Sista kriget

DeletedUser

Guest
revir är överskattad, vad har du gjort som är så bra? jag höll ut i 2 veckor mot dom onda urbanerna fan va bra ja är:p du blev köttad av urban! inte imponerad över att dina stammisar deffade upp dig och du lät urban rensa dig och dina stamkompisars deff
 

DeletedUser

Guest
Han har uppenbarligen gjort ett bra ledarjobb. Annars hade han aldrig fått den uppbackning som han fått :) Eller så körde han med nakenbildsmetoden :p
 

DeletedUser

Guest
bara för att man får folk att deffa en är man ingen bra ledare, kolla bara på per berg @v2
 

DeletedUser

Guest
revir är överskattad, vad har du gjort som är så bra? jag höll ut i 2 veckor mot dom onda urbanerna fan va bra ja är:p du blev köttad av urban! inte imponerad över att dina stammisar deffade upp dig och du lät urban rensa dig och dina stamkompisars deff

vaddddddddddddddddddddddddddddddddddååååååååååååååååååååååå jag är fan imponerad av att dem deffa honom brukar ta år att övertala noobs varför dem ska skicka deff till en utsatt jävel
 

DeletedUser

Guest
Uppdatering:

Side 1:
Tribes: UrbanT
Players:

Side 2:
Tribes: IMI
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,047
Sida 2: 578
Skillnad: 469

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9,838,767
Sida 2: 5,279,910
Skillnad: 4,558,857

image.php
 

DeletedUser

Guest
Tycker vi gjort bra ifrån oss ändå! Speciellt när vi möter en så stor stam! Dock tror jag inte på en seger! Men har ändå varit riktigt skoj än så länge och hoppas ni fortsätter köra på UrbanT för vi vill fortfarande ha det jävligt;)
 

DeletedUser

Guest
Tycker vi gjort bra ifrån oss ändå! Speciellt när vi möter en så stor stam! Dock tror jag inte på en seger! Men har ändå varit riktigt skoj än så länge och hoppas ni fortsätter köra på UrbanT för vi vill fortfarande ha det jävligt;)


Hade ni inte funnits hade vi haft skittråkigt o kanske lagt av för länge sen ;)
 

DeletedUser

Guest
Måste dock säga att k56 är ganska orört än:) De måste vara bättre där nere än vad vi i k46 är:(
 
Topp