Stordåd

DeletedUser

Guest
jag har dödat en stor baron med full propat med deff på mindre än 3 dar.med fler än 20 byar.

jag har haft 21 byas centrum komplet allså alla byar i en kopling till varandra komplet.

jag har satingt spår på tribal wars när jag körde.

jag har legat rank 1 på en kontinent i flera veckor.

jag har gort många drag som fåt folk att glo som tusan.


jag har lyckas få 2,6 mil point och över 200 byar.


det va ett bra tag sen men mins ej så mycket längre.

detta är några små saker jag gorde inga speciela saker bara speciela.

ska även tilläga att jag fixat döden på ett par spelare med 100 byar vardera där jag fåt en del av byarna.
......

ps detta inläg är inget skämnt som visa andra inläg i denna tråd.

Vilket av detta är ett "stordåd" ??? Jag letar och letar men finner inget. Men jag har inte gett upp än. Du har dödat 1 baron skriver du... Vad är det för nåt? Syftar du på att han hade den titeln i sin stam? Blir man man mer svårbesegrad om man har den titeln??

Vill du göra ett stordåd skulle jag föreslå rättstavning ;)

Ja det är skönt man får sig ett gott skratt ibland här på forumet i alla fall :D
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Nu känner jag mig ägd, av denna riktigt välskrivna och väl motargumenterande text. Så mogen fin post har man inte sätt på länge

Jag kan vara mogen och ''fin'' som du så vackert skrev. Men så satte jag inte mig på en spikmatta innan jag bestämde mig för att skriva ett inlägg, även jag kan använda mig av komplexa ord såsom:
Att jag finner det tämligen onödigt att använda mig av vackra synonomer inom denna sektionen ''off topic''. Det är ett sakförhållande att jag inte tänker sitta och vara moralpolis åt en spelare som satt sig på så höga hästar att han har börjat få svindel.
 

DeletedUser

Guest
Vilket av detta är ett "stordåd" ??? Jag letar och letar men finner inget. Men jag har inte gett upp än. Du har dödat 1 baron skriver du... Vad är det för nåt? Syftar du på att han hade den titeln i sin stam? Blir man man mer svårbesegrad om man har den titeln??

Vill du göra ett stordåd skulle jag föreslå rättstavning ;)

Ja det är skönt man får sig ett gott skratt ibland här på forumet i alla fall :D

Tänkt på att han kanske tycker det är ett stordåd själv?

Jag kan vara mogen och ''fin'' som du så vackert skrev. Men så satte jag inte mig på en spikmatta innan jag bestämde mig för att skriva ett inlägg, även jag kan använda mig av komplexa ord såsom:
Att jag finner det tämligen onödigt att använda mig av vackra synonomer inom denna sektionen ''off topic''. Det är ett sakförhållande att jag inte tänker sitta och vara moralpolis åt en spelare som satt sig på så höga hästar att han har börjat få svindel.

Jag har inte sagt att du behöver andvända dig av en massa synonomer bara att det enda du skrev var "du suger" som jag anser inte är så mycket värt då det bara är en onödig kommentar. Och på vilket sätt har han sagt att han är "bäst" som jag tolkar ditt

"satt sig på så höga hästar att han har börjat få svindel."

Han skrev bara det han själv anser vad hans stordåd var.
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Och ingen annan höll med. Han har overkligt höga tankar om sig själv och det är dags att ta ner honom på jorden. Inte någon (som jag vet) har tidigare skrivit en "Hej, nu är jag tillbaka - Legenden; Philip*siffror* och ni kommer säkerligen ihåg allt fantastiskt jag har gjort inom TW så jag drar inte en resume här" säger ju en del om hans självinsikt.
 

DeletedUser

Guest
Och ingen annan höll med. Han har overkligt höga tankar om sig själv och det är dags att ta ner honom på jorden. Inte någon (som jag vet) har tidigare skrivit en "Hej, nu är jag tillbaka - Legenden; Philip*siffror* och ni kommer säkerligen ihåg allt fantastiskt jag har gjort inom TW så jag drar inte en resume här" säger ju en del om hans självinsikt.

Att han tidigare har skrivit det hade jag inte en aning om, så då ber jag ursäkt om jag försvarar han om han anser att han själv är "legend".

Vart kan man hitta detta inlägg?
 

DeletedUser

Guest
Att han tidigare har skrivit det hade jag inte en aning om, så då ber jag ursäkt om jag försvarar han om han anser att han själv är "legend".

Vart kan man hitta detta inlägg?

Det är underförstått.:rolleyes:

Först läste man hans (philips) tråd om att han vara tillbaka legend blablabla, sen läste man det här. Då får man ju reaktionen "namen vafan är det här". Själv tyckte jag det var fantastiskt roligt och det är min åsikt. Om han tycker det är stordåd han har uträttat då får väl det stå för honom, men kul var det iaf. =)
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Att han tidigare har skrivit det hade jag inte en aning om, så då ber jag ursäkt om jag försvarar han om han anser att han själv är "legend".

Vart kan man hitta detta inlägg?

Han skrev en tråd, kommer inte ihåg vart, som sedan blev borttagen. Efter Jirki88 hade kommit med faktan som gjorde att hans status som legend plötsligt sjönk radikalt. :p Tyvärr finns tråden inte kvar men det var några som läste den innan den försvann vet jag :p
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jag kan mer än förstå reaktionen om han tidigare har skrivit att han är legend blablabla. Men vart har han skrivit det?
 

DeletedUser

Guest
Han skrev en tråd, kommer inte ihåg vart, som sedan blev borttagen. Efter Jirki88 hade kommit med faktan som gjorde att hans status som legend plötsligt sjönk radikaliskt. :p Tyvärr finns tråden inte kvar men det var några som läste den innan den försvann vet jag :p

Okej, kul för er som läst de då :(
 

DeletedUser

Guest
En gång tog en kille över min by innan mitt nybörjarskydd hade gått ut.
 

DeletedUser

Guest
var på väg att skriva i den tråden precis när den togs bort.
Blev redigt förbannad över att massa folk trackade ner på en kille som var stolt över vad han tidigare gjort i spelet och blir redigt irriterad över att se att trackingen fortsätter i nästa tråd.
Låt han vara stolt över sina prestationer det är väll ingen som lider över att nån skryter, det ni håller på med nu borde kunna likställas med mobbing faktiskt.
Jag är väll ingen moralpolis igentligen men jag tycker den här tråden och hans jag är tillbaka tråd börjar lika låga som sämsta spelare tråden som fans i speedforumet tidigare om ni mins den?
Mobbing kan aldrig ursäktas med "ville bara ta ner han på jorden för att han skröt".
Men det är min åsikt.
 
Topp