Top 20 Stam

DeletedUser

Guest
10 DISCO - Ni klarar er fint och slår tbx mot Next bra.. Men vem tjänar på det? Jo rawr! Men ser att Ni inte blivit anfallna på ett tag.. Ser ut som en IAP eller next slut på off.

De tappade sin bästa spelare (Stock) och ingen annan i deras stam vågar anfalla nu, hoppas på ett adelståg från deras sida snart. :)
 

DeletedUser

Guest
De tappade sin bästa spelare (Stock) och ingen annan i deras stam vågar anfalla nu, hoppas på ett adelståg från deras sida snart. :)

Bara för att han hade väggat sin off i EN av era byarså betyder inte det att han var den som krigade mest aktivt mot er.. ;)

Jag själv tycker.kriget är meningslöst och lägger mig inte i det
 

DeletedUser

Guest
Bara för att han hade väggat sin off i EN av era byarså betyder inte det att han var den som krigade mest aktivt mot er.. ;)

Jag själv tycker.kriget är meningslöst och lägger mig inte i det

Efter du väggat lägger du dig inte i det*

Nä nu ska jag sluta käfta, är på lite dåligt humör.. Ha en fortsatt trevlig midsommar Piiiiiiiiigher!
 

DeletedUser

Guest
Efter du väggat lägger du dig inte i det*

Nä nu ska jag sluta käfta, är på lite dåligt humör.. Ha en fortsatt trevlig midsommar Piiiiiiiiigher!

Hahah det är bara att jag är så less på TW så jag hjälper mina stamkompisar.
Nu vare så att stock ville ha hjälp med rens och då försökte jag hjälpa så gott jag kunde.
Och hans attacker på technoman hade inget att göra med att vi krigade mot er utan han ville bara ha byn :)

Glad midsommar på dig också svenis, alltid kul att skriva med dig :D
 

DeletedUser

Guest
Hahah det är bara att jag är så less på TW så jag hjälper mina stamkompisar.
Nu vare så att stock ville ha hjälp med rens och då försökte jag hjälpa så gott jag kunde.
Och hans attacker på technoman hade inget att göra med att vi krigade mot er utan han ville bara ha byn :)

Glad midsommar på dig också svenis, alltid kul att skriva med dig :D

Haha okej då förstår jag, tyckte bara det var lite kul när du först skriver att du inte hjälper till i kriget men ändå är du rank 4 i OB som anfallare (inom kriget)

Detsamma!
Länge sen vi snackade :)
 

DeletedUser

Guest
Inte mycket som skrivs här inte..

Liten Update på hur det ser ut i nuläget:

1 Rawr! 777.220
2 Gnägg 580.634
3 DEA 429.996
4 *GH* 414.362
5 TST 354.065
6 Next 311.088
7 HIV 267.339
8 NbNp 239.912
9 BEAT 234.031
10 *OP* 225.419
11 DISCO 223.444
12 Crew 186.362
13 UPP 182.191
14 ECO 177.915
15 DOM 153.432
16 *GH-A* 147.229
17 NwCw 137.541
18 CaL 103.672
19 TGS 98.191
20 TWD 91.807
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
orkar inte vänta på en ny lista... så får göra en själv.. mehh :/

Aja bara börja då.

1 Rawr! Jadå fortfarande rank 1, gött kött men era planer på denna världen måste jag säga är ganska tråkiga... någon som vågar göra lite motstånd mot denna stammen så man kan se hur bra den är för rank 1 säger inte allt, man måste testa :p

2 Gnägg RELES THE HORSES! köttar på och skrapar in byar. tråkigt att ni gjorde en gang bang på BoW tillsammans med DEA, vilket sänker värdet i mina ögon :( men ni får snart er sjans att vissa vad ni går för, men tror på er och ni kommer stanna länge.

3 DEA Ni lär nog användas som ersättare som det skulle bli inaktivt i Rawr! eller Gnägg, antingen sjunker ni eller stiger men ni lär vara kvar ett tag till.

4 TST Inte kul att liga i mitten när min inte är störst, bäst, vackrast. men ni lär stanna ett tag till om ni låter Rawr! ta era byar utan kamp, men dom kommer närmare.

5 *GH* blaha blaha... you`re going DOWN! enda anledningen varför ni har eran rank är för att ni rekryterar allt och alla.

6 NbNp vill höra kritik från någon annan.

7 Next några som kämpar resten är inaktiva, tror att ni som är aktiva måste rädda ert eget skin och hitta en ny båt som inte sjunker.

8 HIV Om någon skulle nuda vid er så kommer ni fallera, ser inget ljust med er samt eran akademi bjuder in allt och alla, hoppas det är ok att vi adlat spelare från er akademi.

9 *OP* ni klarar er tills Rawr! inte vill ha någon relation till er.

10 DISCO Kul att ni är kvar :D kanske dags att bevisa vem som äger K44.

11 DOM Rullar på som vanligt. måste vara jobbigt att ni bara kan ta blir med låg moral i.

12 Crew Heja Heja :) gillar denna stammen och hoppas ni blir kvar, ni växer så det knackar.

13 UPP Är ni fortfarande kvar? :eek:

14 *GH-A* Kommer sjunka som en sten när eran syster stam kollapsar, bara en liten knuff så är det klart.

15 NwCw Känner igen någon av er men tyvärr kommer ni inte komma långt

16 BEAT Tyvärr :( ledningen splittrats så bara se till att dom aktiva och starka överlever på något anat håll.

17 ECO humm... inte hört något om er men tror inte det kommer funka i längden.

18 TGS för mycket spelare med för lite poäng, ingen bra combo det.

19 CaL några intassande spelare med ingen intressant stam.

20 NwCw-A syster stam... you`re going DOWN.
 

godis

Member
Reaktionspoäng
0
orkar inte vänta på en ny lista... så får göra en själv.. mehh :/

Aja bara börja då.

1 Rawr! Jadå fortfarande rank 1, gött kött men era planer på denna världen måste jag säga är ganska tråkiga... någon som vågar göra lite motstånd mot denna stammen så man kan se hur bra den är för rank 1 säger inte allt, man måste testa :p

2 Gnägg RELES THE HORSES! köttar på och skrapar in byar. tråkigt att ni gjorde en gang bang på BoW tillsammans med DEA, vilket sänker värdet i mina ögon :( men ni får snart er sjans att vissa vad ni går för, men tror på er och ni kommer stanna länge.

3 DEA Ni lär nog användas som ersättare som det skulle bli inaktivt i Rawr! eller Gnägg, antingen sjunker ni eller stiger men ni lär vara kvar ett tag till.

4 TST Inte kul att liga i mitten när min inte är störst, bäst, vackrast. men ni lär stanna ett tag till om ni låter Rawr! ta era byar utan kamp, men dom kommer närmare.

5 *GH* blaha blaha... you`re going DOWN! enda anledningen varför ni har eran rank är för att ni rekryterar allt och alla.

6 NbNp vill höra kritik från någon annan.

7 Next några som kämpar resten är inaktiva, tror att ni som är aktiva måste rädda ert eget skin och hitta en ny båt som inte sjunker.

8 HIV Om någon skulle nuda vid er så kommer ni fallera, ser inget ljust med er samt eran akademi bjuder in allt och alla, hoppas det är ok att vi adlat spelare från er akademi.

9 *OP* ni klarar er tills Rawr! inte vill ha någon relation till er.

10 DISCO Kul att ni är kvar :D kanske dags att bevisa vem som äger K44.

11 DOM Rullar på som vanligt. måste vara jobbigt att ni bara kan ta blir med låg moral i.

12 Crew Heja Heja :) gillar denna stammen och hoppas ni blir kvar, ni växer så det knackar.

13 UPP Är ni fortfarande kvar? :eek:

14 *GH-A* Kommer sjunka som en sten när eran syster stam kollapsar, bara en liten knuff så är det klart.

15 NwCw Känner igen någon av er men tyvärr kommer ni inte komma långt

16 BEAT Tyvärr :( ledningen splittrats så bara se till att dom aktiva och starka överlever på något anat håll.

17 ECO humm... inte hört något om er men tror inte det kommer funka i längden.

18 TGS för mycket spelare med för lite poäng, ingen bra combo det.

19 CaL några intassande spelare med ingen intressant stam.

20 NwCw-A syster stam... you`re going DOWN.



NbNp: en stam som ägs av ett antal spelare speciellt en om han lämnar går stammen under.
 

DeletedUser

Guest
NbNp: en stam som ägs av ett antal spelare speciellt en om han lämnar går stammen under.


Bara för att DU gav upp din stam OOH när jag valde att byta till en mer mogen sådan, så betyder det inte att TIMM ger upp om en spelare skulle lämna.
 

warum

Member
Reaktionspoäng
0
Du hittade iof ett bra sätt att få klämma till godis, men det handlar egentligen inte om att "ge upp". Om du skulle lämna stammen så rasar NbNp ner från top 10 i poäng och Din OBA motvarar faktiskt HALVA NbNps totala. TIMM skulle säkert kämpa på hur bra som helst utan dig, men det skulle bli ruskigt tufft.:)
 

DeletedUser

Guest
Du hittade iof ett bra sätt att få klämma till godis, men det handlar egentligen inte om att "ge upp". Om du skulle lämna stammen så rasar NbNp ner från top 10 i poäng och Din OBA motvarar faktiskt HALVA NbNps totala. TIMM skulle säkert kämpa på hur bra som helst utan dig, men det skulle bli ruskigt tufft.:)

Ett + till dig Warum :)

Ge upp finns inte på min karta ;)
Och jag hoppas att Bulten trivs där han är just nu vilket jag tror han gör.
Sen för att fylla i, så länge jag spelar på v20 kommer jag göra allt för mig stam, vi växer så det knackar inte alls länge sedan vi låg under rank 20 och snart tar vi rank 4 från TST, så om någon av mina medlemmar läser detta så vill jag tacka er för att ni är med mig och kämpar :)


Någon som kan göra en ny lista?
 

godis

Member
Reaktionspoäng
0
Du hittade iof ett bra sätt att få klämma till godis, men det handlar egentligen inte om att "ge upp". Om du skulle lämna stammen så rasar NbNp ner från top 10 i poäng och Din OBA motvarar faktiskt HALVA NbNps totala. TIMM skulle säkert kämpa på hur bra som helst utan dig, men det skulle bli ruskigt tufft.:)

Jag menade inte att han skulle ge upp häller men jag tror stammen faller då.
 

DeletedUser

Guest
Jag menade inte att han skulle ge upp häller men jag tror stammen faller då.

Jag tror att *GH* blir andra stammen du är med i som kommer att upplösas. Du var inte bra nog att vara med i huvudstammnen förrnän du visade att du kunde internadla en av lindkvists byar... Desperationsnivån är nog det enda som ligger på topp i denn stammen du spelar i vid sidan av OBF förstås.
 

godis

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tror att *GH* blir andra stammen du är med i som kommer att upplösas. Du var inte bra nog att vara med i huvudstammnen förrnän du visade att du kunde internadla en av lindkvists byar... Desperationsnivån är nog det enda som ligger på topp i denn stammen du spelar i vid sidan av OBF förstås.

Du är din stamms OBA jag har inget emot er stam ni är en bra stam.
Men nu är det så att *GH* har tappat mycket folk som slutat och en av dem var vår bästa spelare och jag kom inte in för att jag har rätt med poäng utan för att nu börjat lita på mig.
 

DeletedUser

Guest
Du är din stamms OBA jag har inget emot er stam ni är en bra stam.
Men nu är det så att *GH* har tappat mycket folk som slutat och en av dem var vår bästa spelare och jag kom inte in för att jag har rätt med poäng utan för att nu börjat lita på mig.


eller för att många lämnade....

Vem var den bra spelaren. Lindqvist som slutade för att han tappade en by?

*GH*s bästa spelare är forfarande kvar i stammen efter vad jag kan se.
 

DeletedUser

Guest
Lägg ner tjaffset boys.

Jag gör en lista lite senare under morgonen, annan värld som tar upp min nattatid.
 
Topp