Tits förklarar krig emot tistel - troja

DeletedUser

Guest
får ont i mina ögon varje gång jag läsa i dessa trådar, har alla en "bad hair day" eller?

seriöst chilla och kriga, ta gärna era flame på varandra privat!

Kan bara önska båda parter lycka till.

säger jag något konstigt skyller jag på alcoholen...notera jag är ingen promillion troende... jag dricker alcohol för att jag vill...
 

BeerBelly

New Member
Reaktionspoäng
0
Ja ni behöver inte komma med krigsförklaring nu först..

Först bjöd ni in folk från våra forna fiender sedan skickar ni anfall mot oss, som svar på det anfaller vi tillbaka som vilken annan stam skulle gjort.

Men visst det kan vara bra ni förtydligar det vi redan visste :cool:
 

växjo2

Member
Reaktionspoäng
0
-

Ja ni behöver inte komma med krigsförklaring nu först..

Först bjöd ni in folk från våra forna fiender sedan skickar ni anfall mot oss, som svar på det anfaller vi tillbaka som vilken annan stam skulle gjort.

Men visst det kan vara bra ni förtydligar det vi redan visste :cool:

jag tycker att ni just nu har 2 större problem. 4:20 grabbarna köttade era front.. och ni säger att * våra def är ute i sprits front*
sprit kommer snart med, så jag tycker ni borde samla ihop er och skita i TITS å bara ge tillbaks byarna ni har tagit, annars blir Tistels livslängd ännu kortare.
 

andreas1001

Member
Reaktionspoäng
3
Ja ni behöver inte komma med krigsförklaring nu först..

Först bjöd ni in folk från våra forna fiender sedan skickar ni anfall mot oss, som svar på det anfaller vi tillbaka som vilken annan stam skulle gjort.

Men visst det kan vara bra ni förtydligar det vi redan visste :cool:

trodde ni bjöd in alla våra stora spelare.
 

DeletedUser

Guest
Bara för er i Tistel att inse att ni åkte på stordäng i pop. (Kanske en tankeställare vore på plats att det kan vara en idé att sköta sina kort rätt också?). Inom kort kommer ni även åka på stordäng i statistiken.
 

Zinad

New Member
Reaktionspoäng
0
Jaa eftersom tistel inte gjorde en krigsförklaring emot oss utan BARA pang på och vi var tydligen i krig med dem.

Vi har losat massa byar jaa crew till er för detta fina bomb anfall ni gjorde emot os

Troja Har tydligen en allians med tistel. Så när sprit förklarade krig emot tistel. så fick vi troja på oss utan krigs förklaring där med..

Så här med förklarar tits krig emot troja och tistel

MVH BiltjuveN ledare för TITS


Tistel och Troja gjorde likadant mot 1%. Pang så var nästan alla i 1% under anfall utan någon krigsförklaring. Efter 2 veckor skrev jag till Fidel var krigsförklaringen blev av?? Svaret jag fick var att dem tyckte krigsförklaringar var jeöt onödigt. Nu får dem äntligen smaka av massa andra stammar och jag gillar det. Tistel och Troja ni är FAIL
 

DeletedUser

Guest
Tistel och Troja gjorde likadant mot 1%. Pang så var nästan alla i 1% under anfall utan någon krigsförklaring. Efter 2 veckor skrev jag till Fidel var krigsförklaringen blev av?? Svaret jag fick var att dem tyckte krigsförklaringar var jeöt onödigt. Nu får dem äntligen smaka av massa andra stammar och jag gillar det. Tistel och Troja ni är FAIL

Tistel och troja är inte fail! Med tanke på hur tistel jobbat sig upp från noll och vunnit betydande krig på vägen = Dom var bra...
Sedan att diplomatin sköts fel är ju en annan sak....
 

DeletedUser

Guest
Onödigt att hjälpa fienden, pang på, bus, förvirring ska de va :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Krig? Utan krigsförklaring?

Efter vi hade krigat i en vecka(plockat byar i mängder) hade 1% medlemmarna fortfarande inte fattat att vi krigade mot dom... :D
Och vad jag förstog så hjälpte dom NVM men jag var ju inte så insatt i kriget, men visst spelet blir roligare med krigsförklaringar och ärligare, men det finns inget krav på det... De e lite av spelet så att säga, men tistel har ju "som man bäddar får man ligga" =)
 

DeletedUser

Guest
Efter vi hade krigat i en vecka(plockat byar i mängder) hade 1% medlemmarna fortfarande inte fattat att vi krigade mot dom... :D
Och vad jag förstog så hjälpte dom NVM men jag var ju inte så insatt i kriget, men visst spelet blir roligare med krigsförklaringar och ärligare, men det finns inget krav på det... De e lite av spelet så att säga, men tistel har ju "som man bäddar får man ligga" =)

Förklarar man inte krig så kan man inte kalla det för krig heller. Då får man helt enkelt kalla det för expansion eller nåt liknande.
 

DeletedUser

Guest
Men i så fall kan man ju kalla det som så att tistel ville göra en expansion jämt emot TITS?

Det var ju därför vi inte ville ha det som ett officiellt krig. Då det bara verkade vara expansion(ingen förklaring) men medlemmarna kallade det för krig...
 

DeletedUser

Guest
Så stats i denna tråd skall alltså vara från när tits startat krig mot tistel. slut :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Men tistel kallade det krig utan krigsförklaring.

Men då var det ju inte krig? :D :awsm: :D
Har inte vart så insatt... men ibland kan jag förstå att man inte vill att alla ska veta att man har krig, men skiten kommer ju nu då
 
Topp