Stordåd

DeletedUser

Guest
Hej,har inget att göra direkt så tänkte göra en tråd där man kunde skriva om några stordåd an har gjort eller varit med om i sin tid på tribalwars. Så skriv på.
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tog 100 trä från en fiende en gång! Jag gjorde en extra spjutman då!
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
Men jag uppgraderade Gömställe också, för han tänkte anfalla mig senare
 

DeletedUser

Guest
Jag...

Jag...

Jag... Har spelat i 18 månader utan att vara i närheten utav så bra som jag borde vara...
 

DeletedUser

Guest
Jag snackade med MrRisling förra året, mitt livs Stordåd <3
 

DeletedUser

Guest
Ingen kan jämföra sig med mig, när jag loggade in på tribalwars första gången så hade jag redan en by!
 

DeletedUser

Guest
Ja juste, jag glömde nästan.
En gång tog en barbarian by över min by.
 

philip1300

Member
Reaktionspoäng
1
Hej,har inget att göra direkt så tänkte göra en tråd där man kunde skriva om några stordåd an har gjort eller varit med om i sin tid på tribalwars. Så skriv på.

jag har dödat en stor baron med full propat med deff på mindre än 3 dar.med fler än 20 byar.

jag har haft 21 byas centrum komplet allså alla byar i en kopling till varandra komplet.

jag har satingt spår på tribal wars när jag körde.

jag har legat rank 1 på en kontinent i flera veckor.

jag har gort många drag som fåt folk att glo som tusan.


jag har lyckas få 2,6 mil point och över 200 byar.


det va ett bra tag sen men mins ej så mycket längre.

detta är några små saker jag gorde inga speciela saker bara speciela.

ska även tilläga att jag fixat döden på ett par spelare med 100 byar vardera där jag fåt en del av byarna.
......

ps detta inläg är inget skämnt som visa andra inläg i denna tråd.
 
Senast ändrad:

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
jag har dödat en stor baron med full propat med deff på mindre än 3 dar.med fler än 20 byar.

jag har haft 21 byas centrum komplet allså alla byar i en kopling till varandra komplet.

jag har satingt spår på tribal wars när jag körde.

jag har legat rank 1 på en kontinent i flera veckor.

jag har gort många drag som fåt folk att glo som tusan.


jag har lyckas få 2,6 mil point och över 200 byar.


det va ett bra tag sen men mins ej så mycket längre.

detta är några små saker jag gorde inga speciela saker bara speciela.
......

ps detta inläg är inget skämnt som visa andra inläg i denna tråd.

Ja skämta inte, säg nått stort jag inte gjort? Adla du en spelare på 20 byar? Grattis
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
jag har dödat en stor baron med full propat med deff på mindre än 3 dar.med fler än 20 byar.

jag har haft 21 byas centrum komplet allså alla byar i en kopling till varandra komplet.

jag har satingt spår på tribal wars när jag körde.

jag har legat rank 1 på en kontinent i flera veckor.

jag har gort många drag som fåt folk att glo som tusan.


jag har lyckas få 2,6 mil point och över 200 byar.


det va ett bra tag sen men mins ej så mycket längre.

detta är några små saker jag gorde inga speciela saker bara speciela.
......

ps detta inläg är inget skämnt som visa andra inläg i denna tråd.

Haha Filip the Allmighty! Du bjuder på ett gott skratt i alla fall. Sen att det är BS alltihop är en annan sak.
 

DeletedUser

Guest
DH 2008 var jag och Monte ute och söp oss dyngraka när vi kom tillbaka lyckades vi med hjältemod och list lura oss in på DH trotts att det är förbjudet att vistas berusad i lokalen(en annan historia hur smarta vi var), när jag kommer och sätter mig så ser jag att jag har ca100inkommande på V1 från ingenstans. Svärande så trycker jag på de korslagda svärden och ser att alla inkommande är från en viss Abel, jag vinglar bort till hans plats och innan jag hinner strypa honom så förklarar han skrattande att det bara är fejk så jag vinglar med ett elakt grin tillbaka till min dator och sätter mig och klickar som en dåre, detta var innan jag börjat använda fejkscripts så jag skickade alla manuellt. Jag tror jag skickade ca200fejks och mitt bland dem har jag med en enda skarp attack sen deckar jag. En vecka senare så får jag en raport att min skarpa attack träffat en av hans offbyar.
Jag lurade Abel på en offby :awsm:
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Oh yeah.. Har du verkligen haft 21 byar komplett Philip?

Du är verkligen för cool, du har oxå legat rank 1 på en kontinent!! I FLERA VECKOR :O
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
jag har dödat en stor baron med full propat med deff på mindre än 3 dar.med fler än 20 byar.

jag har haft 21 byas centrum komplet allså alla byar i en kopling till varandra komplet.

jag har satingt spår på tribal wars när jag körde.

jag har legat rank 1 på en kontinent i flera veckor.

jag har gort många drag som fåt folk att glo som tusan.


jag har lyckas få 2,6 mil point och över 200 byar.


det va ett bra tag sen men mins ej så mycket längre.

detta är några små saker jag gorde inga speciela saker bara speciela.

ska även tilläga att jag fixat döden på ett par spelare med 100 byar vardera där jag fåt en del av byarna.
......

ps detta inläg är inget skämnt som visa andra inläg i denna tråd.

shipment-of-fail.jpg
 
Topp