The Federation vs TYT

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Och det bästa är att spionerna i slutändan ändå kmr bli utadlade :D

inte av oss... vi e snela mot dom.... så som ni skriker efter fler stammar att hoppa på oss så ska jag säga så här =)

Den som inte fattat detta ännu borde börja förstå att TYT kommer vinna no matter what :) så genom att ge oss lite info så kommer vi skona dig och kanske en av dina bästa vänner också om han e snäll. Pm ingame till den som vill bli skonad och gief lite info tack det e för erat eget bästa jag säger detta tack och hej :D

/Tonfisk e gott och inehåller mycket protein :D
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
inte av oss... vi e snela mot dom.... så som ni skriker efter fler stammar att hoppa på oss så ska jag säga så här =)

Den som inte fattat detta ännu borde börja förstå att TYT kommer vinna no matter what :) så genom att ge oss lite info så kommer vi skona dig och kanske en av dina bästa vänner också om han e snäll. Pm ingame till den som vill bli skonad och gief lite info tack det e för erat eget bästa jag säger detta tack och hej :D

/Tonfisk e gott och inehåller mycket protein :D

:O

Är ni första ödmjuka rank ett stammen måntro :) ?

isåfall lite heder till er iaf :D
 

DeletedUser

Guest
what is this word.. ödmjuk? har aldrig hört talas om det.. e det som när folk snackar om ''utomhus'' osv? har hört att det ska va kallt där.. jag vill helst stanna vid tw och datorn utomhus e nog inget för mig :)
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Och ni klagar på att "alliansen" är fega genom att försöka övertala stammar att gå med de? Men spioner är modigt eller?
 

DeletedUser

Guest
Något man har lärt sig i tribalwars är att folk som spelar med heder och inte använder fulknep aldrig når framgång. I krig är allt tillåtet dvs spioneri och backstabbning.
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Vem kan sluta med TW? :p

OnT: Bör inte ni som är "eliter" klara er utan spioner?

Har vi utgett oss för att vara "eliter"? :)

Sen, något som avgör om man är elit, är väl just hur bra diplomati och kontakter man har. Ju mer man vet om fienden, desto bättre är man, inte sant?

Tjafsa på ni :)
 

DeletedUser

Guest
Innan man skall anklaga folk för saker, ska man nog ta sig en titt i sin egna påse och se om man har rent mjöl i den eller inte....


Alla drar till med fula knep eller inte. frågan är bara om man är mogen nog att kunna erkänna det.


Jag har gjort det. har du?.


åter till kriget, kämpa på nu båda parterna, men hoppas på TYT och tror starkt på er! ni har ju inte ens börjat köra :)
 

DeletedUser

Guest
Fattar inte den kritik som förs fram mot kundkapare. En bra kundkapare är värd sin vikt i guld och skall hedras som en skitlig kämpe. Dock med ett lite mer komplicerat uppdrag. För egen del fick jag lära mig dyrt i v.4 hur viktigt det var med bra kundkapare. Sen dess har livet gått lite bättre i tW ;-)

Fon Viken :cool:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp