Top 20 Stam

DeletedUser

Guest
1 Rawr! 1,246,672 1,246,672 18 69,260 197 6,328 JA
2 Gnägg 1,145,047 1,145,047 35 32,716 202 5,669 JA
3 DEA 684,253 684,253 30 22,808 128 5,346 NEEEJ
4 TST 602,964 602,964 33 18,272 134 4,500 NEEEJ
5 NbNp 584,882 584,882 24 24,370 114 5,131 NEJ
6 *GH* 469,630 469,630 31 15,149 102 4,604 NEEJ
7 HIV 419,758 419,758 32 13,117 96 4,372 NEEEJ
8 DOM 409,955 409,955 6 68,326 61 6,721 NEEJ
9 DISCO 365,002 365,002 32 11,406 81 4,506 NEEJ
10 *OP* 364,940 364,940 33 11,059 95 3,841 NEEEJ
11 UPP 282,273 282,273 35 8,065 75 3,764 NEEJ
12 Crew 243,274 243,274 26 9,357 67 3,631 NEEJ
13 Next 208,181 208,181 16 13,011 45 4,626 NEEJ
14 TGS 188,121 188,121 34 5,533 58 3,243 NEJEJ
15 NwCw 159,252 159,252 28 5,688 54 2,949 NEEJ
16 *GH-A* 146,443 146,443 28 5,230 46 3,184 NEEJ
17 NwCw-A 144,507 144,507 33 4,379 54 2,676 NEEJ
18 FRUKTY 141,563 141,563 33 4,290 47 3,012 NEJ
19 V.L.A 135,816 135,816 34 3,995 51 2,663 NEJ
20 PARTY 125,292 125,292 25 5,012 38 3,297 NEJ


Lite ont om tid, gör en ordentlig lista senare.
 

DeletedUser

Guest
1 Rawr! - Köttar på, ser ut att hålla första placeringen ett bra tag till.
2 Gnägg - Kan växa ganska obekymrat utan att Rawr! säger till. Det blir upp till bevis när ni möts på mitten.
3 DEA - Sköter diplomatin snyggt och växer så det knakar. Det enda problemet som finns är att Rawr! någon gång i framtiden kommer att tycka att det är ont om byar i området att adla, mer behövs inte sägas.
4 TST - Erat läge hade kunnat vara bättre. Att vara i mitten på smeten vid start, brukar inte sluta bra. Dessutom så är inte er OB speciellt imponerande för varken er rank eller poäng.
5 NbNp - Trots de tvivel som har varit på stammen så tror jag ändå på er. Detta gäller till det att ett ordentligt krig väntar er. Vi får se hur vidare era guldkorn till medlemmar väljer att stanna eller gå över till fienden när stunden är inne.
6 *GH* - Få kända namn, få duktiga spelare. Nog om det.
7 Ryktas ha någon typ av relation med både TST och Crew, finns det några byar kvar till er? Gråbyar räknas inte tyvärr.
8 DOM - Stammar med få spelare fungerar sällan. Vi får se om ni lyckas ändra på detta, men jag har mina tvivel.
9 DISCO - Premade, mer än så behövs egentligen inte sägas. Kan gå bra, sålänge ni håller er i nordväst....
10 *OP* - Hm, jag vet inte riktigt vad jag ska säga.... Nej, helt enkelt.
11 UPP - OBn borde varabetydligt högre. Att adla gråbyar fungerar inte i längden även om det gör att ni håller er väl med alla stammar runt om. En värld vinns inte utav flera stammar utan av en.
12 Crew - Med tanke på OBF så känns det som att ni får en del anfall på er. Kommer DEA att lyckas få bort er helt tro? Ser dock ut som att skickligheten finns hos er. Bland vissa spelare. Så vi får väl se.
13 Next - Köttar på lite smått. Vi får se om det håller. Tveksamt.
14 TGS - Gråby adlare. Försvinner snart från top 20.
15 NwCw - Har inte fungerat på andra världar. Jag börjar se ett mönster.
16 *GH-A* - Liknande som moderstammen.
17 NwCw-A - Liknande som moderstammen.
18 FRUKTY - Det kommer krävas mycket skicklighet för att klara sig i er posision. Halkar ner snart.
19 V.L.A - Legat i botten länge, stannar nog där.
20 PARTY - Trots samarbetet med DISCO så tror jag att festen är slut.
 

DiV4

Member
Reaktionspoäng
0
1 Rawr! Håller ribban än och bra
2 Gnägg Inte långt ifrån pallplats 1
3 DEA Vi kör på sakta men säkert
4 NbNp Ingen kommentar
5 TST Bra jobbat att hålla sig vid liv i mitten
6 DOM Ingen kommentar
7 HIV Ingen kommentar
8 *GH* Ingen kommentar
9 DISCO Ingen kommentar
10 *OP* Ingen kommentar
11 UPP Ingen kommentar
12 Crew sorry att ni fick vänta men vi la i en växel igår och resultatet syns, dock bra kämpat
13 TGS Ingen kommentar
14 NwCw Ingen kommentar
15 FRUKTY Ingen kommentar
16 NwCw-A Ingen kommentar
17 V.L.A Ingen kommentar
18 Next Ingen kommentar
19 PARTY Ingen kommentar
20 TWD Ingen kommentar

OBS! när jag skriver "Ingen kommentar" så har jag inte gjort så noga research
Önskar alla lycka till på denna värld!
 

DeletedUser

Guest
Tog en lång stund o göra denna listan.. Försökte samla på mig så mycket som möjligt om allt o alla.. here we go..

1 Gnägg - Rank 1 nu, men håller de hela vägen? Fått massa gratis byar som de inte förtjänar. Finns massa topp stammar runt om er. Sköter ni Diplomatin bra så lär ni hålla er i topp ett bra tag! Aktiva är ni också!
2 Rawr! - Rawr!, den stammen med de vassaste spelarna? Hållt första ranken ett bra tag men nu trilla de ner till rank 2 efter LITE inaktivitet? Lär stanna i Toppen en bra tag, behöver inte ens ngn diplomati för att klara/hålla sig :? Är just nu i krig med en par SMÅ stammar, ser lovande ut för er än så länge.
3 DEA - Vet inte mycket om er förutom att det finns några bra spelare och hög aktivitet där med. Men ni är mellan rank 1 o 2 stammarna.. riktigt dåligt läge och lär inte hålla då någon av dessa stammar kommer vilja växa mer, GREED! Sköter ni era kort rätt så kan ni överraska motståndarna :)
4 NbNp - Överraskat mycket, ingen trodde på er i början men med alla dessa fina rekryteringar och krigandet så har ni bevisat att ni är att räkna med! Fortsätt med det ni gör, ni är bra på det ;) Har massa fina framtidsutsikter!
5 TST - Är i mitten av världen. Sköter diplomatin ganska bra ser det ut som. Fortsätt som ni gör, adla mindre barbs bara. Köttade DEA ett tag, men slutade .. Undrar varför ...
6 DOM - Stabil och stark stam. Bra spelare där. Lite mycket förluster i början men det är inget nu. Fått tillbaka sin ledare :) Har ett fint område de kan växa på.
7 HIV - Är i mitten av världen med sina allierade och kämpar. Krigar på och får lite gratis byar. Överlever endast om ni håller er diplomati stark.
8 DISCO - Kämpar på i sin kontinent. Växer mer o mer, både i inaktivitet och byar :p Tror tyvärr inte på er, då ni börjar få nya stora gäster i kontinenten.
9 *OP* - Vet inte vad ni tänkte när ni gick i krig mot Rawr.. Men dåligt var det. Ni är faller som bara den och lär fortsätta, tror inte Rawr visar NÅD!
10 UPP - Vet inte mycket om er förutom att ni också är i mitten av världen och troligtvis har någon pakt med ''Mitten alliansen'' om man kan kalla de så :p Men ni lär gå ner snart. Er OB går neråt istället för uppåt.. vet inte hur det går till med så är det :D
11 *GH* - Sjunkande ngt(ett skepp var ni aldrig iaf). Slaktades hårt av NbNp och nu tar även gnägg en bit av kakan. Men ja, GH faller som bara den! Och adlar barbs mitt i ett krig :D
12 Crew - Vet ej mycket om er, men ser några bra spelare. Men lär falla ändå, ni kan inte klara er där utan hjälp. De bästa spelarna lär nog joina någon bättre stam. Massa inaktivitet där.
13 TGS - Massinvite stam känns det som.. Lär falla med tiden. När NbNp är klara med det de håller på med :)
14 NwCw-A - Gratis byar här! Faller..
15 FRUKTY - Vet inte mycket om er, förutom att ni har den prat glade gurkan :p Sen adlat lite från rawr :O men det var dock en som slutat lira? .. Sköter ni diplomatin kan ni överleva där ute.. Men... Rawr..
16 NwCw - Gratis byar här! faller...
17 V.L.A - Vet ej riktigt hur ni tänkt.. Igår kötta ni en massa, men idag blir ni köttade. Får se hur detta utvecklas. Om ni inte får med några till stammar på er sida mot Rawr.. Så är ni så gott som borta. Btw.. Ganska nice o se hur Vixzor krigar om Grawzers by :p Kul o se hur ni turas om :D Cred till dig Vixzor! Keep it up!
18 TR - Vet inte mycket om er förutom att ni blev lämnade under ett pågående krig? Men verkar ha gjort det bästa av situationen! Cred till er :) Finns bra o aktiva spelare där. Diplomati är aldrig fel för er del då ni fortfarande är lite små ändå!
19 PARTY - Akademi stam till Disco.. Aldrig gillat familjestammar och akademier.. Lär faila.. Även om det finns bra spelare.
20 TWD - Derp.. Lär faila.. Folk lämnar o joinar ngn annan.

Kommentera PL?Z!
 

zackeikw

Member
Reaktionspoäng
0
Tog en lång stund o göra denna listan.. Försökte samla på mig så mycket som möjligt om allt o alla.. here we go..

1 Gnägg - Rank 1 nu, men håller de hela vägen? Fått massa gratis byar som de inte förtjänar. Finns massa topp stammar runt om er. Sköter ni Diplomatin bra så lär ni hålla er i topp ett bra tag! Aktiva är ni också!
2 Rawr! - Rawr!, den stammen med de vassaste spelarna? Hållt första ranken ett bra tag men nu trilla de ner till rank 2 efter LITE inaktivitet? Lär stanna i Toppen en bra tag, behöver inte ens ngn diplomati för att klara/hålla sig :? Är just nu i krig med en par SMÅ stammar, ser lovande ut för er än så länge.
3 DEA - Vet inte mycket om er förutom att det finns några bra spelare och hög aktivitet där med. Men ni är mellan rank 1 o 2 stammarna.. riktigt dåligt läge och lär inte hålla då någon av dessa stammar kommer vilja växa mer, GREED! Sköter ni era kort rätt så kan ni överraska motståndarna :)
4 NbNp - Överraskat mycket, ingen trodde på er i början men med alla dessa fina rekryteringar och krigandet så har ni bevisat att ni är att räkna med! Fortsätt med det ni gör, ni är bra på det ;) Har massa fina framtidsutsikter!
5 TST - Är i mitten av världen. Sköter diplomatin ganska bra ser det ut som. Fortsätt som ni gör, adla mindre barbs bara. Köttade DEA ett tag, men slutade .. Undrar varför ...
6 DOM - Stabil och stark stam. Bra spelare där. Lite mycket förluster i början men det är inget nu. Fått tillbaka sin ledare :) Har ett fint område de kan växa på.
7 HIV - Är i mitten av världen med sina allierade och kämpar. Krigar på och får lite gratis byar. Överlever endast om ni håller er diplomati stark.
8 DISCO - Kämpar på i sin kontinent. Växer mer o mer, både i inaktivitet och byar :p Tror tyvärr inte på er, då ni börjar få nya stora gäster i kontinenten.
9 *OP* - Vet inte vad ni tänkte när ni gick i krig mot Rawr.. Men dåligt var det. Ni är faller som bara den och lär fortsätta, tror inte Rawr visar NÅD!
10 UPP - Vet inte mycket om er förutom att ni också är i mitten av världen och troligtvis har någon pakt med ''Mitten alliansen'' om man kan kalla de så :p Men ni lär gå ner snart. Er OB går neråt istället för uppåt.. vet inte hur det går till med så är det :D
11 *GH* - Sjunkande ngt(ett skepp var ni aldrig iaf). Slaktades hårt av NbNp och nu tar även gnägg en bit av kakan. Men ja, GH faller som bara den! Och adlar barbs mitt i ett krig :D
12 Crew - Vet ej mycket om er, men ser några bra spelare. Men lär falla ändå, ni kan inte klara er där utan hjälp. De bästa spelarna lär nog joina någon bättre stam. Massa inaktivitet där.
13 TGS - Massinvite stam känns det som.. Lär falla med tiden. När NbNp är klara med det de håller på med :)
14 NwCw-A - Gratis byar här! Faller..
15 FRUKTY - Vet inte mycket om er, förutom att ni har den prat glade gurkan :p Sen adlat lite från rawr :O men det var dock en som slutat lira? .. Sköter ni diplomatin kan ni överleva där ute.. Men... Rawr..
16 NwCw - Gratis byar här! faller...
17 V.L.A - Vet ej riktigt hur ni tänkt.. Igår kötta ni en massa, men idag blir ni köttade. Får se hur detta utvecklas. Om ni inte får med några till stammar på er sida mot Rawr.. Så är ni så gott som borta. Btw.. Ganska nice o se hur Vixzor krigar om Grawzers by :p Kul o se hur ni turas om :D Cred till dig Vixzor! Keep it up!
18 TR - Vet inte mycket om er förutom att ni blev lämnade under ett pågående krig? Men verkar ha gjort det bästa av situationen! Cred till er :) Finns bra o aktiva spelare där. Diplomati är aldrig fel för er del då ni fortfarande är lite små ändå!
19 PARTY - Akademi stam till Disco.. Aldrig gillat familjestammar och akademier.. Lär faila.. Även om det finns bra spelare.
20 TWD - Derp.. Lär faila.. Folk lämnar o joinar ngn annan.

Kommentera PL?Z!

Kommentar: Grymt:D
 

DeletedUser

Guest
1. Gnägg - Har kontroll över södra delen av världen, dock ingen kontinent... Delar K54 med NbNp och K55 med Dea, ni får visa att ni äger någon kontinent helt och hållet.. War maybe? ;>
2. Rawr! - Kontroll över K45, inge snack om saken.. Köttar sig även in mot mitten, utåt mot rimmen, ner mot K55 och väst åt K44, åt alla håll helt enkelt. ;) Få medlemmar, bra aktivitet, bra köttande, respekt av allt och alla, etc. Kan det bli mycket bättre?
3. NbNp - Stammen med bästa spelaren (Grundbulten), bra ledarskap, bra kontroll över K54.. Gäller dock att hålla Gnägg borta från erat territorium. Ni har växt väldigt mycket senaste veckorna, fortsätt så några veckor till så är ni rank 1. Inge snack om saken. Tror dock det är dags för krig snart då ni är omringade av Gnägg och DOM.
4. DEA - Sjunkit en rank?! D: Nä men ni är inte en stam jag någonsin trott på, lever i skuggan av sina allierade och slickar r*v för att inte bli adlade.
5. HIV - Rekryterat eliten från UPP därav storökningen av poäng.. Får bli mer adlande annars stannar ni inte länge till på top 5. Sen ligger ni i mitten av alla stammar som jobbar för fullt för att få kontroll över sin kontinent... Brukar aldrig sluta bra tyvärr.
6. DOM - Denhär stammen har några riktigt duktiga spelare, sen har den några riktigt dåliga spelare som fått massa internadlingar och absolut inte är värda sin placering enligt mig. Stock = Sjukt duktig spelare. Pepe 1 = Internadlare. Tar vi ett exempel så har pepe 1 mer poäng än Stock och Stock har dubbla OBAn, gillade denhär stammen mer när det bara var De Omutbara och Stock.
7. TST - Tjockhuvudet lämnade för Rawr!, ni går på med allt ni har, Gnägg, Dea och Rawr! går på er, ni får storstryk. Hur tänkte ni egentligen? Se över skyddsutrustningen innan ni anfaller grannen...
8. DISCO - Untz Untz
9. UPP - Är det några riktiga spelare här fortfarande? De bästa har ju gått över till HIV?
10. TR - Jaadu..
 

davva21

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vet inte vad du menar med att HIV har rekryterat UPPs bästa spelare. Dom har rekryterat en spelare av oss, Shino. Han var inaktiv och skulle bli internadlad, så jag vet inte om han klassas som bäst...
 

DeletedUser

Guest
Jag vet inte vad du menar med att HIV har rekryterat UPPs bästa spelare. Dom har rekryterat en spelare av oss, Shino. Han var inaktiv och skulle bli internadlad, så jag vet inte om han klassas som bäst...

Ajdå, my bad.. Menade såklart Crews bästa spelare...
 

DeletedUser

Guest
1. Gnägg - Har kontroll över södra delen av världen, dock ingen kontinent... Delar K54 med NbNp och K55 med Dea, ni får visa att ni äger någon kontinent helt och hållet.. War maybe? ;>
2. Rawr! - Kontroll över K45, inge snack om saken.. Köttar sig även in mot mitten, utåt mot rimmen, ner mot K55 och väst åt K44, åt alla håll helt enkelt. ;) Få medlemmar, bra aktivitet, bra köttande, respekt av allt och alla, etc. Kan det bli mycket bättre?
3. NbNp - Stammen med bästa spelaren (Grundbulten), bra ledarskap, bra kontroll över K54.. Gäller dock att hålla Gnägg borta från erat territorium. Ni har växt väldigt mycket senaste veckorna, fortsätt så några veckor till så är ni rank 1. Inge snack om saken. Tror dock det är dags för krig snart då ni är omringade av Gnägg och DOM.
4. DEA - Sjunkit en rank?! D: Nä men ni är inte en stam jag någonsin trott på, lever i skuggan av sina allierade och slickar r*v för att inte bli adlade.
5. HIV - Rekryterat eliten från UPP därav storökningen av poäng.. Får bli mer adlande annars stannar ni inte länge till på top 5. Sen ligger ni i mitten av alla stammar som jobbar för fullt för att få kontroll över sin kontinent... Brukar aldrig sluta bra tyvärr.
6. DOM - Denhär stammen har några riktigt duktiga spelare, sen har den några riktigt dåliga spelare som fått massa internadlingar och absolut inte är värda sin placering enligt mig. Stock = Sjukt duktig spelare. Pepe 1 = Internadlare. Tar vi ett exempel så har pepe 1 mer poäng än Stock och Stock har dubbla OBAn, gillade denhär stammen mer när det bara var De Omutbara och Stock.
7. TST - Tjockhuvudet lämnade för Rawr!, ni går på med allt ni har, Gnägg, Dea och Rawr! går på er, ni får storstryk. Hur tänkte ni egentligen? Se över skyddsutrustningen innan ni anfaller grannen...
8. DISCO - Untz Untz
9. UPP - Är det några riktiga spelare här fortfarande? De bästa har ju gått över till HIV?
10. TR - Jaadu..



Tack så mycket ;)
 

DeletedUser

Guest
Ganska länge sen man såg en uppdatering här (en del som har hänt sen sist iallafall). Någon som har energin att göra en lista, eller ska jag skrapa ihop en själv under morgondagen?
 

mrde

Member
Reaktionspoäng
0
...

1 Rawr leder stort bra OBA många erfarna spelare profil bild 7 av 10

profil text 1 av 10


2 Gnägg ett par kända spelare bra oba

3 NbNp har bästa spelaren i v20 i stammen profil 8 av 10 bra OB fast i försvar

4 disco nja vet inte mycket om dom stor förlust när ledaren leavade dom

5 TR liten outsider som jag inte hade sett till innan dom kom top 10 - 5 inte jättre bra OB ser ut att ha växt fort

6 EOJ när startade dom här? inte sett till dom förr känner igen några namn får se om Sir Hero kan strya upp detta till något bra j

7 Party discos akademi stam vet inte så mkt vad jag ska säga tror dom kommer sjunka i rank snart

8 UPP hmm gammla WARL We Are Legends från v16 med KHkharen dom andra ledarna känner jag inte till vid rodet kan nog gå kanske bra om dom inte hamnar i trubble mot en lika bra rankad stam :p

9 NoName sakengrejjen mannen myten gör allt för att inte dö går med iap till den stam han blir anfallen av sen när han har byggt upp sig gör han en egen stam för han vill vara ledare själv o försöker rekrytera alla från gammla stammen till sin egen ett krig skulle nog rada dom från kartan en gång för alla

10 HIV sjunker i poäng såg lovande ut i början men nu håller dom på o tappa top 10 platsen får ta o hitta vänner om dom ska överleva "skoja"



Snabb random aldrig gjort en topp 10 stam bedömning så detta var min första gjorde den för ingen han skrev o ville liva upp lite "hatmeddelande?" var vänlig o skriv
 

DeletedUser

Guest
1 Rawr!
Ligger fast förankrade som ledande köttare på världen, förtjänar både rank och respekt.

2 Gnägg
Är i grunden duktiga köttare, finns många hedervärda spelare, men dessvärre även några som drar ner anseendet och borde mutas av ledningen.

3 NbNp
Ganska tyst härifrån, tysta stammar brukar vara bättre än de verkar. Grundbulten är ansiktet utåt både i forum och krig.

4 EoJ
Hade något på gång, verkar dock ha fastnat i startblocken. Kan möjligtvis resa sig ännu en gång. Frågan är vad de ämnar åstadkomma i så fall?

5 NoName
Har väl inte det mest tacksamma läget såvida inte Rawr! verkligen gillar dem. Har en del att bevisa och en svår väg att gå för att göra någon skillnad i världen.

6 UPP
-

7 TR
Håller sig på andra sidan världen mot var jag befinner mig, har därav inte stött på dem och vet därmed inget om dem som jag kan erkänna att jag vet.

8 SITS
Slåss med NoName och TWD om att klämma in sig i nord-väst mellan NbNp och Rawr! som i framtiden kommer göra anspråk även på den sidan av världen.

9 TWD
I princip samma som innan, skillnaden är att dessa enligt rykten håller på att gräva sin egen grav diplomatiskt.

10 Typedo
Har en minst sagt prekärt läge mitt i kartan, ska de lyckas fly österut?
 

DeletedUser

Guest
1. Rawr! min personliga favorit, köttar på och verkar omöjliga att knäcka! Hoppas att de tar hem segern på v.20 vilket de antagligen gör.

2. NbNp Kämpar med Rawr! och har en ljus framtid så länge rawr inte vänder sig emot sin allierade snart.

3. Gnägg vad finns det att säga? Kommer falla nu när Rawr och NbNp piskar sönder dem.

4.NoName En stam som kämpar för att ta sig mot nordväst men är hotade av rawr i området!

5. UPP håller rätt låg profil men bra sammanhållning och vart med sedan länge på v.20

6. TR KROSSAS AV GNÄGG

7. EoJ ett gäng fegisar!

8. SITS en stam med ett gäng trevliga spelare men även några oerfarna nybörjare. kämpar i nordväst med NoName och TWD... Får se.
9. TWD en stam som vart med så länge jag minns... men har bara haft tur, kommer gå ner snart!

10. Typedo som bytt namn, ett gäng spelare som snart hamnar på ett sjunkande skepp.
 

DeletedUser

Guest
1. Rawr! En bra stam med bra spelare, tror mycket på Rawr!

2. NbNp Kämpar på, växer snabbt och har gått om Gnägg. Dessa är riktiga kämpar!

3. Gnägg Sjunker lite snabbt, inga ord längre, sorry! :(

4. UPP Är nära Rawr men verkar klara sig bra, bra kämpat!

5. P.R.O så nya så jag inte kan säga något. Rekryterar dock flyktingar och fel spelare :)

6. EoJ bra spelare, men verkar sjunka snabbt i poäng. Men ni kämpar på bra!

7. NoName sjunker då de flesta spelare gått till P.R.O.

8. TWD Dessa har vart med länge, kämpat på bra och tror ni kommer långt i denna värld!

9. SITS sköter sin diplomati fel, men annars bra spelare. Tror dock dessa kommer välja fel sida

10. LCN vet inget om dessa, men lycka till antar jag :)


Hatar ingen, men behövs det, så ogillar jag bättre.
 
Topp