer backup i ryggen och det kommer sluta med att WCW står rygg i rygg och slår ner resten utav världen!

8. CAF2
En semesterort helt enkelt. Får vi se dem agera i kriget, eller kommer de vänta ut det?

9. MASH
Vart den mest respekterade stammen länge (vill däremot inte säga att det ändrats, låter det vara osagt), och jag minns att många sa att de skulle vinna mot WCW. Vi såg hur det slutade. De lyckades hålla sig i top 10 iaf.

10. Elite
Instängda i ett hörn. Pressade mellan allianser som jag ser det. Skulle däremot något hända med sydalliansen så att den splittras, då får denna stam mer att göra. Däremot så ser det inte ut som att det kommer ske då sydalliansen har en gemensam fiende. Så tills vidare så får de sitta där och häcka.

11. CAF-A2
Se #8.

12 nWCWKa
nWCW-K's akademi, lite utav en portal in i WCW, ett ställe att hålla sig säker ifrån WCW. Ja, vad en akademi är.

13. CAF-AD
Se #8.

14. StribA
Stammen va nästan utdöd, men iom mergen med DC så fick den "a purpose" i sitt liv.

15. COW
Ville kriga emot dessa när jag va Baron i DC:L aka DCOI, men blev inte av pga VVV's påverkan. Att de fortfarande finns kvar förundrar mig. Ser att dem bytt plats på kartan. Vet att många höll sig till K38 och runt där innan. Verkar vara mer K83 nu. Sydalliansen orkar väl inte rensa ut sitt eget område innan de ger sig på annat.
 

thunders

Member
Reaktionspoäng
0
15. COW
Ville kriga emot dessa när jag va Baron i DC:L aka DCOI, men blev inte av pga VVV's påverkan. Att de fortfarande finns kvar förundrar mig. Ser att dem bytt plats på kartan. Vet att många höll sig till K38 och runt där innan. Verkar vara mer K83 nu. Sydalliansen orkar väl inte rensa ut sitt eget område innan de ger sig på annat.

man tackar.. vi flittade från k38 för en fin allians och sen vi ligger ganska bra till nere i k83 fast om du tittar riktigt noga så finns vi mellan k50 och k84 och k94 så...
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att MASH hade spöat de flesta innan kriget mot WCW om man kollar spelarmässigt. Men för mycket inaktivitet ledde till en för mig oväntad förlust.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp