Stordåd

DeletedUser

Guest
jag har dödat en stor baron med full propat med deff på mindre än 3 dar.med fler än 20 byar.

jag har haft 21 byas centrum komplet allså alla byar i en kopling till varandra komplet.

jag har satingt spår på tribal wars när jag körde.

jag har legat rank 1 på en kontinent i flera veckor.

jag har gort många drag som fåt folk att glo som tusan.


jag har lyckas få 2,6 mil point och över 200 byar.


det va ett bra tag sen men mins ej så mycket längre.

detta är några små saker jag gorde inga speciela saker bara speciela.

ska även tilläga att jag fixat döden på ett par spelare med 100 byar vardera där jag fåt en del av byarna.
......

ps detta inläg är inget skämnt som visa andra inläg i denna tråd.

hahahah :D haha.. hahahaha, okej nu är jag klar :)
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
jag har dödat en stor baron med full propat med deff på mindre än 3 dar.med fler än 20 byar.

jag har haft 21 byas centrum komplet allså alla byar i en kopling till varandra komplet.

jag har satingt spår på tribal wars när jag körde.

jag har legat rank 1 på en kontinent i flera veckor.

jag har gort många drag som fåt folk att glo som tusan.


jag har lyckas få 2,6 mil point och över 200 byar.


det va ett bra tag sen men mins ej så mycket längre.

detta är några små saker jag gorde inga speciela saker bara speciela.

ska även tilläga att jag fixat döden på ett par spelare med 100 byar vardera där jag fåt en del av byarna.
......

ps detta inläg är inget skämnt som visa andra inläg i denna tråd.

Åfan, fett.

Själv tänkte jag vara dryg och plocka isär ditt lilla utlägg i en djupgående analys. Verkligen förklara alla punkter jag och många, många andra är bättre än vad du är. Tyvärr lyckades jag inte ens tolka hälften av det du skrev. Så du får helt enkelt nöja dig med att jag FÖRSÄKRAR om att du inte är bra och att nästan alla är bättre än vad du är.

För övrigt är ödmjukhet en av de sju dygderna. Du kanske borde omfamna denna sanna empiri för att utvecklas som människa. Jag vill inte utvecklas som människa och det är därför jag är dryg, men ville ändå vara lite human och ge dig ett alternativ.

MVH

eggeh
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
En gång åt jag en hel chips påse och drack 1,5l cola helt utan hjälp. En annan gång lyckades jag koppla in min usb-mus i min dator.
 

vincitore

Member
Reaktionspoäng
0
philip1300 verkar vara en cool kille :)
Jag har haft en trupp innan mitt noobskydd gick ut!!! :D


Det var iof på en brasiliansk speed med 2 timmars noobskydd men är stolt ändå :D
 

DeletedUser

Guest
En gång åt jag en hel chips påse och drack 1,5l cola helt utan hjälp. En annan gång lyckades jag koppla in min usb-mus i min dator.

Det är inte så awsm, jag drog 300gram chips + 2l på 30 minuter :awsm:

jag har dödat en stor baron med full propat med deff på mindre än 3 dar.med fler än 20 byar.

jag har haft 21 byas centrum komplet allså alla byar i en kopling till varandra komplet.

jag har satingt spår på tribal wars när jag körde.

jag har legat rank 1 på en kontinent i flera veckor.

jag har gort många drag som fåt folk att glo som tusan.


jag har lyckas få 2,6 mil point och över 200 byar.


det va ett bra tag sen men mins ej så mycket längre.

detta är några små saker jag gorde inga speciela saker bara speciela.

ska även tilläga att jag fixat döden på ett par spelare med 100 byar vardera där jag fåt en del av byarna.
......

ps detta inläg är inget skämnt som visa andra inläg i denna tråd.

Intresse klubben antecknar :)
Men seriöst, du låter ju sjukt skillad, vill du gå med min top stam? Tror du platsar har hört du är legend också!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
"detta är några små saker jag gorde inga speciela saker bara speciela."

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA, fyfan bästa ever.. Mitt stordåd är nog fan att garva i tio minuter åt ett inlägg på tribalwars externa forum
 

DeletedUser

Guest
Jag har ensamrätt på gurkor i signaturer... eller vänta har jag det? Damn det skrivs upp på måste göras listan:eek:
 

DeletedUser

Guest
Om vi nu ska definera "stordåd" inom tribalwars så har alltid alla sina egna beteckningar över vad ett stordåd är. För vissa tw-spelare kan det vara att man gör en bra start, att man kommer topp 20 på en speed. Att man når över 1miljon i poäng. Eller att man ligger på 3 byar och adlar ned en 1miljon poäng spelare till 0p.

Alla definierar ordet på olika sätt, om nu philip1300 är stolt över det han åstadkommit och att han definierar det han gjort som stordåd, varför då tracka ned han. Det inte bara är ful stil att sitta o tracka på nån över internet. Utan också fjantigt och jag fattar inte att ingen admin har raderat inlägg eller nått än.

Låt han vara och ta tråden hur seriöst eller oseriöst ni vill. Men sluta tracka på folk bara för att ni anser att dom är så jäkla mycket sämre än er själva.

//zenwenx
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag har läst igenom denna tråd utan att ens småle.

*Går tillbaka till sid 2.*

Damn, I lol'd :eek:.
 
Topp