Rykten på v5...

DeletedUser

Guest
ryktas att världen e rätt död så känns på tiden att alla gör sig gråa :awsm:
 

DeletedUser

Guest
det ryktas att ett flertal demoner gått samman för att mangla en liten stackare. :(
 

DeletedUser

Guest
antalet inkommande ökade med några hundra så jag skulle nog säga att det precis bekräftades. :thinking:
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Ryktas att goteborg har det jobbigt, dock får man några motattacker som sänker muren, farmen och högkvarteret några nivåer :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Tor72 fick en chock attack!! O_O

Jag kom upp efter en avnjuten måltid med mat och vad tror du jag får se när jag klickar på värld 5 världen?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag är med i hall of fame för folk med störtlöjlig övervikt, det är ungefär lika imponerande.

Ryktas att du måste ha väldigt trist för att komentera en tre veckor gammal post..
Men ja.. måste faktist hålla med dig om att det är lika imponerande ^^
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Ryktas att det är valborgsmässoafton imorgon vilket kan leda till dåligt statistik. Ryktas att jag inte ska skriva så mycket mer då min dator har begränsat med bläck att skriva med, hejdå
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är valborgsmässoafton imorgon vilket kan leda till dåligt statistik. Ryktas att jag inte ska skriva så mycket mer då min dator har begränsat med bläck att skriva med, hejdå

Ryktas även att Goblin ska hålla sig från den starka varan och dricka sin mjölk, så kanske han får fart på sin adel istället :rolleyes:
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Ryktas även att Goblin ska hålla sig från den starka varan och dricka sin mjölk, så kanske han får fart på sin adel istället :rolleyes:

Ryktas att jag har fått fart på mina adels ;)
Ryktas att du kanske inte hört att mjölk förstärker benen i kroppen, det är iallafall det mina adelsmän dricker så dem springer snabbare.
 
Senast ändrad:
Topp