Stordåd

DeletedUser

Guest
Löjligt att ni trackar ner spelare när de är tillräckligt seriösa att faktiskt dela med sig av vad de gjort istället för att komma med kommentarer som "jag fick 26p en gång!!! OMGOMGOMGG!!!"

En gång i tråden skrattar man till lite, när nästa post som är likadan kanske man ler men sen är det ju inte roligt längre..

Anyways stordåd och stordåd, det jag är mest stolt över är mina ensamstrider emot stammar. Det är vad jag tycker är roligast att göra, kriga emot svåra (omöjliga) odds. Jag är ganska stolt över min v2 tid från början till slut exempel.

Ta inte ifrån spelare vad de är stolta över, ingen har rätt att försämra någons spelglädje, and u guys know that.
 

DeletedUser

Guest
Jag har ägt nino i fussssball , sen ägde jag nino och gaffel i fusssssball . Det var ballt
(lite stolt faktiskt)
 

DeletedUser

Guest
Jag var inte adlad idag, jag ser deta som ett stordåd. :) Gratta ffs! :D
 

DeletedUser

Guest
Att han tidigare har skrivit det hade jag inte en aning om, så då ber jag ursäkt om jag försvarar han om han anser att han själv är "legend".

Vart kan man hitta detta inlägg?

Han har även påpekat detta oändligt många gånger på v2 runt tiden då TKOTRT fortfarande fanns. Till slut tröttnade stammen på honom, och plockade bort killen.

Har för mig att om man kollar tillbaka på v2 forumet så ser man en hel del där philip skriver under flera olika konton.

Själv har jag inget att vara stolt över.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Mästerverk/stordåd idk

5 sek efter ca kom 7 deffbyar in o assistera på varje by som togs.

imsorry.png
 

DeletedUser

Guest
Kan ju bara dela med mig om ett litet stordåd x)

Någon av alla sjuka personligheter i Wank skulle adla en by och jag skulle förrensa. Jag förklarade att jag satt på mobilt bredband, samt att det var något konstigt med servern (det var den veckan alla klagade som satan på forumet). Så attacken skulle anlända ett par sekunder före istället för en vältimad attack.

Jag klickar på skicka knappen ca 6 sekunder i förväg. Allt laggar till och jag fick upp ett "sidan genererades på 5500 millisekunder"*... Attacken timades iaf in 0,5 sekunder innan adeln :awsm:

SERVER LAGG FTW!!!

Det kanske inte räknas som ett stordåd, men det kändes fanimej som de! :D

*då jag inte minns exakta siffror är sekunder/millisekunderna ej exakta
 
Topp