Tits förklarar krig emot tistel - troja

DeletedUser

Guest
Lol



Massor av stolpskott på v9 forumet som bara gnäller.

Japp om någon gnäller om oss, så måste vi gnälla tillbaka :D

Är ju rätt svårt att inte göra det, man kollar ju forumet för att få reda på vad som händer, läser något inlägg som t.ex det växjo skrev och plötsligt så har man skrivit ett inlägg :eek:
 

DeletedUser

Guest
JAg menar på smisk xD jag är trött xD sorry xD DET var tistel som börja bomba oss. sorry xD så nu är det rätt
 

DeletedUser

Guest
han han inte läsa det jag skrev nyss innan han kommenterade xD
 

DeletedUser

Guest
HAHA det roliga var att VI inte fick några inkommande på en gång.. xD utan det var vi som börja bomba dem.. xD lite kul

Är inte det bra? :D
Ni har ju redan några som attackerar er, så bara roligt för er väl om ni inte får in attacker direkt? :) (om det nu var så)

Förresten varför låter du dina medlemmar adla barbs i närheten av oss? :O
Fick rensa upp en ful prick (väldigt liten tyvärr) igår :(
 

DeletedUser

Guest
Finns idioter som gör saker utan godkännande tyvärr Mycket därför detta krig blev av med :)
 

BeerBelly

New Member
Reaktionspoäng
0
JAg menar på smisk xD jag är trött xD sorry xD DET var tistel som börja bomba oss. sorry xD så nu är det rätt

Nu var det inte så att vi "började" bomba.. Ni skickade anfall mot en av de våra samt anföll Troja, vi i Tistel valde att svara på dessa anfall direkt.
Så ja krigsförklaringen kom från eran sida men innan du skrev denna tråd.
 

DeletedUser

Guest
Undanflykter och undanflykter.. VI har inte haft något med troja att göra.. Har inte ens pratat med dem. om diplomati.. Som sagt har inte haft någon kontakt..
Kanske varit tjafs om någe by MEN inget som tagits upp och inget som skulle vara provocerande..

SEN så säger du att vi skickade på en av era.. Jasså det menar du.. Du menar inte att under denna tid vi satt och snacka diplomati och diverse. Så kom det absolut inge inkommande på oss. Nu är du antagligen full av sprit eller så är du bara helt bakom flötet.


En låt till troja samt tistel,

http://www.youtube.com/watch?v=DWfQOm8lb8Y
 

DeletedUser

Guest
Jeppe75 i vår stam fick iallafall ett antal inkommande från er.....men attackerna kanske skickade sig själva?:awsm:
 

DeletedUser

Guest
som jag sa små tjafs mellan spelare.. Inget som tagits upp.. Så vad skulle jag kunna göra åt saker som jag inte vet något om .. Det är därför vi har ledning . för att man ska kunna komunisera(stavning) Jag bits liksom inte.
 

DeletedUser

Guest
HAHA larviga tistel börjar köra med fula knep emot oss xD Börjar få kö på en spelare. och börjar bomba sprit med det kontot xD jävla larvigt.. varför ens hålla på så kör rent ut istället
 

DeletedUser

Guest
HAHA larviga tistel börjar köra med fula knep emot oss xD Börjar få kö på en spelare. och börjar bomba sprit med det kontot xD jävla larvigt.. varför ens hålla på så kör rent ut istället

Om dom fått kö från spelarn inom er stam så är det väl spelarn i er stam som svikit er?
Då är det ju inte så mycket att bry sig om tistel kör taktiskt och utnyttjar kö :)
 

DeletedUser

Guest
haha nee xD vart kicken på en gång.. Men att ens acca denna förfrågan på kö bara det är dålig stil tycker jag..
 

DeletedUser

Guest
HAHA larviga tistel börjar köra med fula knep emot oss xD Börjar få kö på en spelare. och börjar bomba sprit med det kontot xD jävla larvigt.. varför ens hålla på så kör rent ut istället

Senast jag hörde diskussioner om KÖ-regler så är det emot reglerna att göra som Tistel gjorde. Man skall "spela kontot som man skulle spelat det om det vore ens egna konto". Så att suicida mot stammedlemmar eller göra andra saker som äventyrar relationer mellan två stammar är - om jag inte missminner mig - emot reglerna för kontoövervakning.

Kan förstås ha fel, även om det är ytterst sällan.
 

DeletedUser

Guest
Senast jag hörde diskussioner om KÖ-regler så är det emot reglerna att göra som Tistel gjorde. Man skall "spela kontot som man skulle spelat det om det vore ens egna konto". Så att suicida mot stammedlemmar eller göra andra saker som äventyrar relationer mellan två stammar är - om jag inte missminner mig - emot reglerna för kontoövervakning.

Kan förstås ha fel, även om det är ytterst sällan.

Då försvinner ju lite av det "taktiska" i spelet ju :(
 
Topp