Rykten på v5...

DeletedUser

Guest
Ryktas att spionen Padox nu är avstängd :(

Den här spelaren har blivit avstängd och kan därför inte bli attackerad eller assisterad.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Tiger13 får sluta byta namn och sluta skapa nya stammar stup i ett!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att spionen Padox nu är avstängd :(

Den här spelaren har blivit avstängd och kan därför inte bli attackerad eller assisterad.

Ryktas även att Isengrim är avstängd, kan det ligga något i detta?

Ryktas att jag är smått skyldig i detta fall :p

Ryktas att Tiger13 får sluta byta namn och sluta skapa nya stammar stup i ett!

Han vill ha schyssta stats, men kollar man spelaren mot oss, så ligger han minus. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag vill ha fakta och inte lösa rykten, visa vad du har att gå på!

Ryktas att stasten spelare vs stam är bättre än stam vs stam, dvs OB-D/OB-A ändras för han varje gång han startar om.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag vill ha fakta och inte lösa rykten, visa vad du har att gå på!

Ryktas att stasten spelare vs stam är bättre än stam vs stam, dvs OB-D/OB-A ändras för han varje gång han startar om.


Ryktas att du vet lika väl som jag att Jag inte får lägga ut det här, då bannar Adam mig permanent! :crybaby:

statsen Stam vs spelare är helt klart bättre ;)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Så tar vi och återgår till rykten och inte faktafyllda inlägg, sådant hör inte hemma här och ni vet om reglerna mycket väl!

I'll be watching you ;)
 

asmax

Member
Reaktionspoäng
0
Rtktas att Raven har fått V5spelare om halsen (ett till krig startas av V5spelare) Nu Iso vs Raven
 

DeletedUser

Guest
rycktas om att världen får några värdiga vinnare effter alla den stamens krig.
 

DeletedUser

Guest
rycktas om att världen får några värdiga vinnare effter alla den stamens krig.

Ryktas att vi kört på i många krig nu, och att vi använder utmattningstekniken.
Alla stammar vi kört mot har antingen Gett upp, Mergat med någon annan stam lr bett om Fred.
Vi har vanan inne kan man säga, tkr synd om de spelare som åkt räkmacka på V5 i olika stammar och nu får demoner på sig^^
dom kommer få oooont :awsm:
 

DeletedUser

Guest
rycktas om att jag har 55 incomande och har skickat mina mäktiga(undrar om det e rätt ord... :thinking: )off byar i krig.
 
Topp