Top 20 Stam

WhiteAlien

New Member
Reaktionspoäng
0
1. Rawr! min personliga favorit, köttar på och verkar omöjliga att knäcka! Hoppas att de tar hem segern på v.20 vilket de antagligen gör.

2. NbNp Kämpar med Rawr! och har en ljus framtid så länge rawr inte vänder sig emot sin allierade snart.

3. Gnägg vad finns det att säga? Kommer falla nu när Rawr och NbNp piskar sönder dem.

4.NoName En stam som kämpar för att ta sig mot nordväst men är hotade av rawr i området!

5. UPP håller rätt låg profil men bra sammanhållning och vart med sedan länge på v.20

6. TR KROSSAS AV GNÄGG

7. EoJ ett gäng fegisar!

8. SITS en stam med ett gäng trevliga spelare men även några oerfarna nybörjare. kämpar i nordväst med NoName och TWD... Får se.
9. TWD en stam som vart med så länge jag minns... men har bara haft tur, kommer gå ner snart!

10. Typedo som bytt namn, ett gäng spelare som snart hamnar på ett sjunkande skepp.


(6. TR KROSSAS AV GNÄGG) Tror du har lite fel information där ;)
 

DeletedUser

Guest
1. RAWR! "Elitstammen" Tappat lite respekt för er sedan ni tog in Grundbulten och en del bra spelare lämnat, gillar fortf lakozz.. Synd att mesut29 spelar där och ett gäng P12or som lever på sin stam och storlek.

2. NbNp ska bli skoj och få se om eran mass rekrytering gör resultat, Har dock ett par noobs i stammen.

3. UPP Deffstam till RAWR! har dock ett par guldkorn ifrån tidigare världar.

4. P.R.O fd Noname, återstår och se vad ni kan utföra för stordåd! Lycka till.

5. Gnägg tappade sin elegans när Lawliet och co lämnade. Döende Stam..

6. SITS 1 eller 2 bra spelare, dock få medlems antal. Ligger rätt pressade på kartan, får se vad som sker i framtiden

7. EoJ tappade mycket när tottas lämnade, och ännu mer när en del stack med svansen mellan benen när det vankades krig. Annars stått bra i kriget med båda fötterna på jorden.

8. LCN ett gäng rutinerade herrar och damer som växt snabbt, dock rim-lokaliserade.. Extremt dålig placering.

9. BRO Ännu en rim-lokaliserad stam, växer på bra i sydost. Får se vad som händer i framtiden för er.

10. NBoW ligger lite kärvt till mellan massa stammar, får se vad ni kan utföra inom ett par veckor



Gärna fler uppdatering från andra, alltid kul att läsa!

Med vänliga hälsningar
/Kung Ronnie.
 
Senast redigerad av en moderator:

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
1. RAWR! "Elitstammen" Tappat lite respekt för er sedan ni tog in Grundbulten och en del bra spelare lämnat, gillar fortf lakozz.. Synd att mesut29 spelar där och ett gäng P12or some lever på sin stam och storlek.

2. NbNp ska bli skoj och få se om eran mass rekrytering gör resultat, Har dock ett par noobs i stammen.

3. UPP Deffstam till RAWR! har dock ett par guldkorn ifrån tidigare världar.

4. P.R.O fd Noname, återstår och se vad ni kan utföra för stordåd! Lycka till.

5. Gnägg tappade sin elegans när Lawliet och co lämnade. Döende Stam..

6. SITS 1 eller 2 bra spelare, dock få medlems antal. Ligger rätt pressade på kartan, får se vad som sker i framtiden

7. EoJ tappade mycket när tottas lämnade, och ännu mer när en del stack med svansen mellan benen när det vankades krig. Annars stått bra i kriget med båda fötterna på jorden.

8. LCN ett gäng rutinerade herrar och damer som växt snabbt, dock rim-lokaliserade.. Extremt dålig placering.

9. BRO Ännu en rim-lokaliserad stam, växer på bra i sydost. Får se vad som händer i framtiden för er.

10. NBoW ligger lite kärvt till mellan massa stammar, får se vad ni kan utföra inom ett par veckor



Gärna fler uppdatering från andra, alltid kul att läsa!

Med vänliga hälsningar
/Kung Ronnie.

säg då din nick då ;-) så kan vi se om du ngn vidare bra ens själv.

sen har du inte koll alls , för UPP är inte deff stam till Rawr.
 
Senast ändrad:

Aloshii

Member
Reaktionspoäng
0
säg då din nick då ;-) så kan vi se om du ngn vidare bra ens själv.

sen har du inte koll alls , för UPP är inte deff stam till Rawr.

Mesut - Gå inte emot dig själv när du vet att du själv ljuger.
Upp är visst deffstam till Rawr och har vart det under hela kriget. därför NbNp aldrig gått på UPP spelare som legat nära de.

Lycka till v20 med all backstabbing o lögner.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Mesut - Gå inte emot dig själv när du vet att du själv ljuger.
Upp är visst deffstam till Rawr och har vart det under hela kriget. därför NbNp aldrig gått på UPP spelare som legat nära de.

Lycka till v20 med all backstabbing o lögner.

kom med bevis, du vet inget om oss i rawr. och nej de deffar inte UPP och har aldrig gjort någon du vet inget heller.
 

DeletedUser

Guest
1. RAWR! "Elitstammen" Tappat lite respekt för er sedan ni tog in Grundbulten och en del bra spelare lämnat, gillar fortf lakozz.. Synd att mesut29 spelar där och ett gäng P12or some lever på sin stam och storlek.

2. NbNp ska bli skoj och få se om eran mass rekrytering gör resultat, Har dock ett par noobs i stammen.

3. UPP Deffstam till RAWR! har dock ett par guldkorn ifrån tidigare världar.

4. P.R.O fd Noname, återstår och se vad ni kan utföra för stordåd! Lycka till.

5. Gnägg tappade sin elegans när Lawliet och co lämnade. Döende Stam..

6. SITS 1 eller 2 bra spelare, dock få medlems antal. Ligger rätt pressade på kartan, får se vad som sker i framtiden

7. EoJ tappade mycket när tottas lämnade, och ännu mer när en del stack med svansen mellan benen när det vankades krig. Annars stått bra i kriget med båda fötterna på jorden.

8. LCN ett gäng rutinerade herrar och damer som växt snabbt, dock rim-lokaliserade.. Extremt dålig placering.

9. BRO Ännu en rim-lokaliserad stam, växer på bra i sydost. Får se vad som händer i framtiden för er.

10. NBoW ligger lite kärvt till mellan massa stammar, får se vad ni kan utföra inom ett par veckor



Gärna fler uppdatering från andra, alltid kul att läsa!

Med vänliga hälsningar
/Kung Ronnie.

Bra uppdatering, tyckte att nästintill allt stämde, helt rätt.
 

KHKaren1993

New Member
Reaktionspoäng
0
kom med bevis, du vet inget om oss i rawr. och nej de deffar inte UPP och har aldrig gjort någon du vet inget heller.


mesut, du har rätt i att vi som stam inte direkt hjälpt till med deff... men däremot så finns det några spelare i Rawr! som fått hjälp av enskilda spelare i UPP....


Men att vi i UPP skulle vara enbart "deffstam" för Rawr! vet jag inte vad man fått det ifrån.... Kanske det är så att man får titeln "deffstam" för att en spelare får låna lite deff ett tag? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Kanske inte blir jordens bästa läsning då jag är ganska ny på V20 efter uppehåll på 2år, men försöker mitt bästa.

1. RAWR! Number 1 stam ganska överlägset, många som har åsikter om dom, inte minst efter GB joinat upp. Jag har nästan bara träffat på trevligt folk därifrån, finns det nåt som kan stoppa dom?

2. NbNp En stam jag inte haft någon kontakt med alls då dom ligger på andra sidan jordklotet (tur för dom) :)

3. UPP Min egen stamm som har några riktiga guldkorn, trivs bra här.

4. P.R.O Stam som är ganska ny med många trevliga personer i, rekryterar lite, kan nog bli riktigt bra.

5. Gnägg Jag kom in alldeles försent på världen för att förstå vad som utlöste kriget emot NbNp och Rawr! men det finns inte mycket kvar där nu, överlever någon eller är det helt kört?

6. SITS Har tyvärr ingen som helst information eller tyckande om denna stammen

7. EoJ Tappat mycket spelare på senaste tiden men verkar vara ett bra gäng.

8. LCN Ligger väldigt offside för mig, men verkar expandera

9. BRO Vet ingenting

10. NBoW vet ingenting

Som sagt, har dålig koll, men då jag tycker det är kul å läsa andra kommentarer om stammarna så kanske någon gillar mina (dock ej troligt)
 

Aloshii

Member
Reaktionspoäng
0
Mesut - Frälsning...

Du vet att jag lirade i NbNp va?? Så jo, ville adla bort några i närheten men ledningen stoppade mig pga de deffade upp er. Punkt slut.

Vi båda vet att sitta här o konfrontera leder ingen vart, du är för ego för det. Tyvärr är det så.

Och ja - ni har bra spelare i Rawr, men kollar du på stammen i helhet är det inte som folket tror.

Att ni vann kriget - ni hade spion i Gnägg o TR. Eller lättare sagt NbNp hade det. Men GB måste ju slicka bort allt mellan era ***** så ni fick säkert den infon med.
Varsågoda folket så vann de v20! Så kom inte hit och släng massa onödigt skit här som om ni verkligen var värda segern, nej nej!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Att ni vann kriget - ni hade spion i Gnägg o TR. Eller lättare sagt NbNp hade det. Men GB måste ju slicka bort allt mellan era ***** så ni fick säkert den infon med.
Varsågoda folket så vann de v20! Så kom inte hit och släng massa onödigt skit här som om ni verkligen var värda segern, nej nej!

Vi tackade nej till info från spelare i gnägg jag fick även alla bokningar men sket i att lässa, Fick inget av GB häller
 

DeletedUser

Guest
Är roligt att se rykten om ens egen stam (UPP) och dessutom rykten som inte stämmer. Man brukar alltid få sitta och gissa vem som säger sanningen, skönt att sitta på svaret själv för en gångs skull. (Tips KHK beskrev det väldigt bra)
 

DeletedUser

Guest
Mesut - Frälsning...

Du vet att jag lirade i NbNp va?? Så jo, ville adla bort några i närheten men ledningen stoppade mig pga de deffade upp er. Punkt slut.

Vi båda vet att sitta här o konfrontera leder ingen vart, du är för ego för det. Tyvärr är det så.

Och ja - ni har bra spelare i Rawr, men kollar du på stammen i helhet är det inte som folket tror.

Att ni vann kriget - ni hade spion i Gnägg o TR. Eller lättare sagt NbNp hade det. Men GB måste ju slicka bort allt mellan era ***** så ni fick säkert den infon med.
Varsågoda folket så vann de v20! Så kom inte hit och släng massa onödigt skit här som om ni verkligen var värda segern, nej nej!

Nej du, som en viktig spelpjäs i Gnägg kan jag inte hålla med om att Rawr! vann för att de spionerade, jag hade god kontakt med deras ledning och medans jag inte kan bevisa att de inte spionerade på oss, så hoppas och tror jag inte att dom gjorde det.

Rawr! vinner världen rättvist, men sen finns det några där inne som verkligen inte förtjänar vinsten, och vilka det är är inte svårt att lista ut.
 
Topp