The Federation vs TYT

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
JO men inte för att vara elak men moralen köttas nog rätt hårt mot TYT men ja vill man vara störst så får man ju ta det hehe
 

DeletedUser

Guest
Om The Federation vinner kan jag garantera att detta återigen kan bli en intressant värld istället för en död värld :D
 

DeletedUser

Guest
dax för en liten uppdate efter nattens händelser

Side 1:
Tribes: -s-, AAK, banzai, Snakes, PaRa, Druids, DoB, snövit, ODEN, SAH, SoA
Side 2:
Tribes: TYT

Timeframe: 08/10/2010 21:00:00till10/10/2010 05:33:39

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 78
Sida 2: 37
Skillnad: 41

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 567,270
Sida 2: 285,284
Skillnad: 281,986

chart
 

DeletedUser

Guest
Lite smått och gott!



En som har det tufft mot The Federation än så länge!

Side 1:
Players: budstugan.se
Side 2:
Tribes: The Federation

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 18
Skillnad: 15


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 24,878
Sida 2: 127,407
Skillnad: 102,529


Å andra sidan tar vi allt i allo med:

Side 1:
Tribes: TYT
Side 2:
Tribes: The Federation

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 42
Sida 2: 86
Skillnad: 44


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 305,320
Sida 2: 630,285
Skillnad: 324,965

Starkt jobbat av TYT med tanke på alla de fronter de har, men överasskningseffekterna som lurar där med.

Gårdagens köttare: ( Bägge sidorna )

The Federation:

Än så länge ingen. Många som adlar enstaka byar så ganska jämnt



TYT:

Vision.X

Har gått som en maskin senaste dygnen och adlad mycket. Starkt jobbat!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TYT
Side 2:
Tribes: banzai, -s-, AAK, Snakes, PaRa, Druids, DoB, snövit, ODEN, SAH, SoA
Players: HIMYM92

Timeframe: 08/10/2010 17:45:00till10/10/2010 12:26:50

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 89
Sida 2: 155
Skillnad: 66

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 48
Sida 2: 84
Skillnad: 36

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 665,506
Sida 2: 818,205
Skillnad: 152,699

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 367,847
Sida 2: 610,982
Skillnad: 243,135

chart


Ska se om vi kan ha koll på spelare som blir kickade på andra sidan, första som jag sett är nu HIMYM92. Lite svagt ändå att kicka spelare bara för det går dåligt för dom, förvränga statsen eller vadå? Och jo kriget började 17:45, tvivlar ni kolla upp det ni som sitter som fiender så förstår ni nog att kriget startade då. ;-)
 

DeletedUser

Guest
tror vi i the federation kan ta hem detta om alla spioner slutar skicka info till TYT ja jag vet att ni har det i snövit och oden eller gissar ni vilka som inte har trupper och bara skickar tåg på dem hänt så på 3-5 pers nu
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
Mycket bra jobbat från båda sidor, men The Federation har gjort det mycket svårt för TYT som har problem. Jag ser fram emot att se hur det här kriget fortskrider!
 

DeletedUser

Guest
Mycket bra jobbat från båda sidor, men The Federation har gjort det mycket svårt för TYT som har problem. Jag ser fram emot att se hur det här kriget fortskrider!


problem o problem... vi stressar inte upp oss i onödan bara. förlora 20-50 byar till en början gör inget, vi tar igen det på andra sidan världen eller i nåt annat hörn sen :)
 

DeletedUser

Guest
Kul att The Federation inlett bra men som sagt så är 50 byar av 2480 inte speciellt mycket. Om övertaget är procentuellt lika stort om två tre veckor så kan man börja gratulera till en bra start :)

Lycka till båda sidor :)
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
Kul att The Federation inlett bra men som sagt så är 50 byar av 2480 inte speciellt mycket. Om övertaget är procentuellt lika stort om två tre veckor så kan man börja gratulera till en bra start :)

Lycka till båda sidor :)

Inte så mycket men ändå en bra början ju
 

DeletedUser

Guest
Ska se om vi kan ha koll på spelare som blir kickade på andra sidan, första som jag sett är nu HIMYM92. Lite svagt ändå att kicka spelare bara för det går dåligt för dom, förvränga statsen eller vadå? Och jo kriget började 17:45, tvivlar ni kolla upp det ni som sitter som fiender så förstår ni nog att kriget startade då. ;-)

om himym lämnar eller inte är väl den enskilde spelarens sak? trodde du visste det från andra världar, vi i ledningen har fått våran anledning mer behöver vi inte.

och att tyt startade kl 17:45 mot vissa stammar spelar ingen roll kära sparkz krigsförklaringen kom kl 21 när vi startade. the federation har inte fått någon krigsförklaring av tyt med andra ord startade den kl 21:00 eller ja 20:57 eller nått sånt om man skall vara exakt.
 

DeletedUser

Guest
Roligt att båda sidor har lyckats adla ifrån varandra. Kändes mest som att en stam skulle ha övertaget helt och hållet från början. Men så blev det visst inte som tur. Vad vore TW utan krig? Alltid lika kul att följa storkrig. Lycka till båda sidor! :D
 

DeletedUser

Guest
Kan ni snälla ta det i privet?

går han in i kriget och dom lagt off och skit på han då han var med i ert lilla förbund ska han väll för fan med räknas då dom tagit byar


om TYT lägger off och anfaller en spelare i federaion så ska väll det räknas då de tar byar av han med även om han blivit kickad/lämnat
 

DeletedUser

Guest
Ska se om vi kan ha koll på spelare som blir kickade på andra sidan, första som jag sett är nu HIMYM92. Lite svagt ändå att kicka spelare bara för det går dåligt för dom, förvränga statsen eller vadå? Och jo kriget började 17:45, tvivlar ni kolla upp det ni som sitter som fiender så förstår ni nog att kriget startade då. ;-)

Ska vi gnatta på spelare som lämnar stammen/blir kickad så kan vi nog hålla på hela dagen om det är så, men vi är här för att kriga och inte gnatta i forumet.

Kriget emot TYT startades kl 21.00 då krigsförklaringen samt anfallen gick ut denna tid, om ni startade krig eller anföll som det så fint heter tidigare så är det upp till er, skapa en tråd med en krigsförklaring och när ni inledde kriget så är på samma båt, men håll siffrorna rena i denna tråden är du snäll.
 

DeletedUser

Guest
Ska vi gnatta på spelare som lämnar stammen/blir kickad så kan vi nog hålla på hela dagen om det är så, men vi är här för att kriga och inte gnatta i forumet.

Kriget emot TYT startades kl 21.00 då krigsförklaringen samt anfallen gick ut denna tid, om ni startade krig eller anföll som det så fint heter tidigare så är det upp till er, skapa en tråd med en krigsförklaring och när ni inledde kriget så är på samma båt, men håll siffrorna rena i denna tråden är du snäll.

Om du anser att jag gnatar när jag tar med spelare som blir kickade/lämnar när de blir adlade av oss när de är på er sida är det rätt patetiskt. Är väl ni som vill ändra statsen om ni inte anser att de ska vara med i den. Så de spelare som lämnar/kickas ska absolut vara med. Något att invända mot det?

Att det är ett svaghets tecken hos er det är det absolut när ni tappar medlemmar när de börjar tappa byar. Dåligt med deff eller ville ni inte hjälpa spelaren i fråga? Och det hör absolut till kriget! ;)

Hehe, måste vara jobbigt att hitta saker att bråka om här ute Tersias, men ni kan ha ert klocknummer 21:00 när ni skriver så håller jag mig till 17:45 när jag lägger upp statsen. :)
 

DeletedUser

Guest
håll dig du till din tid så håller vi oss till den tid som krigsförklaringen gick ut så blir alla nöjda. vad spelaren i fråga har för anledning är väl spelarens egna privata sak, är du nyfiken kan du ju skicka ett pm till spelaren i fråga så är ju den saken uträd.
 

DeletedUser

Guest
Om du anser att jag gnatar när jag tar med spelare som blir kickade/lämnar när de blir adlade av oss när de är på er sida är det rätt patetiskt. Är väl ni som vill ändra statsen om ni inte anser att de ska vara med i den. Så de spelare som lämnar/kickas ska absolut vara med. Något att invända mot det?

Hehe, måste vara jobbigt att hitta saker att bråka om här ute Tersias, men ni kan ha ert klocknummer 21:00 när ni skriver så håller jag mig till 17:45 när jag lägger upp statsen. :)

Absolut ska det höra till statsen, det jag påpekar är att det är onödigt att slänga upp kommenterar om just den spelaren som lämnar.

Att leta saker att bråka om är inte min starka sida, det jag vill säga är att jag vill hålla denna tråd så clean som möjligt och att lägga upp vilseledande siffror hör därför inte hit, säger det igen, gör en ny tråd där du kan posta statsen med den stam ni gick i krig emot kl 17:45 istället för att posta här är du snäll.

Nu är det dags att lägga ner pajkastningen på forumet från båda parter är ni snälla.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp