Tits förklarar krig emot tistel - troja

DeletedUser

Guest
Jaa eftersom tistel inte gjorde en krigsförklaring emot oss utan BARA pang på och vi var tydligen i krig med dem.

Vi har losat massa byar jaa crew till er för detta fina bomb anfall ni gjorde emot os

Troja Har tydligen en allians med tistel. Så när sprit förklarade krig emot tistel. så fick vi troja på oss utan krigs förklaring där med..

Så här med förklarar tits krig emot troja och tistel

MVH BiltjuveN ledare för TITS
 

DeletedUser

Guest
Trevligt, en stam som vågar förklara krig till skillnad från vissa andra :awsm:
 

DeletedUser

Guest
haha xD cred/creds* mena jag säkert xD vet ej xD

Varför inte bara stå för att man ska kriga istället för att fjolbomba internt på servern ?
 
Reaktionspoäng
0
Jaa eftersom tistel inte gjorde en krigsförklaring emot oss utan BARA pang på och vi var tydligen i krig med dem.

Vi har losat massa byar jaa crew till er för detta fina bomb anfall ni gjorde emot os

Troja Har tydligen en allians med tistel. Så när sprit förklarade krig emot tistel. så fick vi troja på oss utan krigs förklaring där med..

Så här med förklarar tits krig emot troja och tistel

MVH BiltjuveN ledare för TITS


GL/HF må era tuttar kväva tistlarna i sin linda (lr nåt).
 

DeletedUser

Guest
WoooW asmodigt ju.. med tanke på att dem två bästa stammarna på v9 redan kör mot Tistel^^
 

DeletedUser

Guest
Alltså tits borde inte ha så mkt trupper
när dom förlorat massa byar mot
tistel och ändå vågar gå ut i krig mot
trjoja fast det kan vara farligt..
 

DeletedUser

Guest
WoooW asmodigt ju.. med tanke på att dem två bästa stammarna på v9 redan kör mot Tistel^^

som sagt det var vi som var deras första offer det var vi som försökte så gott vi kunde

Och trupper har vi snart igen xD
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Gl hf :) kul med krigsförklaringar. Lite statistik kanske då det känns som om detta har på gott i smyg i några dagar :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe bozze15 spekulationer är ju kul :)

I övrigt så var det ju bra att Tits kom ut officiellt med sina krig, det är bra det verkar ju finnas endel som inte känner till det, än :)
 

DeletedUser

Guest
Statistik Tits värkar på bita i gräset.

Side 1:
Tribes: Tistel Troja
Players:

Side 2:
Tribes: TITS
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 383
Sida 2: 71
Skillnad: 312

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 177
Sida 2: 18
Skillnad: 159

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,586,745
Sida 2: 447,204
Skillnad: 2,139,541

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,389,228
Sida 2: 159,652
Skillnad: 1,229,576

image.php
 

andreas1001

Member
Reaktionspoäng
3
Nu ska jag berätta hur jag ser i det hela. Jo detta krigsförklaring borde ha kommit innan sprit och 4:20 äns hade gått med i kriget. Jo Tistel förklarade ett falskt krig mot Sprit och därmed hoppade på oss TITS.
Vi har tekniskt sätt varit i krig med Tistel en anning längre tid än Sprit och 4:20. Att någon krigsförklaring inte togs upp förstår jag mig inte på. Men ett oförberedd krig för oss, vi blev då lite chockad att se att det helt random börjar komma inkommande trupper av Tistel. Men att ni säger att vi kom efter i kriget vet inte jag vad, men vi har torskat massa byar och vi håller på att sakta men säkert ta oss upp igen, därför ser statestiken ut som den gör.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Det är ingen som klagar på er i TITS. Det är alla stammar som startat krig utan krigsförklaring som vi klagar på.
 

DeletedUser

Guest
Nu ska jag berätta hur jag ser i det hela. Jo detta krigsförklaring borde ha kommit innan sprit och 4:20 äns hade gått med i kriget. Jo Tistel förklarade ett falskt krig mot Sprit och därmed hoppade på oss TITS.
Vi har tekniskt sätt varit i krig med Tistel en anning längre tid än Sprit och 4:20. Att någon krigsförklaring inte togs upp förstår jag mig inte på. Men ett oförberedd krig för oss, vi blev då lite chockad att se att det helt random börjar komma inkommande trupper av Tistel. Men att ni säger att vi kom efter i kriget vet inte jag vad, men vi har torskat massa byar och vi håller på att sakta men säkert ta oss upp igen, därför ser statestiken ut som den gör.

Det var faktiskt jag som frågade Tits ledare om han kunde var snäll och lägga upp en krigsförklaring så man slapp höra gnället om att tits inte får va med i statistiken..

Men blev ju bara som alla andra trådar, sprit är i full gång i forumet :D
 
Topp