Sista kriget

WarTrend

Member
Reaktionspoäng
0
Med all respekt för UrbanT och Trash & gänget :) Ni har gjort en fantastiskt jobb och verkligen lyckats som få gjort tidigare i TW!

Men med en så stor stam som UT så dör hela dynamiken och världen på sikt. Titta bara på aktiviteten i detta forumet som ett exempel, det är rätt talande. Vad är det som det skrivs om egentligen förutom hyllningar till Trash eller UT? Inte så mycket :rolleyes:
Det finns ingen som kan hota UT och det vet alla, att kriga mot dem blir bara patetiska försök att få uppmärksamhet från "mindre stammar" och munsbit för UT.

Om jag får ta tillfället att filosofera så tror jag att bara att en inre förändring eller splittring av UT till mindre nya stammar kan skapa en förändring av nuvarande läge i V8. Annars så kommer det en dag då denna världen stängs och UT har vunnit :)
En direkt följd av att denna världen är död till stora delar blir att så många väljer att sluta, även inom UT. Det finns inga utmaningar kvar snart för UT spelare eller för de mindre stammar som inser de att de aldrig kan hota UT utan snarare räknar med att de blir bortnoblade en dag av dem och slutar/tröttnar pga av detta.

Jag har såklart ingen lösning, men tror att mina bedömningar stämmer till stora delar :cool:
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ja nog har du rätt i mycket du säger. Och visst vill jag väl vara med om att stänga denna värld. Men jag hoppas det inte kommer ske innan en liknande har kommit :) För jag gillar ju denna värld skarpt :p
 

DeletedUser

Guest
Samma här, vi behöver en till värld med samma inställningar som här!!
 

DeletedUser

Guest

Det är faktiskt meningen att en stam / ett lag ska vinna en värld och så har det alltid varit i alla andra världar :)

Det är bara positivt att en stam som UrbanT förtjänar detta för det är de allt värda.

Så det jag håller med dig är att: Credz till UrbanT.

Och spänning har vi redan haft genom V8, har varit fullt med krig ända sen start så jag tycker det är dags för UrbanT att lägga in sista stöten nu och bli en hjälte!

UrbanT-gänget, jag håller tummarna för er, fortsätt adla på och avsluta detta snyggt nu!

En sak är säker: Ni krigar under UrbanTs fana, va stolt över det för det var jag i alla fall när jag fick äran att kriga för vår kära UrbanT!

Det var en underbar och härlig känsla och det var inte bara TW som gällde, det var stämningen. En underbar stam och det är bara de som lirat för UrbanT som vet hur det är. Man måste bara få uppleva det på riktigt för att känna av det.

Tack för mig,

Zonic
 
Senast redigerad av en moderator:

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det är faktiskt meningen att en stam / ett lag ska vinna en värld och så har det alltid varit i alla andra världar :)

Det är bara positivt att en stam som UrbanT förtjänar detta för det är de allt värda.

Så det jag håller med dig är att: Credz till UrbanT.

Och spänning har vi redan haft genom V8, har varit fullt med krig ända sen start så jag tycker det är dags för UrbanT att lägga in sista stöten nu och bli en hjälte!

UrbanT-gänget, jag håller tummarna för er, fortsätt adla på och avsluta detta snyggt nu!

En sak är säker: Ni krigar under UrbanTs fana, va stolt över det för det var jag i alla fall när jag fick äran att kriga för vår kära UrbanT!

Det var en underbar och härlig känsla och det var inte bara TW som gällde, det var stämningen. En underbar stam och det är bara de som lirat för UrbanT som vet hur det är. Man måste bara få uppleva det på riktigt för att känna av det.

Tack för mig, Zonic


Vi ska göra detta snabbt och smidigt =) Urbargänget är verkligen ett par sköna fellaz! ;D
Zonic, synd att du fortfarande inte spelar. en bra lirare saknad :)
 

DeletedUser

Guest
Vilket jävla skitsnack!!! Hela Urban är ju dödsdömda nu när Tilly har oss alla på sin dödslista :( Vad vi är just nu är ett gäng fjollor som biter på våra naglar och är livrädda för att logga in och se tusentals attacker mot oss som kommer från Tilly :( Nä det här är inte skoj för oss längre!!
 
Senast redigerad av en moderator:

WarTrend

Member
Reaktionspoäng
0
Det är faktiskt meningen att en stam / ett lag ska vinna en värld och så har det alltid varit i alla andra världar :)

text text tex bla bla :)

Som jag skriver som all cred till UrbanT ... och att meningen med spelet är att någon skall vinna SÅKLART!!!
UT ligger mycket nära för att lyckas med det :rolleyes:

Men i övrigt så missar du hela poängen tydligen!

Och vi som väljer att fortsätta kan ju alltid titta på V11 :eek: om man har tråkigt
 

DeletedUser

Guest
Faller inte Urbant isär eller splittras så klart ni vinner, räkna på det i förrgår tror jag och då ägde ni ca 51% av världen:p Fast vi alla kan ju ha roligt tillsammans tills dess sker:D
 

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
detta är en mycket minnesvärd tråd och väldigt rolig att läsa igenom enligt mig. Och tycker att alla "ny rekryter"(som inte varit med från början) i IGS ska vara tacksamma för att dessa forna spelare och stammar har gett er möjligheten att "adla ändlöst".
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
detta är en mycket minnesvärd tråd och väldigt rolig att läsa igenom enligt mig. Och tycker att alla "ny rekryter"(som inte varit med från början) i IGS ska vara tacksamma för att dessa forna spelare och stammar har gett er möjligheten att "adla ändlöst".
"Vi la grunden, dem gjorde huset."

då jag inte la någon direkt större betydande grund så....hmf....o.o
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
detta är en mycket minnesvärd tråd och väldigt rolig att läsa igenom enligt mig. Och tycker att alla "ny rekryter"(som inte varit med från början) i IGS ska vara tacksamma för att dessa forna spelare och stammar har gett er möjligheten att "adla ändlöst".

haha det sjuka e att på den tiden var man ju MOT urbanT ;)
krigade som tusan med åke då ju haha
 

DeletedUser

Guest
Haha då var jag inte ironisk men mitt argument där har ju fallit isär:O
 
Topp