The Federation vs TYT

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Absolut ska det höra till statsen, det jag påpekar är att det är onödigt att slänga upp kommenterar om just den spelaren som lämnar.
Fint du håller med om det första, att jag sen lägger en kommentar att det är intressant att spelaren är borta från Banzai när det går dåligt, det är intressant. Speciellt nu när det är två spelare som inte längre är med i Banzai. Om man ser det som paj kastning kan man sen fråga sig vart min "paj" är. Ser enbart TVÅ sura ledare som inte klarar av sanningen?

Att leta saker att bråka om är inte min starka sida
Wrong, redan din krigsförklaring är spridd med falsk fakta vilket skapade diskussioner på en gång.

det jag vill säga är att jag vill hålla denna tråd så clean som möjligt och att lägga upp vilseledande siffror hör därför inte hit, säger det igen, gör en ny tråd där du kan posta statsen med den stam ni gick i krig emot kl 17:45 istället för att posta här är du snäll.
Äh, lägg ner, klarar ni inte av att vi har den äkta statsen uppe, eller är det jobbigt för er del? Vill du diskutera vidare finns jag in game eller på skype.

Nu är det dags att lägga ner pajkastningen på forumet från båda parter är ni snälla.
Kan inte hålla med mer, däremot är det alltid intressant att se vad som sker i båda stammarna även om faktan kanske inte är helt korrekt (tänker på kickad eller lämnat här) men även för de som inte spelar på v12 vill nog gärna höra vad som sker in game. Som det ovan att banzai tappat medlemmar. Inget skitsnack enbart sanningen, eller hur :) ?
 

DeletedUser

Guest
10e Oktober 2010 kl 18:00

TYT's poäng: 21.468.500
Byar: 2439 st
Medlemar: 76 st
Totalt adlade byar sen krigets början: 99
Mot The Federation har de tagit: 49 byar

The Federation's poäng: 16.637.328
Byar: 2459 st
Medlemar: 357 st
Totalt adlade byar sen krigets början: 173
Mot TYT har de tagit: 96 byar
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TYT
Side 2:
Tribes: -s-, AAK, banzai, DoB, PaRa, SAH, Snakes, snövit, ODEN, Druids, SoA

sen kriget starta 21:00

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 54
Sida 2: 99
Skillnad: 45

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 405,851
Sida 2: 725,781
Skillnad: 319,930

chart
 

DeletedUser

Guest
Jag håller på er båda två men hoppas att ni adlar bort varandra, så de mindre stammarna vinner denna värld. Vore en fet dröm det =)
 

sketaful

Member
Reaktionspoäng
0
En karta direkt från TWStats som uppdateras hela tiden (eller ja, en gg i timmen eller så är det väl :p)

Blåa: Federationen
Röda: TYT
map.php
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Bra kämpat ifrån båda håll :) Tycker kanske det är lite väl mycket negativt snack mot varandra här i forumet men tar vi bara våra viljor att ha en bra stämmning här så blir det trevligt även här.

Jag passar på att önska båda sidor lycka till med ett fortsatt trevligt krigande

Side 1:
Tribes: Snakes, banzai, Druids, AAK, SAH, DoB, snövit, SoA, ODEN, -s-, PaRa
Side 2:
Tribes: TYT

Timeframe: 08/10/2010 21:00:00till11/10/2010 01:03:24

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 200
Sida 2: 114
Skillnad: 86

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 107
Sida 2: 59
Skillnad: 48

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,087,658
Sida 2: 840,893
Skillnad: 246,765

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 781,364
Sida 2: 437,005
Skillnad: 344,359

chart
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Blir kul att följa, även för spelare utanför v12.

På alla världar har vi sett mindre stammar gått i allians för att försöka få ner en toppstam, eller nästan alla världar iaf. Men ingen har lyckats någongång, finns många anledningar till varför en toppstam har mycket större chans i ett sådant krig. Nu händer det även på v12, vad som förvånar mig dock är att TYT faktiskt förlorar byar mot alliansen vilket som är riktigt konstigt.

Mycket vilar på TYTs axlar nu, inte bara måste de vinna emot alliansen utan göra det stort och bra som de borde göra för att inte resten av tw världen skall skratta ut dem för all framtid.

100-10 borde det stå snart, annars börjar jag fnissa ^^

Vill du vara vänlig och förklara vad du menar för mig, för jag fattar inte:confused:

En stam med cirka 80 spelare möter en federation av stammar med gemensamt forum, som spelar som en enda stam. De är nästan lika stora i antalet byar och poäng , men är förmodligen några hundra spelare fler.

Spelare som kan bygga, anfalla , sitta KÖ o.s.v

Detta är inte Speed rundor utan ett krig som tar månader och sannolikheten för att tiden kommer att gynna dem som har flest spelare är stor.

Så om du vill fnissa och gapskratta, varsågod. Det visar bara att du förstår lika lite som jag gör:)
 

DeletedUser

Guest
Börjar bli jämt nu i adlingarna.

Första vågen är nu över för de i "The Federation", den vågen som de planerat och byggt upp sig för.
Nu ser det istället mycket jämnare ut de senaste 24 timmarna.

Side 1:
Tribes: TYT
Side 2:
Tribes: -s-, AAK, SAH, SoA, Snakes, banzai, Druids, DoB, snövit, ODEN, PaRa
Players: HIMYM92

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 40
Sida 2: 43
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 292,031
Sida 2: 314,394
Skillnad: 22,363

chart
 

DeletedUser

Guest
Detta kommer att bli ett långt krig med många anfallssvåger och många förluster. Men förvånande nog är det vi som anfaller som ligger bra till. Vad kan det bero på? Första gången jag var med att bygga upp en motstånds allians var i v.4 då fans inte möjligheten till gemensam adelsplanering, gemensamma forum mm. Den gången misslyckades vi fett med att kriga ner vår fiende. Nu är vi många stammar som i praktiken jobbar som en stam. Vi är fler kämpar och vi har för närvarande moralen på vår sida (kommer troligtvis att vända under krigets gång), allt detta talar till vår fördel. Gillar dock TYT och hoppas att vi skall få ett trevligt krig tillsammans. Kan samtidigt konstatera att om jag vore ledare i någon annan stam som står utan för detta krig just nu skulle jag börja anfalla TYT utan att formellt gå i krig då det är uppenbart att dom är under press just nu. Lite billiga byar är alltid bra att ha :)

Mvh

FV :cool:
 

DeletedUser

Guest
Kan samtidigt konstatera att om jag vore ledare i någon annan stam som står utan för detta krig just nu skulle jag börja anfalla TYT utan att formellt gå i krig då det är uppenbart att dom är under press just nu. Lite billiga byar är alltid bra att ha :)

Tycker det är så roligt med alla dessa kommentarer från våra motståndare. Tyder på att det inte går så bra som ni hade hoppats på. För om det hade gjort det hade ni inte försökt att ragga fler stammar att vara med utan ni hade varit tysta och kört på ^_^
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
^_^ TyT åker på stryk?

Vill nån i federationen ha en KÖ så dra ett pm, vill gärna ha nära till fiendebyar ;)
 

DeletedUser

Guest
Solen skiner , och kriget går vidare! Love It!


Båda sidorna kämpar tappert! vet inte hur det är med tw stats, om den räknar med counter adlingar?:confused:
för det vet jag att det är ett par..

Hur som haver!, detta kommer inte vara över på nån månad.
Den som ORKAR längst kommer gå vinnande ur detta krig!.
Världen är fortfarande "ung", men att adla bort 2400 byar (TYT) på en månad är må jag säga omöjligt!.

Vi tänker inte ge upp bara för att vi förlorar byar i rasande takt, har av erfarenhet märkt att det oftas tar lite tid för vissa spelare att "vakna" i ett krig!.

Nu är det dags för växel 2 i TYT. Vad det innebär kommer väl federationen veta senare ikväll :)

Annars önskar jag alla ett bra krigande ikväll!.

Och önskar AA lycka till i kriget, då dem valt att gå in på federationens sida.
Men denna gång startar vi före er då vi inte orka vänta tills eran krigsförklaring på Onsdag? ;)


/Disturbia Ledare TYT
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Go for it TYT, jag är på eran sida.

Jag hoppas att de andra kan inse att det finns bara en vinnande sida, den TYTiga sidan :awsm:

Men ha så kul, kommer titta på säkert avstånd :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Fördelen med att vara på TYTs sida är att dom använder sig av spioner vilket inte ni kan göra i alliansen. Finns alltid råttor i massinvite stammarna som säljer information för skydd.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp