Top 20 Stam

DeletedUser

Guest
Riktigt bra uppdateringar!
Lite fakta kommer här om Disco och Typedo som du kan använda

Typedo är en efaren stam med dom flesta medlemmarna från v.19 som inte lyckades där för nuts tog dom och bestämmde sig för att satsa på v20.

Disco vi har snackat och gjort i ordning i runt en månad och haft mycket sammarbete och vänskap från början av spelet.


Fortsätt med att göra uppdateringar riktigt bra bara lite dåligt att man inte fattar allt för e på norska men gillar det för får gissa mig till vissa saker :D
 

DeletedUser

Guest
Tacker for tilliten, og skal få satt inn all den fakte du måtte komme med!
Gjelder dere andre også; Har dere noe informasjon så kontakt meg Ingame, så blir oppdateringene bare bedre og bedre ;)
Og hjelp meg for all del med svenske veteraner og proffspillere .. Kan ingenting om emnet, og hadde vært fint hvis noen kunne fortelle meg hvem som er gode spillere!

Skal se om jeg får oppdatert i morgen!

disco lego sa:
Typedo är en efaren stam med dom flesta medlemmarna från v.19 som inte lyckades där för nuts tog dom och bestämmde sig för att satsa på v20.

Disco vi har snackat och gjort i ordning i runt en månad och haft mycket sammarbete och vänskap från början av spelet.

Det var akkurat det jeg tenkte ^_^
Får håpe at DISCO gjør det bra da ;)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Var vänliga håll er till att lägga upp egna top 20 listor, eller kommentera andras.
 

DeletedUser

Guest
Uddpatering!!

Denne uppdateringen er sponset av oscaar! :awsm:

1 Next - Next Tomorrow ligger der jeg forventet at de skulle ligge. Fikk vel enorm oppslutning av gode spillere uten stamme, som rett og slett tenkte "Denne stammen er inte en pre-made och består av toppspelare". Joda, sikkert rett det! Men nå viser det seg faktisk at beste Next-spiller er Orfevs som har ligget på 1st plass i en god stund! Nå ligger han på 17. plass! Poenghore? Stammen bestå rett og slett av de spillerne som trodde at Next kom til å bli en sensasjon da de troppet opp på topp 20 med en god gjennomsnittspoengsum! Kan inneholde poenghorer, men man vet aldri!
2 Typedo - Typedo har imponert i dag! Det skal sies! Hadde ikke forventet at de skulle klatre over Ohh og DISCO, men det har de tydelig vis klart! Grunnen til veksten kan også være de 100 ekstra barbarlandsbyene som ligger godt til i kontinentet. Skal sies at disse holder seg litt lenger mot midten og kan ikke utnytte barbene på lik måte som f.eks. Sail.
3 DISCO - Danser seg videre på Topp 5 og har fått akademistamme siden sist, er det lurt? Har hørt ryker om at de slipper inn folk flest, og at det verken stilles krav eller aktivitet. Kan fort hende at Akademistammen (PARTY) blir en suksess. Her gjelder det å 'gjøre de rette stegene' ;)
4 Ohh - Ohh nei! Rykket ned i det siste, og får full motstand av resten av K54 som er på full fart opp! Her gjelder det å trå varsomt, for ikke å miste viktige medlemmer, og kan fort rykke noen plasser! Her er det de beste medlemmene som holder stand! 2 av Topp 10 spillere er i stammen og det er slettes ikke verst!
5 XQT - Min stamme!! :D Spillere som Viking Harald (Rank. 1) og Nooooorwaaaaaay (MEG!! Rank. 3) er viktige faktorer. Synd at de ligger så langt nede, men grunnen til det kan enten være dårlig lederskap eller rett og slett at 'Poengspillerne' fra XQTA ikke blir tatt opp i XQT!
Kan komme til å skyte i været hvis det omrokkeres litt, enda svakheten her er plasseringene til folk.
6 *GH* - *GH* har kjempet seg opp en plass, og ser ut til å være på frammarsj! Rekrutterer de fra Ohh? Det vet jeg ingenting om, men tyder på (uten at jeg skal si for sikkert) at de har alliert/IAP med endel stammer i K54. Klarer de å klatre høyere? Bare å vente å se! :)
7 TST - Ønsker seg allierte her og der. Ser ut som at de får det, og de ser ut å nyte det. En mix mellom uerfarenhet og profesjonallitet, men klarer seg ikke alene i en krig. Kan nevnes at de heller ikke har noen spillere på Topp 20.
8 NBD - Never back down! Jo, de går nok ned igjen. Skytt i været de siste dagene og har plutselig gitt XQT motstand! Kommer nok til å bli interessant å følge disse, men spørs om de klarer å holde seg der. Det er det egentlig bare å vente og se!
9 Gnägg - Hestestammen står stand, og ser ut til å være eneste alternativ langs Sør-Øst 'kysten' Kommer til å etablere seg der, og vil nok senere i spillet bli en trussel.
10 Wolky - Går nedover med Wolky, og tviler på at de kommer opp dit de var. Blir frustrerte når medlemmer forlater, og ser ikke ut til at ledelsen holder stand. Hvis det finnes noen profesjonelle spillere her, så burde de finne seg et annet sted å være.
11 Swea - Har vel en del IAP'er som de kunne trenge. Totalt spredt og skal være mye profesjonalitet hvis de deffansive troppene her blir brukt fornuftig. Troppene blir slitne av å vandre, vet dere! Stammen ligner litt på TST, og skal ikke utelukke at de har noe mellom seg ^_^
12 BooYaa - BooYaa har tatt seg sammen, og reist seg fra der hvor de var! Man vet at det er dårlig aktivitet på forum, når de blir totalt slaktet av mine kommentarer. All credz til ledelsen som klarer å holde stammen til like ;)
13 -UT- - Kun èn god spiller og det er en Norske. Har utnyttet seg av barbarlandsbyene her, og vil nok fortsette å utnytte de til TW-teamet (forhåpentlig vis) fjerner dem. De vil allikevel beholde ressursene, og kan komme langt med det. Spiller nr. 2 er for øvrig på rank 213. Huff huff!
14 XQTA - Akademistammen til XTQ, hvor mange av spillerne er satt i K45. Kan hende de drar nytte av bonuslandsbyene, og er overasket over at de har kommet så langt! Her må noen medlemmer flyttes ned/opp mellom hovedstammen for best mulig reklame, men det har ikke ledelsen fått til.
15 Legion - Har fått inn tips fra anonyme kilder at de allierer seg med Wolky, Ohh, _TA_, TP, NM, OB. og 23 og har - ikke overaskende - en IAP med Swea. Må nok passe på at informasjon lekker ut, og kommer nok til å få kritikk fra sine allierte på dette ;) Ligger greit til, og kan komme langt.
16 *OP* - K45 stamme som ser ut å dra nytte av barbarene. kan komme langt, hvis de klatrer litt på rangeringslisten. Typedo kan fort renske dem, og da er det ikke mye man kan gjøre med K45.
17 PfP - NEI! Har hoppet ned 8 (!) plasser? Hva er dette for noe? Lurer på hva som foregår her, og hvorfor spillerne flykter. Har det noe med at det kun kreves 130 poeng for å komme inn?
18 HIV - Har i likhet med PfP mistet kontrollen i midten! Hvor har det blitt av spillerne? Hvis noen har noe info fra PfP eller HIV, så send det for all del på PM! Dette forstår jeg ingenting av :confused:
19 LBC - Rykket opp èn plass og vil nok slite med at medlemmer flytter til PARTY og DISCO. Fryktelig kjipt for Next og resten av K44
20 ~TBH~ - Dårlige spillere som har all verden av plass og kontroll på restene av K55. Ser ingen grunn til at de ikke kommer langt, men det handler nok ikke om erfarenhet!

Sånn! Mer pp = flere lister, så donner gjerne til Nooooorwaaaaay og si at du ønsker en ny liste, så skal jeg gjøre mitt beste for å få til!
Sorry for at jeg har skrevet på Norsk, og jeg håper dere forstår. Hvis noen har lyst å oversette, så er det fritt frem
Dette er mitt syn av saken og inneholder mine meninger. Er aldeles ikke slik det fremstår, og det finnes mange versjoner av den!
Må beklage offensivt språk, og hvis det føles støtende, så skal jeg endre det ;)

Ellers håper jeg at andre også kan lage lister, siden dette blir bare en side av saken. Dessuten så må jeg si at jeg ikke har undersøkt Allianser/IAP og det kan ha stor påvirkning av stoffet som er presentert. Håper også på et kart snart, og kan få mer klarhet i sakene da ;)

mvh.
Nooooorwaaaaay
@Hemmelig
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag skulle bara vilja tilläga en sak om XQT och dess akkedemi som saknas i din toplista de har ryktrerat som riktiga åsnor de har folk lite överallt i världen, men men vi får se hur de klarar sig
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Var vänliga håll er till trådens ämne. Om ni har frågor om forumsreglerna, skicka ett PM till SuperNova.
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle bara vilja tilläga en sak om XQT och dess akkedemi som saknas i din toplista de har ryktrerat som riktiga åsnor de har folk lite överallt i världen, men men vi får se hur de klarar sig

Det er helt riktig. Mange som ligger dårlig på kartet, og er nok den stammen med flest spredte spillere.
Da spørs det helt på hvordan de enkelte spillerne klarer seg, og det er bare å vente å se ;)
 

Fangblade

Member
Reaktionspoäng
0
Update.

1 Next
2 NBD
3 XQT
4 *GH*
5 Ohh
6 DISCO
7 TST
8 Typedo
9 Gnägg
10 -UT-
11 HIV
12 Wolky
13 DSA I
14 XQTA
15 Legion
16 *OP*
17 Swea
18 LBC
19 _TA_
20 NATO


Kommentarer överlåter jag till någon annan. :)
 

DeletedUser

Guest
Update.

1 Next
2 NBD
3 XQT
4 *GH*
5 Ohh
6 DISCO
7 TST
8 Typedo
9 Gnägg
10 -UT-
11 HIV
12 Wolky
13 DSA I
14 XQTA
15 Legion
16 *OP*
17 Swea
18 LBC
19 _TA_
20 NATO


Kommentarer överlåter jag till någon annan. :)

Ja, för allt du ville var att visa att din stam NATO kommit upp till rank 20. ^_^
 

Fangblade

Member
Reaktionspoäng
0
Ja, för allt du ville var att visa att din stam NATO kommit upp till rank 20. ^_^

Nej, tyvärr. Hade vi varit intresserade av så hög rank som möjligt, hade vi nog haft fler medlemmar än 23.

Man måste tänka också, vet du. Och rank 20 är för övrigt ingen bra ranking. Jag har varit bättre rankad som spelare och det är inget jag tar upp på externa.


Tanken var att någon skulle få kommentera och jag är intresserad av att läsa andras kommentarer om stammar. Hoppas du förstod och hoppas du börjar tänka. :)

Med Vänliga Hälsningar
Fangblade
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår att du inte är intresserad av den högre rankningen, en stam ska inte ha det högsta medlemsantalet och har man inte är det bra. Ni har ett perfekt medlemsantal.
Jag menade inte att rank 20 var en bra rankning. Jag menade att eran stam hade nu kommit upp till topp 20, och du ville ha upp lite kommentarer så du fick se/veta vad andra såg om eran stam.

Ja, det är roligt att läsa andras kommentarer.
Dock riktigt tråkigt när bara Norweeeeey gör det, för jag förstår inte ens vad han skriver. Hade varit roligt om en svensk hade kommenterat.

Ay Caramba
 

Fangblade

Member
Reaktionspoäng
0
Jag förstår att du inte är intresserad av den högre rankningen, en stam ska inte ha det högsta medlemsantalet och har man inte är det bra. Ni har ett perfekt medlemsantal.
Jag menade inte att rank 20 var en bra rankning. Jag menade att eran stam hade nu kommit upp till topp 20, och du ville ha upp lite kommentarer så du fick se/veta vad andra såg om eran stam.

Ja, det är roligt att läsa andras kommentarer.
Dock riktigt tråkigt när bara Norweeeeey gör det, för jag förstår inte ens vad han skriver. Hade varit roligt om en svensk hade kommenterat.

Ay Caramba

+1, norska kan vara riktigt svårt att förstå ibland! :thinking:

Det finns nåt som heter Google Translate! Hehe. :)


OnT: Svea känner ja till från värld 18, blir nog inte kvar så väldans länge. Dock har stammen vissa duktiga personer.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Alla nya listor bör vara på svenska bör nu vara på svenska :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Alle nye lister bør være på svensk*

*Alla nya listor bör vara på svenska

Nei, de tuller ikke. Ord med 4 stavelser, eller flere, kan du drite i. Så lenge du skriver med lange/store ord skjønner de ikke hva du sier-.-
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Skal jeg lage ny liste, eller skal jeg vente til en av svenskene gjør det? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Uppdatering!!


1. Next Flott stamme! Beviser at de klarer å håndtere stammen sin på riktig måte ved å beholde 1st plassen. Dessverre så er det få fulle stammer som klarer å matche disse. Hørt rykter om 3-4 kriger her, og det kan umulig være bra ..
2. NBD Never Back Down sier vel alt .. Har skutt i været i det siste, og kan vel sies å være storfavoritter til å lede K55. Profesjonaliteten er god, og tror de kan komme et godt stykke på vei.
3. Gnägg Kjempestamme som ser ut til å ha pågangsmot og ledelse nok til å komme seg langt. Vil nok ta kontroll over de sørlige delene av verdenen, og tror de kan snike seg til en god plassering.
4. *GH* Har nokså god kontroll på K54, og vil vel fortsette å presse på der. Tror de er litt overvurdert, men kan kanskje være den avgjørende faktoren til hvem som vinner verdenen.
5. Ohh Nr. 2 på kontinentet og kan fort bli et offer for 'storebror' *GH*. Den stammen jeg har hatt en god del tro på, og ser ut til at de har klart seg ganske bra. Ligger vegg-til-vegg med *GH*. Hvis det ikke er en allianse, så er det kun 1 som kan overleve ..
6. TST Horer til seg med allianser her og der har jeg fått inntrykk av. De har absolutt nok, men allikevel så er profilen den samme; "Vi söker ständigt allianser." Kommer kanskje til å klare seg godt, men de synker fort ned på rangeringslisten hvis de mister sine allierte.
7. XQT Gamlestammen har synket noen plasser grunnet at jeg å "Crew'et" mitt stakk fra stammen. Endel useriøsitet samt. 'ekstremister' som mener at man kan krige mot alle mulige slags stammer. Huff! Endel flinke folk tross alt, og de skal ha æren for at skuta fortsatt ligger på topp 10. Enn så lenge ..
8. DISCO Hadde ikke forventet at de skulle ligge her nede. Har kanskje sovnet av, og mister vel grepet om topp 10 om ikke lenge. Også skuffende at beste spiller ligger på en beskjeden 83. plass.
9. HIV Har fått mange 'venner' i midten, og ser ut til å klare seg fint, nå som PfP er ute av topp 20. Kan chille seg til en god plassering hvis ikke Next vil ha det anderledes.
10. EOTT Verdens råeste stamme som er alle barbarlandsbyers frykt. Plyndrer både i øst og vest, og består av knall22 og div. andre storplyndrere. Disse skal man absolutt ikke se bort ifra, og med 1.319 i gjennomsnitt pr by, så sier vel det alt. Brace yourself, EOTT is commin'!
11. UPP Strekker seg fra nord til sør, og folk vil nok ikke oppholde seg her lenge.
12. Swea Har spillere på 200p som er plassert i de villeste posisjonene. Utrolig at stammen fortsatt eksisterer.
13. Typedo Har falt noen plasser, og jeg kan si at jeg hadde rett! Typedo var nok ingen god stamme! :) Mye kan skyldes EOTT ..
14. NATO Består av 15 serriøse spillere som man kan vente å se mer av i fremtiden. Beste spiller er sidjeL på en overaskende 6. plass!
15. DSA I Har fått god kontakt på K54, men mangler rett og slett poengene sine. 700 poeng pr spiller er for dårlig, og jeg regner med at de beste spillerne fort kan ryke over til både Ohh og *GH*
16. Wolky Har i likhet med TST skaffet seg masse allianser/IAP. Så skal vi se hvordan de store stammene reagerer på dette.
17. Legion Enda en stamme som visstnok skal holde til i sør-vest. Beste på rangeringslisten ligger rett under meg, men så skal man trykke 15 ganger på 'ner'-knappen for å komme til nestemann! Vil nok finne seg en medspiller ganske snart.
18. *OP* Gjetter på at mange her blir farmet av EOTT. Burde nok slå seg sammen med Typedo for å få de vekk, ellers vil de sakte men sikkert forsvinne.
19. -UT- Beste spiller på en 200-plass .. Dårligste gj.-snitt per spelare. Burde - i likhet med *OP* - slå seg sammen med Typedo for å ta EOTT.
20. MGKL Me Gusta og Killumati som har slått seg sammen. Begge stammer hadde litt for høye forhåpninger, og nå har de slått seg sammen. Blir nok fort adlet bort, enda det påstås at det finnes 'pro' spillere der ;)

Sånn :)
Sorry for at jeg har skrevet på Norsk, og jeg håper dere forstår. Hvis noen har lyst å oversette, så er det fritt frem
Dette er mitt syn av saken og inneholder mine meninger. Er aldeles ikke slik det fremstår, og det finnes mange versjoner av den!
Må beklage offensivt språk, og hvis det føles støtende, så skal jeg endre det

Ellers håper jeg at andre også kan lage lister, siden dette blir bare en side av saken. Dessuten så må jeg si at jeg ikke har undersøkt Allianser/IAP og det kan ha stor påvirkning av stoffet som er presentert. Håper også på et kart snart, og kan få mer klarhet i sakene da

mvh.
Nooooorwaaaaay
@Hemmelig
 
Senast redigerad av en moderator:

godis

Member
Reaktionspoäng
0
....

Uppdatering!!


1. Next Flott stamme! Beviser at de klarer å håndtere stammen sin på riktig måte ved å beholde 1st plassen. Dessverre så er det få fulle stammer som klarer å matche disse. Hørt rykter om 3-4 kriger her, og det kan umulig være bra ..
2. NBD Never Back Down sier vel alt .. Har skutt i været i det siste, og kan vel sies å være storfavoritter til å lede K55. Profesjonaliteten er god, og tror de kan komme et godt stykke på vei.
3. Gnägg Kjempestamme som ser ut til å ha pågangsmot og ledelse nok til å komme seg langt. Vil nok ta kontroll over de sørlige delene av verdenen, og tror de kan snike seg til en god plassering.
4. *GH* Har nokså god kontroll på K54, og vil vel fortsette å presse på der. Tror de er litt overvurdert, men kan kanskje være den avgjørende faktoren til hvem som vinner verdenen.
5. Ohh Nr. 2 på kontinentet og kan fort bli et offer for 'storebror' *GH*. Den stammen jeg har hatt en god del tro på, og ser ut til at de har klart seg ganske bra. Ligger vegg-til-vegg med *GH*. Hvis det ikke er en allianse, så er det kun 1 som kan overleve ..
6. TST Horer til seg med allianser her og der har jeg fått inntrykk av. De har absolutt nok, men allikevel så er profilen den samme; "Vi söker ständigt allianser." Kommer kanskje til å klare seg godt, men de synker fort ned på rangeringslisten hvis de mister sine allierte.
7. XQT Gamlestammen har synket noen plasser grunnet at jeg å "Crew'et" mitt stakk fra stammen. Endel useriøsitet samt. 'ekstremister' som mener at man kan krige mot alle mulige slags stammer. Huff! Endel flinke folk tross alt, og de skal ha æren for at skuta fortsatt ligger på topp 10. Enn så lenge ..
8. DISCO Hadde ikke forventet at de skulle ligge her nede. Har kanskje sovnet av, og mister vel grepet om topp 10 om ikke lenge. Også skuffende at beste spiller ligger på en beskjeden 83. plass.
9. HIV Har fått mange 'venner' i midten, og ser ut til å klare seg fint, nå som PfP er ute av topp 20. Kan chille seg til en god plassering hvis ikke Next vil ha det anderledes.
10. EOTT Verdens råeste stamme som er alle barbarlandsbyers frykt. Plyndrer både i øst og vest, og består av knall22 og div. andre storplyndrere. Disse skal man absolutt ikke se bort ifra, og med 1.319 i gjennomsnitt pr by, så sier vel det alt. Brace yourself, EOTT is commin'!
11. UPP Strekker seg fra nord til sør, og folk vil nok ikke oppholde seg her lenge.
12. Swea Har spillere på 200p som er plassert i de villeste posisjonene. Utrolig at stammen fortsatt eksisterer.
13. Typedo Har falt noen plasser, og jeg kan si at jeg hadde rett! Typedo var nok ingen god stamme! :) Mye kan skyldes EOTT ..
14. NATO Består av 15 serriøse spillere som man kan vente å se mer av i fremtiden. Beste spiller er sidjeL på en overaskende 6. plass!
15. DSA I Har fått god kontakt på K54, men mangler rett og slett poengene sine. 700 poeng pr spiller er for dårlig, og jeg regner med at de beste spillerne fort kan ryke over til både Ohh og *GH*
16. Wolky Har i likhet med TST skaffet seg masse allianser/IAP. Så skal vi se hvordan de store stammene reagerer på dette.
17. Legion Enda en stamme som visstnok skal holde til i sør-vest. Beste på rangeringslisten ligger rett under meg, men så skal man trykke 15 ganger på 'ner'-knappen for å komme til nestemann! Vil nok finne seg en medspiller ganske snart.
18. *OP* Gjetter på at mange her blir farmet av EOTT. Burde nok slå seg sammen med Typedo for å få de vekk, ellers vil de sakte men sikkert forsvinne.
19. -UT- Beste spiller på en 200-plass .. Dårligste gj.-snitt per spelare. Burde - i likhet med *OP* - slå seg sammen med Typedo for å ta EOTT.
20. MGKL Me Gusta og Killumati som har slått seg sammen. Begge stammer hadde litt for høye forhåpninger, og nå har de slått seg sammen. Blir nok fort adlet bort, enda det påstås at det finnes 'pro' spillere der ;)

Sånn :)
Sorry for at jeg har skrevet på Norsk, og jeg håper dere forstår. Hvis noen har lyst å oversette, så er det fritt frem
Dette er mitt syn av saken og inneholder mine meninger. Er aldeles ikke slik det fremstår, og det finnes mange versjoner av den!
Må beklage offensivt språk, og hvis det føles støtende, så skal jeg endre det

Ellers håper jeg at andre også kan lage lister, siden dette blir bare en side av saken. Dessuten så må jeg si at jeg ikke har undersøkt Allianser/IAP og det kan ha stor påvirkning av stoffet som er presentert. Håper også på et kart snart, og kan få mer klarhet i sakene da

mvh.
Nooooorwaaaaay
@Hemmelig

Vill bara säga att Ohh inte är lillebror i k54 när vi ligger över dom.
 
Topp