Tits förklarar krig emot tistel - troja

växjo2

Member
Reaktionspoäng
0
-

smisk är ingeting mer än en lite shet stam (förlåt för språket ) men dom ville bara använda det här perfekta tillfälle och anfall.. dom kommer ej att leva länge ,
 

DeletedUser

Guest
smisk är ingeting mer än en lite shet stam (förlåt för språket ) men dom ville bara använda det här perfekta tillfälle och anfall.. dom kommer ej att leva länge ,

Verkligen?

Konstigt att du plötsligt vet mer än oss i smisk...
Har du såna där telekenikrafter eller vad det heter? :O
 

DeletedUser

Guest
Är väl bättre du tänker efter innan du skriver, istället för att bara tänka efter tillräckligt mycket för att be om ursäkt för ditt språk?
 

DeletedUser

Guest
Igår 21:42
LepraLars "Fegt utan krigsförklaring"

Man märker väl när anfallen kommer eller?

Löjligt!

En krigsförklaring brukar komma i alla fall några timmar innan man förklarar krig, så att motståndaren i alla fall får en chans att förbereda sig, elr hur?

Löjligt är det bara om man är så dålig att man inte kan ge sina fiender i alla fall så mkt tid att förbereda sig:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Är väl bättre du tänker efter innan du skriver, istället för att bara tänka efter tillräckligt mycket för att be om ursäkt för ditt språk?

Jag tror han tänkte innan han skrev, kommer i alla fall fram till samma slutsats när jag tänker :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Vi inte är så mycket...än. Men att be om ursäkt för språk man kunnat UNDVIKA att använda är mer fel än rätt.
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
En krigsförklaring brukar komma i alla fall några timmar innan man förklarar krig, så att motståndaren i alla fall får en chans att förbereda sig, elr hur?

Löjligt är det bara om man är så dålig att man inte kan ge sina fiender i alla fall så mkt tid att förbereda sig:awsm:

En krigsförklaring via PM är dock inte på något vis "fegt" och den är precis lika gällande som om krigsförklaringen vore upplagd på externa.
Bara för att man inte lägger upp den på externa så är det inte fegt..
 

DeletedUser

Guest
En krigsförklaring via PM är dock inte på något vis "fegt" och den är precis lika gällande som om krigsförklaringen vore upplagd på externa.
Bara för att man inte lägger upp den på externa så är det inte fegt..

vart sa jag det då? :)

Nej den är precis lika gällande, enligt mig i alla fall :awsm:
 

DeletedUser

Guest
En krigsförklaring brukar komma i alla fall några timmar innan man förklarar krig, så att motståndaren i alla fall får en chans att förbereda sig, elr hur?

Löjligt är det bara om man är så dålig att man inte kan ge sina fiender i alla fall så mkt tid att förbereda sig:awsm:

Pang på bara, skapa förvirring, vinn snabbt :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Att vara så stor som din stam är, Jooni (och växjo2 också, för den delen) och sen klanka ner på en lite mindre stam än eran med mindre (storleksmässigt) spelare...gör det er häftiga?

Nej, tvärtom. Det bevisar bara vad folk tycker (åtminstone ca 3 stycken som startat tråd om det), och det är att ni tror att ni är bäst, bara för att ni är större. Och det är denna skillnaden i storlek och attityd som gör denna värld förj-la tråkig. Trist att ni ska hålla på såhär i forumet.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Att vara så stor som din stam är, Jooni (och växjo2 också, för den delen) och sen klanka ner på en lite mindre stam än eran med mindre (storleksmässigt) spelare...gör det er häftiga?

Nej, tvärtom. Det bevisar bara vad folk tycker (åtminstone ca 3 stycken som startat tråd om det), och det är att ni tror att ni är bäst, bara för att ni är större. Och det är denna skillnaden i storlek och attityd som gör denna värld förj-la tråkig. Trist att ni ska hålla på såhär i forumet.

Lol

I lol'd so hard, vad spelar det för roll i vilken stam de spelar i?
Fan ni som gnäller, tro fan det inte spelar någon jävla roll om de spelar i en rimstam på 1k poäng eller en en stam på 17 mille.
Fan du som gnäller om det, jag ser inget inlägg där de tar stöd på sin stam eller något liknande?

Massor av stolpskott på v9 forumet som bara gnäller.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Ja så säger stockholmarna med om att folk hatar deras attityd...
Vart en råtta än vänder sig så är det någon som hatar dom förutom i sitt gäng... samma på tw = sprit, 4:20

Hur känner du då zoofobi?
Du har ju velat vara på vår sida 2 gånger och sedan inte 2 gånger, förnekelsens hetta är för jävlig va? :eek:


Sista offTopic inlägget jag gör här, annars blir det synd om Humble ;)

Avslutar med onT:
Lite statistik med 24 h hade suttit fint.
 

DeletedUser

Guest
Hur känner du då zoofobi?
Du har ju velat vara på vår sida 2 gånger och sedan inte 2 gånger, förnekelsens hetta är för jävlig va? :eek:


Sista offTopic inlägget jag gör här, annars blir det synd om Humble ;)

Avslutar med onT:
Lite statistik med 24 h hade suttit fint.

Jag har assisterat er med trupper först, sedan tog jag till mitt förnuft och skickade hem dom innan någon skada var skedd..
Kommer att stå på tistels sida mot tits, sprit, 4:20 och gör även så nu!
Så heja TISTEL!
 
Topp