Sista kriget

DeletedUser

Guest
Hej!

Snart börjar det som många väntat på.

Rebellerna VS UrbanT

Som många troligen redan sett börjar v8 vara färdigspelad.
Så därför kommer vi tappra spelare göra ett sista försök att sätta UrbanT på plats.
Hur det slutar får vi se, poäng är inte allt som man behöver för att vinna :awsm:
Om eran stam är sugna på att hjälpa oss skriv ett PM till mig.
Antingen här eller på v8.

Må bäste stam vinna!
 

DeletedUser

Guest
Lycka till! Hoppas på en ljus framtid med ödet kan aldrig vara som planerat...
 

DeletedUser

Guest
Man kan ändra på framtiden genom att handla.
Sitter alla och ser på (som just nu) kommer UrbanT vinna utan att vi kan göra något.
Jag krigar även om oddsen är i mot mig, för slutet är redan bestämt annars :rolleyes:

Tack Nikhita ;)



Vill tacka alla snälla spelare i UrbanT som sände de 1200 attackerna mot mig i veckan!
Ni har nu fått mig att hamna på rank 2 av bästa deffare på v8 och snart toppar jag listan.
Ber om ursäkt för era nära 30 miljoner trupper som gått i graven sen i måndags :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Vill tacka alla snälla spelare i UrbanT som sände de 1200 attackerna mot mig i veckan!
Ni har nu fått mig att hamna på rank 2 av bästa deffare på v8 och snart toppar jag listan.
Ber om ursäkt för era nära 30 miljoner trupper som gått i graven sen i måndags :awsm:

Deffob är för mesar.


v8 e färdigt till jul, ska bli bra skönt o slippa det:)
 

DeletedUser

Guest
Har ju inte haft några bra spelare att skaffa OBA på :cool:
UrbanT deffar ju inte utan duckar och gömmer sig bakom de stora spelarna xD
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
OBD brukar betyda att du har blivit ägd dude.. Du lär inte ha det lätt med att klara dig i ett framtida krig utan trupper. Men men, kör på..
 

DeletedUser

Guest
synd att jag blev kickad från mitt konto härifrån då.. :p
 

DeletedUser

Guest
synd att jag blev kickad från mitt konto härifrån då.. :p

Joina mitt konto! ChokladM0nster heter jag! ;) 200 poäng FTW! :D :awsm:


On-topic: Hoppas V8 stängs ner snart, känns som den har varit i evighet - bara för att man kämpat och slitit i dagar och nätter....


Börjar bli tjatigt faktiskt ;) Så nån gång måste den ta slut ^^
 

DeletedUser

Guest
Joina mitt konto! ChokladM0nster heter jag! ;) 200 poäng FTW! :D :awsm:


On-topic: Hoppas V8 stängs ner snart, känns som den har varit i evighet - bara för att man kämpat och slitit i dagar och nätter....


Börjar bli tjatigt faktiskt ;) Så nån gång måste den ta slut ^^

Lirar lite på GalaftheGreen.. eller enbart idag (sjuk) Tog en by av Urban med mina deffbyar, haha ;)
 

DeletedUser

Guest
hur gåre? skicka lite stats ffs.. ni bör ha adlat byar redan nu om ni är bra tar typ 20 minuter med adel till en by som är nära ^^
 

DeletedUser

Guest
Haha ja.. Anfaller utan kyrkor o allt palalr inte bry mig. Jag döda lite off av dig va?

Haha ja konstigt, är inne varannan vecka på det kontot <3
 

DeletedUser

Guest
hur gåre? skicka lite stats ffs.. ni bör ha adlat byar redan nu om ni är bra tar typ 20 minuter med adel till en by som är nära ^^


Tålamod min vän, måste ju ge er chansen att flytta trupperna så ni kan stå i mot oss ;)
Blir ju ojämt annars :D
 
Topp