Rykten på v5...

DeletedUser

Guest
finns en sådan tråd i v1 :) alltid roligt att ha en sådan... behöver inte alltid vara seriösa rykten,

btw ryktet går om att ett krig i sydost snart påbörjas...
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Haha yuwilofe, dom här trådarna brukar alltid spåra ur :)

Men iaf, rykten säger att TKON och TQON ska bli en stor stam tsm?
 

DeletedUser

Guest
finns en sådan tråd i v1 :) alltid roligt att ha en sådan... behöver inte alltid vara seriösa rykten,

btw ryktet går om att ett krig i sydost snart påbörjas...


du och dina rykten;)

och vad jag vet så finns det inget stort krig i sydost..just nu iaf

om man inte räknar dads vs alla:eek:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
LOL...:p

Hampish goes mad

Anser bara att dom inte borde vara så stolta över sin poäng när dom sitter å mass recruiterar varje jävel dom hittar.

Men, självklart dom har ju kommit långt på så sätt hitils så antar att dom har gjort något rätt iaf;).
 

DeletedUser

Guest
Anar lite bitterhet på att nån inte fått en inbjudan *asg*
 

DeletedUser

Guest
Haha yuwilofe, dom här trådarna brukar alltid spåra ur :)

Men iaf, rykten säger att TKON och TQON ska bli en stor stam tsm?

Dom har delat upp stammarna sina efter "kontinenten". allt för att göra det enklare med att samordna och deffa upp varandra =)

Tror det ryktet var riktigt löst egentligen :/
 

DeletedUser

Guest
Anser bara att dom inte borde vara så stolta över sin poäng när dom sitter å mass recruiterar varje jävel dom hittar.

Men, självklart dom har ju kommit långt på så sätt hitils så antar att dom har gjort något rätt iaf;).

Alla stammar ute i rimmen Massrekryterar... :O

Fast det är ju iofs inte så konstigt om man tänker på vilka som oftast brukar hamna på just rimmen ^^
 

DeletedUser

Guest
hum

Min förra tjej hade en granne vars mamma kände en hunduppfödare som hade sålt en hund till en kille och han hade tydligen hört i en krogkö något som liknade "Några spelare i Crow kommer försöka starta egen stam eller gå med i en annan och resten av medlemmarna kommer bli nollade av KILT".

Dock vet jag inte sanningshalten i detta då källan är något avlägsen.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att nephin äntligen hittade rätt hål och har som följd fått en liten parvel:)
 
Topp