Sista kriget

DeletedUser

Guest
Har man gått ut med att man är fika-stammen kan det vara svårt att ändra på det :p
 

DeletedUser

Guest
ja kanske det, men vi får ju ganska många besökare på caffeerna varje dag det är ju en bra sak:)
 

DeletedUser

Guest
Måste ta och tacka för sista tiden på v8.
Okej, jag förlorade men det var kul att kriga mot er UrbanT.
Även dom "starka" spelarna faller tillslut, ni var väldigt bra på att inte ge mig en chans att komma tillbaka.
Var tufft när man såg er komma igenom allt försvar men sånt som händer :)
Grymt bra spelat UrbanT, ni lärde mig viktiga läxor som jag ska använda i kommande rundor.
Men då detta var min första runda är jag nöjd med resultatet :D

Ni "rebeller" som fortfarande kämpar ge inte upp.
Ska ni förlora så gör det med hedern i behåll.
Hatar själv när spelare lagt ner vapnen istället för att ge tillbaks!

Önskar er alla en God Jul och ett Gott Nytt År så ses vi kanske på en annan värld senare.

Stort tack till IMI, C.a.C och fri, ni hjälpte mig i svåra stunder.
Att ni aldrig ger upp har gjort mig stolt.
En stam kan vara av det mindre slaget men om alla kämpar lyckas man med de mesta.
Vi skulle ha gett oss på UrbanT tidigare och inte tvekat så länge, då hade det kanske gått bättre :D

Lycka till alla tappra spelare på v8!

PS: kommer kriga tills sista byn fallit, än är det inte slut. Har ju 4 mille kvar ;)

Mvh// revir
 

DeletedUser

Guest
Du har gett oss ett riktigt smaskigt motstånd. Så det är du som ska ha beröm :) Och även dina trogna stamkamrater som uppenbarligen ställt upp en hel del för dig. Ja jag kommer inte släppa dig för det här utan du lär väl få se mina trupper anlända att bra tag till framöver ;)

Ha det MVH Trashcan
 

DeletedUser

Guest
Revir är den bästa ledaren jag någonsin haft! Och vet han kommer fortsätta leda på andra världar!!:) En för alla, alla för en! Mycket bra spelat hittils!
 

DeletedUser

Guest
Vill bara påpeka att Revir far med osanning när han säger att värld 8 var hans första värld. Det var och är det inte, när jag var aktiv i början av värld 8 så bad revir mig skona honom och hänvisade till att han var en duktig spelare på värld 6 (eller kanske det nu var värld 7) med dryga 100k i poäng. Detta kunde jag bekräfta genom att kolla hans twstats profil (han har dock lagt ned den världen verkar det som).
 

DeletedUser

Guest
Ja ja får väl förska göra mitt bästa så att det inte ska kännas som ett allt för tidigt adjö :p
 

DeletedUser

Guest
Vill bara påpeka att Revir far med osanning när han säger att värld 8 var hans första värld. Det var och är det inte, när jag var aktiv i början av värld 8 så bad revir mig skona honom och hänvisade till att han var en duktig spelare på värld 6 (eller kanske det nu var värld 7) med dryga 100k i poäng. Detta kunde jag bekräfta genom att kolla hans twstats profil (han har dock lagt ned den världen verkar det som).

Är du sur för att ja adlade dig eller?
Men kan inte räkna den världen då jag inte spelade, körde med Kö 90% av tiden och försvan när KÖ:n la ner.
Om du vill räkna den världen så okej, men jag var allt annat än aktiv.
 

DeletedUser

Guest
Ganska oväsentligt tycker jag ;) Revir har gjort ett bra jobb och vart en tapper kämpe. Men ingen klarar stå emot hur länge som helst. Men han är en av dom som gjort det väldigt bra. Så jag tycker han ska ha cred för det :)
 

DeletedUser

Guest
Nej, jag är inte sur för det. Sånt som händer. Men rätt ska väl vara rätt?
 
Topp