Stordåd

vincitore

Member
Reaktionspoäng
0
Jag är stolt över att jag adlat en kille som lirar i sprit och en kille som lirar i urbanT (a)
Sen så har jag kommit över den magiska gränsen 1,5k lk i en by, första gången jag har det i hela mitt liv :) hehehe
 

DeletedUser

Guest
Jag är stolt över att jag adlat en kille som lirar i sprit och en kille som lirar i urbanT (a)
Sen så har jag kommit över den magiska gränsen 1,5k lk i en by, första gången jag har det i hela mitt liv :) hehehe

luktar pilis lång väg om dig.. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Jag är stolt över att jag adlat en kille som lirar i sprit och en kille som lirar i urbanT (a)
Sen så har jag kommit över den magiska gränsen 1,5k lk i en by, första gången jag har det i hela mitt liv :) hehehe

Det är najs kan man säga! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Stolt över att Spelat speed för första gången och vann speeden :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Beror på vad för stordåd man ska gå på. Har en hel del roliga IRL historier att bjuda på från TW.

Men tänker man spelaktigt lyckades jag nyligen få stämpeln på mig att vara spion i PBL och min stam kickade mig på falska grunder. Så ÄNTLIGEN FICK JAG EN CHANS ATT LÄGGA AV MED V9

Hade en intressant stam på V8 med Jo-Se och Cocoskatten som hette EoN (Eyes On Nino). Vi blev aldrig riktigt stora men vi hade grymt skoj. Vi hade till och med ett par grabbar (eller ska jag säga offer) som vi bestämde över, dvs Brainspoil, SnOOpy och Burning.

Har som sagt mera livehistorier att bjuda på än spelhistorier.
 

DeletedUser

Guest
Jag har gjort det största , det omöjliga , absolut sjukaste saken evah!

jag har adlat en by från ecalos :D:p
 
Topp