Top 20 Stam

DeletedUser

Guest
Førsteintrykket mitt av stammene. Dette er mine meninger og mine idèer, så tar forbehold om at alt ikke er riktig her.
Skriv gjerne lister dere også!


1 DISCO - Premade tilde grader. Ligger tettitett i Nord-Vest, og regner med de holder seg der. Ser ut som en sterk stamme med masse potensial, og man skal ikke se bort ifra at denne stammen blir den ledende stammen på K44. Kommer ikke til å se de beste spillerne i denne stammen, men det samholdet de har kan nå langt! Beste stammen, og vil fortsette å være No. 1 en god stund framover!
2 Typedo - En good-looking stam som ser ut til å ha kontroll på K45. Får bare se om de klarer å holde seg der. Ellers ligger de på en stabil 2., så får vi se om det holder.
3 XQT - Ledende stamme på K55, men skal ikke sette penger på at de blir der. Både hovedstammen og akademiet rekrutterer i hytt og pine, uten engang å tenke på beliggenheten. Kommer til å falle tilbake noen plasser senere i spillet.
4 Wolky - Mange spillere som er spredt på en stripe fra Sør-Øst til Nord-Vest. Blir nok et spørsmål om de klarer å holde seg, eller bli klemt ut. Kan hende de rykker både opp og ned, men det avhenger veldig av enkeltindividene innad i stammen.
5 TST - Ledes av madkiller96, som jo var på Rank. 1 en periode. Er en stamme man absolutt ikke skal se bort ifra, og kan fort hende de klarer å klatre noen plasser. Ligger i en stripe fra midten og vestover.
6 *GH* - En god del dårlige spillere her, vil jeg si, men når ingen andre tar iniativet til å bli best på K54, så tror jeg at de kan bli en liten stormakt. Her avhenger nok alt av ledelsen ;)
7 PfP - Har noen gode spillere, men synes det finnes mange flere orginale navn enn det de har fått til her :( Ligger stabilisert i midten, og ser ingen grunn til at de kan holde seg der en periode.
8 Swea - Strekker seg fra øst til vest, og tror ikke de klarer å holde seg lenger enn et par uker ..
9 Ohh - Eneste utfordrer til *GH* som satser kvelitet forran kvantitet! Skal bli spennende å følge med Ohh hvis det bryter ut krig mot *GH*. Godt samlet på flanken i K54!
10 UoSP - Useriøs stamme som burde ha bedre ting å gjøre enn å spille TribalWars.
11 KL - Wee! Beste stamme under 20 spillere, og er lokalisert på K55 .. Har enkelte medlemmer med temperament og burde forsøke å rekruttere til seg noen støttespillere. Om de klarer seg? Det er bare å vente og se.
12 KM - En stamme man absolutt ikke skal se bort ifra. Tar områdene ovenfor Ohh og *GH*, og kan bli sotre hvis Ohh og *GH* får kriget fra seg. Vil nok holde seg lite i fokus til nå, men denne stammen tror jeg kan ha potensial.
13 GNÄGG - Premade på samme måte som DISCO, men her er det færre og bedre medlemmer som står bak. Setter en femmer på at alle har premiumkonto og oppsatt ressursproduksjon. Stammen har jo hele 3 (!!) spillere blandt topp 20, og kan fort bli en trussel for litt av hvert. Her må stammene i Sør få til noe, for at de ikke tar over (enda det tar sin tid).
14 LBC - En stamme alle burde hjelpe. Vil nok høre mye fra de, ettersom de er eneste utfordrer til DISCO. Vil nok få mange allierte, noe som vil lønne seg for hele spillverden. Ser ut som at de har tatt DISCO på allvor, og kommer nok til å bryte ut krig snart, jah.
15 ExE - Ny stamme som jeg har troen på, hvis det ikke hadde vært for ledelsen. Profilen må nok oppgraderes, og kan fort se ut som at de blir useriøse. Holder seg langt unna det som heter Krig, og vil nok sakte men sikkert ta kontorll over sitt teritorium.
16 PMS - Skal de overleve, så burde de alliere seg med LBS. To spredte grupper som jeg tviler vil ha noe samarbeid. Vi får se hvor mye Swag piratene kommer med utover i runden.
17 BoW - rötägg som eneste gode spiller så langt. Ellers kan de være en utfordrer til XQT hvis de spiller kortene sine riktig.
18 Crew - Regner med at Frunk og Fronk står for initiativet. De må nok løfte kvalitetsnivået for å holde stammen ved like
19 Svamp - Tom profil med bilde av en fluesopp. Sier vel litt om hvor dødt det er der nå for tiden. Limited Edition forlater snart, og da er ikke den stammen noe spesielt å være redd for. Ellers har de kapret flanken på K45.
20 _TA_ - Blir nedadlet fort, og medlemmer burde skynne seg til akademistammen i XQT.
 

DeletedUser

Guest
Har du suttit uppe och skrivit det där hela natten eller? ;)
 

DeletedUser

Guest
.........

Tycker en svensk borde skriva sådanna här grejer då jag inte förstår ett skit vad som står*:p
 

DeletedUser

Guest
Har du suttit uppe och skrivit det där hela natten eller? ;)

Sitter på TW 24/7 och er en fin mulighet for å kjenne stammene litt ;)
Ikke alltid det er ting å gjøre ;D

*K*L*K* sa:
Tycker en svensk borde skriva sådanna här grejer då jag inte förstår ett skit vad som står*;)
Hehe, Tenkte på det samme!
Hvis nogen kunne ta seg bryet med å översetta så skal de få lov till det ;)
 

DeletedUser

Guest
Tycker en svensk borde skriva sådanna här grejer då jag inte förstår ett skit vad som står*:p

Jag tycker det bara är roligt att sitta och läsa igenom det norskar skriver. Älskar deras språk och blir alltid glad av det norrmän skriver :)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Tråden handlar om top 20 stammar på v20, håll er till det är ni snälla. :)
 

DeletedUser

Guest
Norway update the rank plz ;) Want to see what you have to say about my tribe ;)
 

DeletedUser

Guest
Which tribe is yours?
I think I will update it later today ;D
 

DeletedUser

Guest
I believe the few very best tribes aren't on top 20. :thinking:
 

DeletedUser

Guest
1 Ohh - Overaskende topplassering! Hadde absolutt ikke forestilt meg dette, men her viser det seg at Ohh virkelig har klart å få med de beste fra K54! Ser ut som at de kommer til å stå der en stund. Usikker på kvaliteten, men 4(!!) stykker på top 20 sier jo litt! Dette var jo noen jeg var spent på, og de har absolutt oversasket!
2 DISCO - Står å danser på topp 3, og tror de holder seg på gulvet. Dette er en stamme som blir værende til slutten, ettersom at så å si alle heter 'Disko ...'. Ville bare vært flaut å skifte stamme da! Sikkert en kvalitetsstamme, men vil få endel konkurranse med Next.
3 Next - Next er absolutt en stamme man skal frykte. Med 4 stykker på topp 20, så viser det at her er det erfarene spillere. Dette er også en stamme - i motsetning til andre profesjonelle stammer - tar inn medlemmer, og det ser ut som et godt valg. Kjenner også lederen som er en erfaren og lederdyktig 'Norrman'! Dette er en fremtidig stamme, og vil for alltid være Next Tomorrow.
4 XQT - Ledende stamme på K55, som har falt noen plasseringer, og vil nok fortsette å falle. Blir nok et samtaleemne, men vet ikke om de vil holde. Har også akademistamme i nord, og den ser samlet og stabil ut.
5 Typedo - Har - i likhet med XQT - falt noen plasser, og ser ut til at masserekrutteringen ikke har lyktes. Har vel et visst grep på K45, men vil nok miste det snart.
6 *GH* - Står på samme plassering, og vil nok bli stående. Ser litt dårligere ut enn de er, og tror de klarer å få kontroll på en liten del av K54
7 Wolky - Nå med akademistamme! Rekrutteringstammen ser ikke ut til å holde stand i likhet med stammen. Blir nok et lett offer for større stammer.
8 TST - True Soldiers Tribe er en av de bedre stammene! I skrivende stund så passerte de Wolky, og ser ut til å passere et par til stammer før BP slutter. Ligger samlet mot midten, og kan få konkurranse mot allianser som PfP og XTQ
9 PfP - Sentrale og stabile. Tror de vil holde midten for seg selv, og kommer ikke til å slippe noen inn! Blir mye spill mot flankene her, og det kan PfP utnytte i høyeste grad.
10 Swea - Dårlige plasseringer men ellers er det vel en helt grei stamme.
11 *OP* - Erstartterne til Typedo. Står sterkt sammen, og kan revulosjonere K45. Kun 100 poeng bak Typedo på Kontinentrangeringen. Skal sies at de har 7 flere byer, men de er mer kompakte og samstemte! Må allikevel kvitte seg med innaktive og dårlige spillere. En average point score på 159 er ikke godt nok .. Fortsatt et flust av bedre spillere i K45 å rekruttere
12 F.U.N - Blir ikke FUN for denne stammen. Ligger mellom stormaktene DISCO og Next. Blir en hard kamp enten de velger å følge DISCO eller Next, men disse gutta må forberede seg på krig!
13 HIV - Ligger sentralt side-by-side med PfP. Kan få problemer med nevnte og sikkert også Next. De burde iallefall skaffe seg noen 'venner' før BP er over =). Hvis ikke vil folk flykte fra stammen. Tok igjen BooYaa i skrivende stund.
14 BooYaa - En stamme som fant ut ad de liksågodt kunne lage seg et cluster i midten av K45. Skaffer de seg en alliance med *GH* så vil det være bra for begge parter. Bryter det ut krig, så vil sikkert Ohh fortsette å tangere rangeringslisten
15 _TA_ - Har overasket siden sist! Rekrutterer det som er å rekruttere i K55, og ser ut til å funke. Tror samholdet er svekket, og at det fort kan bli en dårlig stamme.
16 -NM- - Plukker opp søpla på K45. En stamme som verken Ohh, *GH* eller BooYaa vil ha med å gjøre (tror jeg). Blir nok fort adlet ned etterhvert, hvis ikke stammen viser seg å være en stor underdog!
17 UoSP - Får ikke bedre krittikk siden første tråden, og jeg er overasket over at de fremdeles er på topp 15. Datt fra 15. - 17. i skrivende stund!
18 GNÄGG - 22 spillere på høyt nivå, og kan komme langt hvis de spiller kortene sine riktig og skaffer seg flere medlemmer.
19 OB. - Tok igjen LBC i skrivende stund. Enda noen flere søppelplukkere som må (unnskyld uttrykket) slikke ræva til Ohh, *GH* eller BooYaa for å komme seg langt. Får de det til, så skal man ikke se bort ifra dem ;)
20 LBC - Har skuffet, og var en stamme jeg hadde tro på. Medlemmene ser ut til å være på flukt, og tror ikke stammen har en god fremtid i møte.


Der var oppdateringen!! Sorry for at jeg har skrevet på Norsk, og jeg håper dere forstår. Hvis noen har lyst å oversette, så er det fritt frem ;)
Dette er mitt syn av saken og inneholder mine meninger. Er aldeles ikke slik det fremstår, og det finnes mange versjoner av den!
Må beklage offensivt språk, og hvis det føles støtende, så skal jeg endre det ;)

Ellers håper jeg at andre også kan lage lister, siden dette blir bare en side av saken. Dessuten så må jeg si at jeg ikke har undersøkt Allianser/IAP og det kan ha stor påvirkning av stoffet som er presentert. Håper også på et kart snart, og kan få mer klarhet i sakene da ;)

mvh.
Nooooorwaaaaay
@Hemmelig
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
fin uppdatering!
fortsätt att skriva så kanske man börjar uppskatta norge snart ;)
 
Topp